Heeft maar negen maanden geduurdquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Hier is een feestelijk feit...
Ik ben eindelijk bij met de boekhouding
je wil niet weten wat een gezeik ik heb gehad dit jaar met die boekhoudingquote:
Hoe is het daar? Ben jij al bevallen inmiddelsquote:
Dan moeten we nog 2-3 maanden wachten tochquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe is het daar? Ben jij al bevallen inmiddels?
Coronababy and all
de eerste komen in dec ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moeten we nog 2-3 maanden wachten toch
Je weet het maar nooit bij mij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de eerste komen in dec ja.
Maarja, je weet het maar nooit met jouMisschien was je er vroeg bij en had je een wuhan corona baby
nee jij hebt de wildcard functie, ik spreek je 1x per jaar en dan kan er van alles gebeurd zijnquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit bij mij.
Wtff!!!
Alsof ik om de haverklap zwanger ben
quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee jij hebt de wildcard functie, ik spreek je 1x per jaar en dan kan er van alles gebeurd zijn
MoSt WoNdERfUlL TiME Of ThE YEaRquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]FEE is wel onze catch up moment ja
Heeft maar negen maanden geduurdquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:05 schreef Jimbo het volgende:
Hier is een feestelijk feit...
Ik ben eindelijk bij met de boekhouding
Niet dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit bij mij.
Wtff!!!
Alsof ik om de haverklap zwanger ben
wonder boven wonder nietquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:25 schreef Flippiee het volgende:
Heb jij niet al een chickie bezwangerd, jimbo?
Gezellig in de koude maandenquote:
Ik heb geen seks voor het huwelijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heeft maar negen maanden geduurd
[..]
Niet dan?
Wel al één aan de haak geslagen?quote:
Braafquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig in de koude maanden
[..]
Ik heb geen seks voor het huwelijk
[..]
Wel al één aan de haak geslagen?
Vind ik een leukequote:Op dinsdag 29 september 2020 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
What is up met die PI van je dan
Het toont mijn onschuld aanquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het geeft vreemd effect aan je posts
Ik ben de onschuld zelve jaquote:
Ik ben nog onschuldigerquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja net zoals maria maagd was zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |