Jij zou 1,5 uur geleden al gaan slapen ...quote:
Een baas uit België? Mwahhhhquote:Op zondag 27 september 2020 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ooooh jaaa?? En dan komt plotseling de baas van deze tent hiero, en dat ben ik...
Ja kwam wat tussenquote:Op zondag 27 september 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou 1,5 uur geleden al gaan slapen ...
er was nog extra buffet ahahahaquote:Op zondag 27 september 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zou 1,5 uur geleden al gaan slapen ...
Night snack :pquote:Op zondag 27 september 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er was nog extra buffet ahahaha
Ja ga eens gauw een nieuwe poging doen, anders ga ik weer over eten beginnen hoor.quote:
Arie de beuker?quote:Op zondag 27 september 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amateur... is ome Henk deel 4.
quote:Op zondag 27 september 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga eens gauw een nieuwe poging doen, anders ga ik weer over eten beginnen hoor.
Ok excuses dan voor de toon, het is op geen enkele manier lullig bedoeld geweest. Wanneer je ergens heftiger op reageert is de kans groot dat je dat van jezelf niet weet of hoe moet je dat vergelijken dan? Iets wat jij hard vind kan ik zacht vinden, iets wat jij groen vindt kan ik blauw vinden.quote:Op zondag 27 september 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je toon liesje en het moment waarop je je vragen. Zou moeten stellen en niet nog opmerken ja maar iemand die gevoelig is weet dat vast niet
Echt hoor
houten hamer met de ijzer punties om die gebakke klauw fijn plat mee te slaanquote:
wel verdraaid... deze is helemaal aangevreteeeeehhh....quote:Op zondag 27 september 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
Een lekker kroketje, is weer eens wat anders dan kaviaar
De Schout bij Nacht van de Slowchatquote:Op zondag 27 september 2020 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ooooh jaaa?? En dan komt plotseling de baas van deze tent hiero, en dat ben ik...
Doldrieste Drama-Bedwinger van Debrecenquote:Op zondag 27 september 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Schout bij Nacht van de Slowchat
Etto de achter admiraal van Antwerpenquote:Op zondag 27 september 2020 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Schout bij Nacht van de Slowchat
Dat weekend k tocj allang dat k geluiden vaak harder hoor. Kan al niet eens naast smakkende mensen zitten:p maar goed niks aan de hand. Buren zijn dood. Lekker slapenquote:Op zondag 27 september 2020 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok excuses dan voor de toon, het is op geen enkele manier lullig bedoeld geweest. Wanneer je ergens heftiger op reageert is de kans groot dat je dat van jezelf niet weet of hoe moet je dat vergelijken dan? Iets wat jij hard vind kan ik zacht vinden, iets wat jij groen vindt kan ik blauw vinden.
En ja er waren gister ook opmerkingen over die oplaad situatie,, dan leg ik uit dat ik daar inderdaad gevoeliger voor ben en waarom. Ik heb nergens bedoeld dat je je aanstelt. Want wat jij als vervelend ervaart is voor jou vervelend. En sorry dat ik daar dan te weinig empatisch vermogen voor heb gehad. Maar het lijkt me nog steeds iets om voor jezelf uit te zoeken om in de toekomst rekening mee te houden.
Hoop dat je van me aan wil nemen dat ik er niets lulligs mee bedoelde. Hoop ook dat je buren nu op een voor jou acceptabel geluidsniveau zitten en hoop dat morgen de zon weer schijnt en we weer gewoon gezellig tegen elkaar kunnen doen.
quote:Op zondag 27 september 2020 23:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doldrieste Drama-Bedwinger van Debrecen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |