quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ja, jij eerst want jij hebt tetten
En daarna identificeerde je je als man?!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:29 schreef dud0r het volgende:
ik heb van de week ook m'n tetten hier laten zien
ik ben genderfluidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En daarna identificeerde je je als man?!
TR voor discriminatie gezetquote:
quote:
die van flips?quote:
Waardeloze uitkeringtrekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet kieskeurig vandaag. Het is feest namelijk. Vandaag laatste werkdag gehad.
en nu lekker werkeloos ww trekkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet kieskeurig vandaag. Het is feest namelijk. Vandaag laatste werkdag gehad.
Nee iets later. Ben met de auto morgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Veel plezier met morgen om 4 uur opstaan.
[ afbeelding ]
bevalt prima moet ik zeggen... al doe ik wel gewoon een paar uur per dag werken buiten q4 omquote:
Leef jij het hele jaar van die truien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bevalt prima moet ik zeggen... al doe ik wel gewoon een paar uur per dag werken buiten q4 om
Een voltijd baan zou mij dan weer echt niets meer lijken. Sowieso voor een baas werken kan ik hééél slecht tegen
Ja dat heb ik ook. Dat laatste.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bevalt prima moet ik zeggen... al doe ik wel gewoon een paar uur per dag werken buiten q4 om
Een voltijd baan zou mij dan weer echt niets meer lijken. Sowieso voor een baas werken kan ik hééél slecht tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |