quote:Op zondag 27 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zelfs bewijs haha met een vreselijke zanger naast me op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels gewoon een vriendinquote:
Ik kan niet lachen om Gordon en Joling. Wel om deze parodiequote:Op zondag 27 september 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik hoef Gordon niet zo nodig te kussen hoorMaar die programma's samen met Gerard Joling
Ik kijk ze nog wel eens terug op dvd en lig dan steeds weer dubbel
Wat ik er op zich wel leuk aan vind is dat ze soms zo duidelijk veel lol hebben met elkaar. Al geloof ik dat het ook soms wel eens heel erg botste.quote:Op zondag 27 september 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik hoef Gordon niet zo nodig te kussen hoorMaar die programma's samen met Gerard Joling
Heb je al iets geboekt of reis je op de bonnefooi?quote:Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer verder reizen dus ik informeren over de bussen enzo. Was geen directe verbinding maar dat verwachtte ik ook niet, Kom ik net terug vertelt de hotel meneer dat de bus om 14:30 gaat. Naar weet ik veel waar. Ik zei, oh maar ik kan ook wel vroeger hoor. Maar dit is de enige bus die kant op. Per dag.
en hoelang is die rit:?quote:Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer verder reizen dus ik informeren over de bussen enzo. Was geen directe verbinding maar dat verwachtte ik ook niet, Kom ik net terug vertelt de hotel meneer dat de bus om 14:30 gaat. Naar weet ik veel waar. Ik zei, oh maar ik kan ook wel vroeger hoor. Maar dit is de enige bus die kant op. Per dag.
ga je niet toch nog ff stiekem Albaantje inquote:Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Heb hotelletje. Heb alle hotels wel geboekt. Maar verwachtte al dat dit een pittige zou zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al iets geboekt of reis je op de bonnefooi?
Paul de Leeuw is idd al heel lang niet leuk meerquote:Op zondag 27 september 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
mweh, zat laatste jaren dat ze samenwerkten weinig nieuws in, vond ze eerder wel hilarisch, Gordon en Joling. Werd een beetje herhaling van zetten. Iets dat bv Paul de Leeuw al eind jaren 90 begon te doen, dus die is al HEEL lang niet leuk
quote:Op zondag 27 september 2020 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb hotelletje. Heb alle hotels wel geboekt. Maar verwachtte al dat dit een pittige zou zijn.
Nee al moet ik heel eerlijk zeggen dat de verleiding enorm is. Maar ben het niet van plan, Kan het bijna ruiken vanaf hier.quote:Op zondag 27 september 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga je niet toch nog ff stiekem Albaantje in
Als het goed is kan ik daar overstappen. Hoop ik.quote:Op zondag 27 september 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En gaat die bus dan naar je volgende bestemming? Of moet je nog ergens overstappen?
Edit: ah, overstappen
Avontuurquote:Op zondag 27 september 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik daar overstappen. Hoop ik.
k duim voor jequote:Op zondag 27 september 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik daar overstappen. Hoop ik.
hebben de Grieken in die omgeving wat weg van Albaniërs?quote:Op zondag 27 september 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee al moet ik heel eerlijk zeggen dat de verleiding enorm is. Maar ben het niet van plan, Kan het bijna ruiken vanaf hier.
Ja dat was echt zo'n haat-liefde verhouding.quote:Op zondag 27 september 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik er op zich wel leuk aan vind is dat ze soms zo duidelijk veel lol hebben met elkaar. Al geloof ik dat het ook soms wel eens heel erg botste.
quote:Op zondag 27 september 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Pargaquote:Op zondag 27 september 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar jongens kom op Parga lijkt me dat echt wel waard. En ik vind busreizen heerlijk, zeker in zo een prachtige omgeving.
Reizen.quote:
Ik ook, maar heb geleerd dat zulke dingen eigenlijk altijd wel goed komen.quote:
Ja. Ze hebben hier ook van die lekkere konten.quote:Op zondag 27 september 2020 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben de Grieken in die omgeving wat weg van Albaniërs?
Je ging toch ook naar die rotskloosters? Dat lijkt me zo tofquote:Op zondag 27 september 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Maar jongens kom op Parga lijkt me dat echt wel waard. En ik vind busreizen heerlijk, zeker in zo een prachtige omgeving.
Echt? Is het super toeristisch of valt het wel mee? Ziet er zo ontzettend mooi uit en lijkt volgens mij een beetje op Ksamil met die eilandjes voor de kust. Daar kan je ook heen zwemmen toch?quote:Op zondag 27 september 2020 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pargageweldig daar, heb er 2x een week gezeten jaaaren geleden
Pargaquote:Op zondag 27 september 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Bedoel je in Georgie? Vardzia, ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dat zag.quote:Op zondag 27 september 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging toch ook naar die rotskloosters? Dat lijkt me zo tof
Het is wel toeristisch maar zal nu geheid wel rustig zijn. Niet massaal toeristisch, gewoon kneuterig Grieks toeristisch. Hoop kleine eilandjes zijn aan te zwemmen, al lijkt het soms dichterbij dan het isquote:Op zondag 27 september 2020 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Is het super toeristisch of valt het wel mee? Ziet er zo ontzettend mooi uit en lijkt volgens mij een beetje op Ksamil met die eilandjes voor de kust. Daar kan je ook heen zwemmen toch?
Nee, in Griekenland? Die Meteorakloosters?quote:Op zondag 27 september 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je in Georgie? Vardzia, ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dat zag.
ben ik wel langsgereden, waren toen moe en wilden naar hotel terugquote:Op zondag 27 september 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in Griekenland? Die Meteorakloosters?
Die staan nog op mijn lijstje. Net als eilandhoppen. Ik ben twee weken in Griekenland geweest, waarvan één week doodziek. Maar vond het wel tof daarquote:Op zondag 27 september 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik wel langsgereden, waren toen moe en wilden naar hotel terug
Griekenland is een van m'n favoriete vakantielanden. Al veel te lang niet geweestquote:Op zondag 27 september 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staan nog op mijn lijstje. Net als eilandhoppen. Ik ben twee weken in Griekenland geweest, waarvan één week doodziek. Maar vond het wel tof daar
Aaaaah yesssss! Weet je zeker dat niet jij maar je vrouw in de toeristenbranche werkt? Want dat is echt EXACT wat ik zoek en hoopte. Kneuterig toeristisch, wel leven in de brouwerij maar niet dat gelikte. Vandaag ook, wilde een fiets huren maar moest wachten want die man van die winkel was nog even naar de kerk. Of in Sarande, in september dat je heerlijk op een beetje een net niet af terras zit en last christmass uit de speakers schalt. Dat het allemaal gewoon net niet klopt zeg maar.quote:Op zondag 27 september 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is wel toeristisch maar zal nu geheid wel rustig zijn. Niet massaal toeristisch, gewoon kneuterig Grieks toeristisch. Hoop kleine eilandjes zijn aan te zwemmen, al lijkt het soms dichterbij dan het is
quote:Op zondag 27 september 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
bekenden van me hebben wat appartementen in de verhuur op Lefkas, een eiland en dus oranje. Maar het ligt met een bruggetje van 100 meter vast aan het vasteland, en daar is het geel.
Ik zou nu wel in het najaar gaan. De zomer was te heet voor me. Maar dat eten daarquote:Op zondag 27 september 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Griekenland is een van m'n favoriete vakantielanden. Al veel te lang niet geweest
Benieuwdquote:Op zondag 27 september 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd of er weer een 2de lockdown komt enz.
In Drenthe nietquote:Op zondag 27 september 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd of er weer een 2de lockdown komt enz.
Wilik!quote:Op zondag 27 september 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
bekenden van me hebben wat appartementen in de verhuur op Lefkas, een eiland en dus oranje. Maar het ligt met een bruggetje van 100 meter vast aan het vasteland, en daar is het geel.
Ohja, naja heb er 1 nacht, tussen 2 reisdagen in, geloof dat als je alles goed wil zien je zo twee dagen kwijt bent. Maar vanuit het dorpje waar ik overnacht is iig al uitzicht op 1 van die kloosters.quote:Op zondag 27 september 2020 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in Griekenland? Die Meteorakloosters?
Ik wel eigenlijk, super ruk én fascinerend tegelijkertijdquote:
Rotskloosters, schreef ikquote:Op zondag 27 september 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, naja heb er 1 nacht, tussen 2 reisdagen in, geloof dat als je alles goed wil zien je zo twee dagen kwijt bent. Maar vanuit het dorpje waar ik overnacht is iig al uitzicht op 1 van die kloosters.Maar zijn niet echt grottenkloosters toch, meer kloosters op pilaren van bergen.
Ik heb maar 10 dagen dus moest keuzes maken en wilde een goede balans tussen cultuur en relaxen.
In Groningen ook nietquote:Op zondag 27 september 2020 21:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik kom ook nog wel eens buiten Drenthe.
Hmmm dat kan ik me niet echt meer herinneren, was nog in de tijd van de Griekse Drachmequote:Op zondag 27 september 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aaaaah yesssss! Weet je zeker dat niet jij maar je vrouw in de toeristenbranche werkt? Want dat is echt EXACT wat ik zoek en hoopte. Kneuterig toeristisch, wel leven in de brouwerij maar niet dat gelikte. Vandaag ook, wilde een fiets huren maar moest wachten want die man van die winkel was nog even naar de kerk. Of in Sarande, in september dat je heerlijk op een beetje een net niet af terras zit en last christmass uit de speakers schalt. Dat het allemaal gewoon net niet klopt zeg maar.
Misschien een gare kano huren dan, die zullen ze daar ook wel hebben voor bijna gratis?
Wil ik ook nog weleens heenquote:Op zondag 27 september 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Athene vond ik ook heel tof, heel mooi met veel cultuur maar als je iets verder kijkt super rauw.
dit welquote:Op zondag 27 september 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk, super ruk én fascinerend tegelijkertijd
Dat totale ongeorganiseerde, echt knap grwoyquote:Op zondag 27 september 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat kan ik me niet echt meer herinneren, was nog in de tijd van de Griekse Drachme
Dat vind ik sowieso het toffe van Grieken, het is het allemaal net niet, gebouwen die net niet perfect zijn afgemaakt, spierwitte TL balken in restaurants. Een groot verschil met Turkije, daar is het veelal groot en massaal. Heb wel eens dagtochtjes vanuit Griekenland naar Turkije gedaan, en ook andersom, had echt het gevoel van thuiskomen als ik weer in Griekenland was.
Oh dan las ik verkeerd. Ja ga wel proberen iig die ene die dichtbij is mee te pakken natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rotskloosters, schreef ik
Snap ik. Misschien kun je één klooster doen. Dat zou toch al leuk zijn?
Eén keer geweestquote:Op zondag 27 september 2020 21:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk vrij weinig.
wats met je buren?quote:Op zondag 27 september 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Oke net geschreeuwd richting mijn buren
Sfeer proeven is ook al leuk.quote:Op zondag 27 september 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dan las ik verkeerd. Ja ga wel proberen iig die ene die dichtbij is mee te pakken natuurlijk.Geloof dat er busjes vlakbij mijn hotel gaan, dus als ik tijd heb. Gaat niet lukken als er ook maar 1 bus per dag vanaf Parga die kant op gaat. Maar dan zie ik iig 1 vanaf een afstandje.
Groningenquote:
quote:Op zondag 27 september 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Ja dat eindeloos die kastdeuren dicht en open gooien en gillen. Ze zijn nu stilquote:
Ik begrijp je echt precies! Jij zou Albanie ook zo tof vinden al is dat nog wel een stukje lelijker. Weinig sfeervol zeg maar. Maar wel lekker eten, super lieve mensen, schitterende natuur. Turkije ben ik nog nooit geweest, trekt ook niet zo heel erg.quote:Op zondag 27 september 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dat kan ik me niet echt meer herinneren, was nog in de tijd van de Griekse Drachme
Dat vind ik sowieso het toffe van Grieken, het is het allemaal net niet, gebouwen die net niet perfect zijn afgemaakt, spierwitte TL balken in restaurants. Een groot verschil met Turkije, daar is het veelal groot en massaal. Heb wel eens dagtochtjes vanuit Griekenland naar Turkije gedaan, en ook andersom, had echt het gevoel van thuiskomen als ik weer in Griekenland was.
ik had er dit jaar graag een dagje kennis mee gemaakt (Sarande) , samen met 3 Griekse bestemmingen. Het heeft niet zo mogen zijnquote:Op zondag 27 september 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik begrijp je echt precies! Jij zou Albanie ook zo tof vinden al is dat nog wel een stukje lelijker. Weinig sfeervol zeg maar. Maar wel lekker eten, super lieve mensen, schitterende natuur. Turkije ben ik nog nooit geweest, trekt ook niet zo heel erg.
Dat dacht ik ook, en ik steek ook gewoon de Unesco puntjes in mijn zak hoor, zelfs als het alleen bij van een afstandje blijft. Dit hotelletje maar heb de goedkoopste kamer dus verwacht niet veel van het uitzichtquote:Op zondag 27 september 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sfeer proeven is ook al leuk.
Ik zie een rode draad.quote:Op zondag 27 september 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
Wat riep je?quote:Op zondag 27 september 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
toffe omgeving welquote:Op zondag 27 september 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, en ik steek ook gewoon de Unesco puntjes in mijn zak hoor, zelfs als het alleen bij van een afstandje blijft. Dit hotelletje maar heb de goedkoopste kamer dus verwacht niet veel van het uitzicht
https://www.booking.com/h(...)iveTab=photosGallery
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 27 september 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij allemaal hunebedden.
Jawel maar die klote kast deuren kan je toch wel normaal dicht doen.quote:Op zondag 27 september 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat riep je?Is het niet gewoon sowieso heel gehorig?
Ik weet net, je vertelde het al eerder. Jouw tijd komt nog wel en doe dan Ksamil ipv Sarande. Of Dhermi.)quote:Op zondag 27 september 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er dit jaar graag een dagje kennis mee gemaakt (Sarande) , samen met 3 Griekse bestemmingen. Het heeft niet zo mogen zijn
quote:Op zondag 27 september 2020 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat riep je?Is het niet gewoon sowieso heel gehorig?
Maar ben jij niet gewoon heel gevoelig voor geluid?quote:Op zondag 27 september 2020 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar die klote kast deuren kan je toch wel normaal dicht doen.
Riep hallo. Maar ze gaan nu verder
het was een cruise he, die legde daar in de haven aanquote:Op zondag 27 september 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet net, je vertelde het al eerder. Jouw tijd komt nog wel en doe dan Ksamil ipv Sarande. Of Dhermi.)
Ja k vind het schijt irritant. Prima dta jij je niet stoort maar k hoef dat mens niet constant te horen gillen hou op hou o of hoe ze die kastdeur dicht gooitquote:Op zondag 27 september 2020 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ben jij niet gewoon heel gevoelig voor geluid?Ik hoor mijn buren thuis ook erg goed, zoals ik al eens vertelde kan ik zelfs horen wanneer ze weer eens lachgas doen want gesis. Maar ik stoor me er gewoon niet aan, Ik hoor mijn buren in dit hotel ook, ze zullen mij ook wel horen.
Mooi hotelquote:Op zondag 27 september 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, en ik steek ook gewoon de Unesco puntjes in mijn zak hoor, zelfs als het alleen bij van een afstandje blijft. Dit hotelletje maar heb de goedkoopste kamer dus verwacht niet veel van het uitzicht
https://www.booking.com/h(...)iveTab=photosGallery
Ahja dat was ook zo. Naja gaan gewoon bussen naar andere dorpjes. Wel even goed uitzoeken dan, dat je niet je cruise mist.quote:Op zondag 27 september 2020 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was een cruise he, die legde daar in de haven aanTer plekke een leuke excursie of taxi regelen.
Maar als we weer op vakantie mogen (en ik het nog kan betalen) staat het land zeker op het lijstje
Graag gedaanquote:Op zondag 27 september 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geklikt, dank je wel namens mijn buren.
Vet!quote:
Ik vind hunebedden niks aan eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Vet!
Wie weet, denk dat er er ooit weleens heen gaan. Maar zo bizar veel toffe dingen nog te doen in dit leven
Ik ga niets zeggen oké?quote:Op zondag 27 september 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bovengnoom is gewoon een rustige lieve jongen maar hij woont boven een overgevoelig monster?
Het verhaal eromheen is toch wel fantastisch?quote:Op zondag 27 september 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind hunebedden niks aan eigenlijk.![]()
Jawel maar ja kijk er al 31 jaar tegenaan dus ik vind het niet meer zo boeiend.quote:Op zondag 27 september 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Het verhaal eromheen is toch wel fantastisch?
We geven jou toch wel de schuld joh.quote:Op zondag 27 september 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga niets zeggen oké?
Heb ik het weer gedaan.
Ommen is kut man. Nooit geweest hoor maar ALTIJD als ik met de trein door Ommen kom dan heb ik geen internet.quote:Op zondag 27 september 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel in Ommen geweest, maar dat is niet hetzelfde
Ik kreeg in de Facebookgroep van die cruise al een aanbieding van een lokale taxichauffeur om ons de hele dag rond te rijden en van alles te laten zien. Die man heeft het hele seizoen geen cruisepassagier gehadquote:Op zondag 27 september 2020 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat was ook zo. Naja gaan gewoon bussen naar andere dorpjes. Wel even goed uitzoeken dan, dat je niet je cruise mist.
Iig niet al te hard zeggenquote:Op zondag 27 september 2020 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga niets zeggen oké?
Heb ik het weer gedaan.
bij knooppunt Hoogeveen staan/stonden Emmen en Ommen samen op 1 bordquote:Op zondag 27 september 2020 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben wel in Ommen geweest, maar dat is niet hetzelfde
quote:Op zondag 27 september 2020 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij knooppunt Hoogeveen staan/stonden Emmen en Ommen samen op 1 bord
Is er eigenlijk iets leuks in Emmen?quote:
Nou nee.quote:Op zondag 27 september 2020 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iets leuks in Emmen?
Vond het niet echt een plek waar ik nog eens naartoe hoef maar was er maar een weekendje
Oh godquote:Op zondag 27 september 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
De rode draad is dat mw. moeite heeft met een positieve omgang met andere mensen irl. Denk onbewust want ze is wel lief.
Oh wow, was gewoon een vraag he? Of je er gevoelig voor bent. En ja dat ben je dus denk ik? En dat vind ik echt super rot voor je en weet daar ook geen echte oplossing voor. Stond er iets in de reviews over gehorigheid van de kamers? Want lees dat bijv vaak op booking, dat mensen daar over klagen maar ze kiezen wel zelf om in een oud pand te gaan zitten. Ik vind schreeuwen naar de buren, ook als ze geluidsoverlast veroorzaken eigenlijk wel best raar ja, je kan ook even langs gaan en vragen of het iets stiller kan?quote:Op zondag 27 september 2020 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k vind het schijt irritant. Prima dta jij je niet stoort maar k hoef dat mens niet constant te horen gillen hou op hou o of hoe ze die kastdeur dicht gooit
Zo raar is dat niet
Omdat ze zich stoort aan lawaaiige buren?quote:Op zondag 27 september 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
De rode draad is dat mw. moeite heeft met een positieve omgang met andere mensen irl. Denk onbewust want ze is wel lief.
Zou je er weg willen?quote:Op zondag 27 september 2020 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Weet nooit zo goed wat je hier eigenlijk kan doen.Ik vind het maar saai hier haha.
Nou, met wie kun je dan wel echt super goed opschieten in je leven in NL? Zonder strubbelingen en overwegend altijd lachen gieren brullen?quote:
Ja geef je toch antwoord. Je zegt dat je je niet stoort aan die geluiden. Nou k wel en zeker als het van een zodanig asociaal niveau is day je je er wel aan moet storen. Dat zei k ook al in het begin. Dat ze schreeuwen en met de kast deuren gooienquote:Op zondag 27 september 2020 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, was gewoon een vraag he? Of je er gevoelig voor bent. En ja dat ben je dus denk ik? En dat vind ik echt super rot voor je en weet daar ook geen echte oplossing voor. Stond er iets in de reviews over gehorigheid van de kamers? Want lees dat bijv vaak op booking, dat mensen daar over klagen maar ze kiezen wel zelf om in een oud pand te gaan zitten. Ik vind schreeuwen naar de buren, ook als ze geluidsoverlast veroorzaken eigenlijk wel best raar ja, je kan ook even langs gaan en vragen of het iets stiller kan?
Ik word hier echt verdrietig van, als er een land is wat toerisme zo ontzettend hard nodig heeft is het Albanie. Het begon echt net een beetje op te krabbelen. En dan echt een heel klein beetje. Toen kwamen de aardbevingen en nu met corona stort het complete toerisme in. Weer een enorme klap voor het land, En ja andere landen zijn ook zwaar getroffen maar naja.quote:Op zondag 27 september 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kreeg in de Facebookgroep van die cruise al een aanbieding van een lokale taxichauffeur om ons de hele dag rond te rijden en van alles te laten zien. Die man heeft het hele seizoen geen cruisepassagier gehad
K vond mch nog grappiger tenminstequote:Op zondag 27 september 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ze zich stoort aan lawaaiige buren?
Oké dr. Freud.
Ik zou niet snel zelf alleen weggaan uit Emmen maar ik zou voor bijv. de liefde prima Emmen wel verlaten. Zolang het maar ergens is met een treinstation zodat ik nog naar vrienden kan in het weekend.quote:
Nou, dat ook weer nietquote:Op zondag 27 september 2020 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vond mch nog grappiger tenminste
Sorry maar ik moest echt heel hard lachen.quote:Op zondag 27 september 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Het begint met een f en het eindigt op laporen.
Voor een droomman in Ommen?quote:Op zondag 27 september 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou niet snel zelf alleen weggaan uit Emmen maar ik zou voor bijv. de liefde prima Emmen wel verlaten.
Bijv.quote:Op zondag 27 september 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een droomman in Ommen?
Ssstttt.quote:Op zondag 27 september 2020 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moest echt heel hard lachen.
Voor een god uit Balkquote:Op zondag 27 september 2020 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou niet snel zelf alleen weggaan uit Emmen maar ik zou voor bijv. de liefde prima Emmen wel verlaten. Zolang het maar ergens is met een treinstation zodat ik nog naar vrienden kan in het weekend.
Ja je geeft antwoord maar wel heel passief agressief, dat is niet nodig, Ik vraag me gewoon af of wat jij als schreeuwen en slaan met kastdeuren ziet of dat ook echt zo hard is of dat het komt omdat jij er gevoelig voor bent. Dat kan toch? Want op je dag van aankomst had je ook al last van je buren of zijn dat dezelfden nog steeds? En ik vind het dus wel echt serieus rot voor je maar je hoeft het niet op mij af te reageren.quote:Op zondag 27 september 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geef je toch antwoord. Je zegt dat je je niet stoort aan die geluiden. Nou k wel en zeker als het van een zodanig asociaal niveau is day je je er wel aan moet storen. Dat zei k ook al in het begin. Dat ze schreeuwen en met de kast deuren gooien
Je had je op mijn fietsje moeten zien vandaag, ontspanner kon gewon niet, Behalve het stukje autobaan dan. Maar voor de rest, Genot!quote:
Nee maar k zeg wat ze doen en dan kom je met gevoelig. Kan heus wel horen of iets hard is f niet. K vraag je dat gisteren ook niet met je oplader toch?quote:Op zondag 27 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja je geeft antwoord maar wel heel passief agressief, dat is niet nodig, Ik vraag me gewoon af of wat jij als schreeuwen en slaan met kastdeuren ziet of dat ook echt zo hard is of dat het komt omdat jij er gevoelig voor bent. Dat kan toch? Want op je dag van aankomst had je ook al last van je buren of zijn dat dezelfden nog steeds? En ik vind het dus wel echt serieus rot voor je maar je hoeft het niet op mij af te reageren.
Want het is toch de schuld van Los.
Veel Russen ook?quote:Op zondag 27 september 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
zit hier gewoon veel van dat aso all inclusive volk blijkbaar
Helemoal nie.quote:Op zondag 27 september 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
en los is gewoon de moeite niet waard om daar serieus op te reageren. Die wacht gewoon tot dat die weer ergens kan stoken
2 okt terug. Russen ken k uit Thailand ja. Niet te doenquote:Op zondag 27 september 2020 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt dan nog mee, want die kunnen echt behoorlijk irritant zijn.
Hoeveel dagen mag je nog?
Dat is toch niet te vergelijken lieverd. Echt voel je niet zo aangevallen. Er zijn maar weinig mensen die hun plafond laten inspuiten met iets geluidsdempend bijvoorbeeld. Het is dus iets waar jij vaak last van hebt. Dat kan, is niet erg maar kan misschien wel zijn dat veel anderen het als minder erg zouden ervaren. Feit blijft dat jij er last van hebt en is misschien iets om rekening mee te houden in de toekomst bij het uitzoeken van een huis of hotel, thats all.quote:Op zondag 27 september 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar k zeg wat ze doen en dan kom je met gevoelig. Kan heus wel horen of iets hard is f niet. K vraag je dat gisteren ook niet met je oplader toch?
Simpele zielquote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemoal nie.
Ik geef je alleen wat feedback, doe ermee wat je wil.
Ik ben toch een lul dus dat heb ik ook moeten leren.
Simpele zielquote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemoal nie.
Ja laat hetquote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken lieverd. Echt voel je niet zo aangevallen. Er zijn maar weinig mensen die hun plafond laten inspuiten met iets geluidsdempend bijvoorbeeld. Het is dus iets waar jij vaak last van hebt. Dat kan, is niet erg maar kan misschien wel zijn dat veel anderen het als minder erg zouden ervaren. Feit blijft dat jij er last van hebt en is misschien iets om rekening mee te houden in de toekomst bij het uitzoeken van een huis of hotel, thats all.
Maar als je toch de vergelijking wil maken dan mag dat en ja ik ben erg gevoelig voor het niet bereikbaar zijn in het buitenland, traumatisch gevoelig zelfs. Maakt dat het dan normaal, nee, veel mensen zouden daar geen last van hebben.
Daar heb ik al sorry voor gezegd.quote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Helemoal nie.
Ja alleen feedback ja.quote:Op zondag 27 september 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Simpele ziel
Alleen feedback hoor
Ok whatever, Ik oordeel niet, vraag me gewoon iets af en nu heb ik het gedaan. Vind je een tof mens maar nu even niet redelijk. Ik laat het verder.quote:Op zondag 27 september 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Simpele ziel
Alleen feedback hoor
[..]
Ja laat het
Nou men kan wel gevoelig zijn voor bepaalde geluiden. Voor ik doof werd had ik m'n handen op mn oren als een trein het station binnenreed of als ik in de achtbaan zat. En ik krijg nog steeds vlekken in mn nek als de winkel beneden aangevuld wordt met die fijne karren van ze. Of als de buren te hard de deur naar de lift laten dichtvallen. Misschien zijn het geluiden waar je je thuis al aan ergert en waar je nu dus gevoelig voor bent.quote:Op zondag 27 september 2020 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar k zeg wat ze doen en dan kom je met gevoelig. Kan heus wel horen of iets hard is f niet. K vraag je dat gisteren ook niet met je oplader toch?
Die moet nog verschijnen in je levenquote:
Ben jij doof?quote:Op zondag 27 september 2020 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou men kan wel gevoelig zijn voor bepaalde geluiden. Voor ik doof werd had ik m'n handen op mn oren als een trein het station binnenreed of als ik in de achtbaan zat. En ik krijg nog steeds vlekken in mn nek als de winkel beneden aangevuld wordt met die fijne karren van ze. Of als de buren te hard de deur naar de lift laten dichtvallen. Misschien zijn het geluiden waar je je thuis al aan ergert en waar je nu dus gevoelig voor bent.
Ja wat is dat.quote:Op zondag 27 september 2020 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moet nog verschijnen in je leven
Nee je bent het aan het downplayen. Je suggereert omdat k dat thuis heb laten doen k niet meer kan bepalen of iets luid is of niet omdat k zo gevoelig ben.quote:Op zondag 27 september 2020 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok whatever, Ik oordeel niet, vraag me gewoon iets af en nu heb ik het gedaan. Vind je een tof mens maar nu even niet redelijk. Ik laat het verder.
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 27 september 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Toch wel fijn om eens aan de andere kant van de Stress Express te staan
Als vrouwen geen kutje zouden hebben zouden mannen hun leven lang lol hebben met voetbal, boeren, steaks, oorlogsfilms kijken en elkaar stompen tijdens de stoere kampvuurverhalenquote:
Ja dat ontken ik ook nergens maar wederom suggereert dit dat k dus niet meer objectief kan bepalen of iets te luid is of dat het aan mijn gevoeligheid ligt.quote:Op zondag 27 september 2020 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou men kan wel gevoelig zijn voor bepaalde geluiden. Voor ik doof werd had ik m'n handen op mn oren als een trein het station binnenreed of als ik in de achtbaan zat. En ik krijg nog steeds vlekken in mn nek als de winkel beneden aangevuld wordt met die fijne karren van ze. Of als de buren te hard de deur naar de lift laten dichtvallen. Misschien zijn het geluiden waar je je thuis al aan ergert en waar je nu dus gevoelig voor bent.
Ik ben meestal degene die in de stress zit met ietsquote:
Maar het is dus absoluut uitgesloten dat jij dar gevoelig voor bent? Ja je zegt wat ze doen maar dat is wat jij vertelt natuurlijk. Ik downplay je gevoel en hoe jij ervaart niet. Ik heb nu al meerdere malen gezegd dat ik het super rot voor je vind. Ik vraag me gewoon alleen af of jij het sneller als vervelend ervaart. Dat is toch niet zo raar? Het antwoord doet er ook niet eens toe eigenlijk, alleen meer iets om van jezelf bewust van te zijn voor een volgende keer.quote:Op zondag 27 september 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee je bent het aan het downplayen. Je suggereert omdat k dat thuis heb laten doen k niet meer kan bepalen of iets luid is of niet omdat k zo gevoelig ben.
Dat vind k niet tof. K zeg je wat ze doen en gelijk eerste wat je vraagt : ja maar ben je ook niet wat over gevoelig![]()
Dat trek k niet. Thats it
Heb je al een Irma nodig als je tv kijkt?quote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat niet de goede kant op.
Wees blij ergensquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die versta ik nietquote:Op zondag 27 september 2020 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al een Irma nodig als je tv kijkt?
Ken vrienden die een spelletje RISK heel persoonlijk op kunnen vatten.quote:Op zondag 27 september 2020 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
Goffer
Had kunnen winnen. Potje van 3u 😂 moest nog 1 oranje poppetje verslaan. Maar dacht iedereen te verslaan omdat zwart nog 1 territorium had. Alleen door eerst zwart te pakken won oranje omdat zwart verslagen was..
Goed spel wel
Ik weet eigenlijk ook niet of dat kan. Omdat jij het ervaart zoals je het ervaart snap je? Maar het zou kunnen dat je er dus gevoelig voor bent, verandert verder niets aan de situatie.quote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ontken ik ook nergens maar wederom suggereert dit dat k dus niet meer objectief kan bepalen of iets te luid is of dat het aan mijn gevoeligheid ligt.
Is misschien lastig te beoordelen maar hoeveel hoor je dan nog?quote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hahahha die leerling hier ookquote:Op zondag 27 september 2020 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken vrienden die een spelletje RISK heel persoonlijk op kunnen vatten.
Dat weet ik niet, moet ik even de papieren van de test ergens vindenquote:Op zondag 27 september 2020 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is misschien lastig te beoordelen maar hoeveel hoor je dan nog?
Nee dat is niet uitgesloten maar om daar mee te beginnen dat te vragen en daarmee eigenijk al te zeggen dat k mij vast wel aanstel want k ben een van de weinige die zijn plafond laat isolerenquote:Op zondag 27 september 2020 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het is dus absoluut uitgesloten dat jij dar gevoelig voor bent? Ja je zegt wat ze doen maar dat is wat jij vertelt natuurlijk. Ik downplay je gevoel en hoe jij ervaart niet. Ik heb nu al meerdere malen gezegd dat ik het super rot voor je vind. Ik vraag me gewoon alleen af of jij het sneller als vervelend ervaart. Dat is toch niet zo raar? Het antwoord doet er ook niet eens toe eigenlijk, alleen meer iets om van jezelf bewust van te zijn voor een volgende keer.
Tinnitus?quote:Op zondag 27 september 2020 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Vooral dat ik in 1 oor alleen een ventilator hoor is niet iets om ergens blij mee te zijn.
mijn gehoor gaat ook achteruit maar da's de leeftijd, jij bent nog aanmerkelijk jongerquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangeboren afwijking, zat er al op te wachten.quote:Op zondag 27 september 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn gehoor gaat ook achteruit maar da's de leeftijd, jij bent nog aanmerkelijk jonger
In dat geval zou ik denk ik vrij snel voor een gehoorapparaat kiezen.quote:Op zondag 27 september 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet ik even de papieren van de test ergens vindenmaar het gaat het laatste jaar hard achteruit. Eerst had ik alleen moeite in rumoerige ruimtes, restaurants enzo, maar nu ook weleens als iemand met een bepaalde klank in de stem op anderhalve meter staat.
Das kut cherryquote:Op zondag 27 september 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aangeboren afwijking, zat er al op te wachten.
Dat had mijn moeder ook. Soms moest je zachter tegen haar praten omdat ze gek werd van het gerinkel in haar orenquote:
wow da's kutquote:Op zondag 27 september 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kijk de meeste films/series sowieso het liefste met Engelse ondertiteling.quote:Op zondag 27 september 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Dus daarom dat ik films en series met ondertiteling wil. Als het daarover gaat word ik meteen uitgelachen van huuu je kan toch Engels. Ja ALS IK HET HOOR KAN IK HET VERSTAAN JA
Nee aangeboren, die kleine beentjes in mn oren slijten gewoon, zijn een beetje broos.quote:Op zondag 27 september 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook. Soms moest je zachter tegen haar praten omdat ze gek werd van het gerinkel in haar oren
Heb jij het van concerten?
Bij Nederlandse series heb ik het ook nodig.quote:Op zondag 27 september 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
Dus daarom dat ik films en series met ondertiteling wil. Als het daarover gaat word ik meteen uitgelachen van huuu je kan toch Engels. Ja ALS IK HET HOOR KAN IK HET VERSTAAN JA
Ik vroeg dat om gewoon een beter beeld te krijgen. Het was geen aanvallende vraag en ook niet oordelend bedoeld. Het was wel een domme vraag achteraf want iemand die daar gevoelig voor is zal dat niet van zichzelf weten. Ik heb nergens gezegd of bedoeld dat je je aanstelt want ik heb steeds heel bewust benoemd dat ik het rot voor je vindt.quote:Op zondag 27 september 2020 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat is niet uitgesloten maar om daar mee te beginnen dat te vragen en daarmee eigenijk al te zeggen dat k mij vast wel aanstel want k ben een van de weinige die zijn plafond laat isolerenis niet zo aardig. K heb dat gedaan omdat k de beste man kon horen praten. Goed als dat overgevoeligheid is maar k wil mijn buren niet kunnen hore praten.
quote:Op zondag 27 september 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee aangeboren, die kleine beentjes in mn oren slijten gewoon, zijn een beetje broos.
Heerlijk simpel, mannenquote:Op zondag 27 september 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als vrouwen geen kutje zouden hebben zouden mannen hun leven lang lol hebben met voetbal, boeren, steaks, oorlogsfilms kijken en elkaar stompen tijdens de stoere kampvuurverhalen
Ligt een beetje aan de kwaliteit van de Nederlandse ondertitelingquote:Op zondag 27 september 2020 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk de meeste films/series sowieso het liefste met Engelse ondertiteling.
Uhm?quote:Op zondag 27 september 2020 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vroeg dat om gewoon een beter beeld te krijgen. Het was geen aanvallende vraag en ook niet oordelend bedoeld. Het was wel een domme vraag achteraf want iemand die daar gevoelig voor is zal dat niet van zichzelf weten. Ik heb nergens gezegd of bedoeld dat je je aanstelt want ik heb steeds heel bewust benoemd dat ik het rot voor je vindt.
Het is slechts een deel van de afwijkingquote:Op zondag 27 september 2020 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Geen leuke afwijking om te hebben
Gewoon een random gekozen gehucht elders, nothing in particularquote:Op zondag 27 september 2020 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Nu weet ik nog niet wat dat is Molo.
Ok, bij doof dacht ik dat geluiden zachter werden maar bij jou komen ze dus harder of vervelender binnen. vat ik het zo goed samen? Wel echt lastig lijkt me.quote:Op zondag 27 september 2020 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, moet ik even de papieren van de test ergens vindenmaar het gaat het laatste jaar hard achteruit. Eerst had ik alleen moeite in rumoerige ruimtes, restaurants enzo, maar nu ook weleens als iemand met een bepaalde klank in de stem op anderhalve meter staat.
Ja bestaan die ook?quote:Op zondag 27 september 2020 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk simpel, mannen![]()
Ken gelukkig genoeg wijven die ook ,o zijn
Nee ik hoor nu geen zak, maar vlak voor ik dover werd, was ik een tijdje overgevoelig en ook nu zijn er geluiden waar ik me kapot aan erger. Maar dat is net zoals die oudjes bij de rijdende rechter die zich focussen op een bepaald geluid van de buren terwijl de buren gewoon stil op de bank zitten zeg maar.quote:Op zondag 27 september 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok, bij doof dacht ik dat geluiden zachter werden maar bij jou komen ze dus harder of vervelender binnen. vat ik het zo goed samen? Wel echt lastig lijkt me.
Ja serieus ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan, jij hebt vaak last van geluidsoverlast en ik vroeg me af of je daar misschien extra gevoelig voor bentquote:
Ik ben simpel, dus I guess?quote:
Vind het zo geinig om te zien hoe je iets goed bedoelt, bitterbal daarmee triggert als een malle en het dan probeert uit te pratenquote:Op zondag 27 september 2020 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben ik onredelijk? Want dan hoor ik dat graag.
Maar is dat dan iets lichamelijks of iets psychisch? Want bij die tweede heb je misschien nog kans dat het beter wordt?quote:Op zondag 27 september 2020 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik hoor nu geen zak, maar vlak voor ik dover werd, was ik een tijdje overgevoelig en ook nu zijn er geluiden waar ik me kapot aan erger. Maar dat is net zoals die oudjes bij de rijdende rechter die zich focussen op een bepaald geluid van de buren terwijl de buren gewoon stil op de bank zitten zeg maar.
Klote zegquote:Op zondag 27 september 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat denk ik elke keer als ik in de spiegel kijkquote:Op zondag 27 september 2020 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is slechts een deel van de afwijking
Niet echt sexy.
Lichamelijkquote:Op zondag 27 september 2020 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar is dat dan iets lichamelijks of iets psychisch? Want bij die tweede heb je misschien nog kans dat het beter wordt?
Ik ook niet, ik zou heel goed bij The Seven passenquote:Op zondag 27 september 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het zo geinig om te zien hoe je iets goed bedoelt, bitterbal daarmee triggert als een malle en het dan probeert uit te praten
Ik heb daar geen geduld voor
Ja maar ik vind het gewoon echt vervelend dat het zo word opgevat. Ben wel blij dat je ziet dat ik het echt goed bedoel maar trek het heel slecht als mensen dat in twijfel trekken.quote:Op zondag 27 september 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind het zo geinig om te zien hoe je iets goed bedoelt, bitterbal daarmee triggert als een malle en het dan probeert uit te praten
Jij begrijp het het ook nietquote:Op zondag 27 september 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Dus niets aan te doen.quote:
Ik schaar (hihaho) jou wel onder één van de weinige vrouwen die niet als eeuwige zeiksnor door het leven staptquote:
Je toon liesje en het moment waarop je je vragen. Zou moeten stellen en niet nog opmerken ja maar iemand die gevoelig is weet dat vast nietquote:Op zondag 27 september 2020 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het gewoon echt vervelend dat het zo word opgevat. Ben wel blij dat je ziet dat ik het echt goed bedoel maar trek het heel slecht als mensen dat in twijfel trekken.
Waarom word je zo ongelooflijk getriggerd door Lies dan? Wat zit dáár dan achter?quote:Op zondag 27 september 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
het is het toontje wat het hem doet. Dan nog afsluiten ja maar iemand die gevoelig is weet dat vast niet. Dat denigrerende toontje
Dat is het
De toon. Dat probeer k uit te leggenquote:Op zondag 27 september 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom word je zo ongelooflijk getriggerd door Lies dan? Wat zit dáár dan achter?
Fascinerend wel, mensen
Dat is wel een voordeel. Ik ben berucht om mijn goede gehoor, maar daar heb ik dus ook vaak last van. Ik kan door een betonnen muur horen welk tv-programma de buren van mijn ouders kijken terwijl niemand anders ook maar iets hoortquote:Op zondag 27 september 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Het heeft ook een klein voordeeltje: m'n vorige buurman was blijkbaar iemand die voor best veel geluidsoverlast zorgde. De buren aan z'n andere kant hebben een extra geïsoleerd muurtje aangebracht en hebben best mot met hem gehad omdat hij tot laat luidruchtig bezoek over de vloer had. En dat ze dan op de galerij verder gingen ouwehoeren voor ze weggingen.
Ik: NOOIT WAT VAN GEMERKT
Dit wordt niks tussen ons zoquote:Op zondag 27 september 2020 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel. Ik ben berucht om mijn goede gehoor, maar daar heb ik dus ook vaak last van. Ik kan door een betonnen muur horen welk tv-programma de buren van mijn ouders kijken terwijl niemand anders ook maar iets hoort
Adem in, adem uit, ontspan, eet een kaassoufflé.quote:Op zondag 27 september 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je toon liesje en het moment waarop je je vragen. Zou moeten stellen en niet nog opmerken ja maar iemand die gevoelig is weet dat vast niet
Echt hoor
Ok, iets andere vraagquote:Op zondag 27 september 2020 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De toon. Dat probeer k uit te leggen
Jawel joh.quote:
Ja begrijp dat jij dat niet zo ziet neequote:Op zondag 27 september 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, iets andere vraag
Waarom word je zo ongelooflijk getriggerd door die toon dan? Wat zit dáár dan achter?
Ja kan nu toch niet meer slapenquote:Op zondag 27 september 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind dit een ouderwets gezellige zondagavond op Fok.
Maakt me ook geen moer uit, zou jij eens moeten proberenquote:Op zondag 27 september 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
molo jij bent sowieso niet de meeste vriendelijke dus verwacht niet dat k het jou kan uitleggen
Gelukkig is er nu een opperrechter in de VS die vind dat vrouwen geen rechten zouden mogen hebbenquote:Op zondag 27 september 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja je vraagt er naarquote:Op zondag 27 september 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt me ook geen moer uit, zou jij eens moeten proberen
psssstquote:Op zondag 27 september 2020 23:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan nu toch niet meer slapen
Je kan je matras proberen op te roken?quote:Op zondag 27 september 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
als k nog zou roken had k nu een peuk opgestoken
Oprollen?quote:Op zondag 27 september 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan je matras proberen op te roken?
Familiale sfeerquote:Op zondag 27 september 2020 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat is gewoon een matennaaier.quote:Op zondag 27 september 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig is er nu een opperrechter in de VS die vind dat vrouwen geen rechten zouden mogen hebben
Je kunt iets anders min of meer cilindervormigs in je mond nemen?quote:Op zondag 27 september 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
als k nog zou roken had k nu een peuk opgestoken
quote:Op zondag 27 september 2020 23:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je kunt iets anders min of meer cilindervormigs in je mond nemen?
Hoe jij overkomtquote:
quote:Op zondag 27 september 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed laat het. Niks aan de hand etc![]()
Behalve los
zzeeeeggggg ouwe, doen we een beetje rustuuug???quote:Op zondag 27 september 2020 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe jij overkomt
Om met Ome Henk te spreken '1 spookrijder??? Ik zie er wel 100!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Denk niet dat dit het allerbeste idee ooit is.quote:Op zondag 27 september 2020 23:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je kunt iets anders min of meer cilindervormigs in je mond nemen?
Moet altijd janken van dit liedje.quote:
Jaja ik heb het gedaan.quote:Op zondag 27 september 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed laat het. Niks aan de hand etc![]()
Behalve los
Ik heb olijven, een iets te trage superheldenserie en zweetvoetenquote:
Heb je nou nog steeds niks beters bedachtquote:
We beschermen je wel en zoeken een normaal meisje voor je, zeg maar, dikke tieten en een tintje?quote:
K ben nog wakkerquote:Op zondag 27 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niks beters bedacht
quote:Op zondag 27 september 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niks beters bedacht
Dat donkerbruine vermoeden heb jij zeker?quote:Op zondag 27 september 2020 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat dit het allerbeste idee ooit is.
Altijd.quote:Op zondag 27 september 2020 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja ik heb het gedaan.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |