In spoiler dan maarquote:Op zondag 27 september 2020 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat er nog geen foto's van Titi zijn gepost joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch geval van, hoe zwaarder hoe geslotener?quote:Op zondag 27 september 2020 23:21 schreef showtimer het volgende:
Benieuwd hoeveel sterren ze de koers daar geven want het was uiteindelijk een flut WK.
Geen idee waarom het voor mijn gevoel zo is en uitleggen kan ik het helemaal al niet, maar de lengte van het circuit speelde daar ook behoorlijk in mee. Normaal schuif je met het passeren van iedere ronde iets meer naar voren, naar het puntje van je stoel. Bij de gedachte van nog drie ronden te gaan ga je langzaam naar de finale, maar vandaag stond er gewoon nog ruim 80 kilometer op de teller.quote:Op zondag 27 september 2020 23:21 schreef showtimer het volgende:
Benieuwd hoeveel sterren ze de koers daar geven want het was uiteindelijk een flut WK.
Goede vraag, voor die ene keer dat het aan de Tour is gekoppeld viel het me behoorlijk tegen. Dieptepunt was wel dat nota bene de Tourwinnaar, met een op het oog slow motion aanval, niemand kon bewegen tot een onmiddellijke reactie.quote:Op zondag 27 september 2020 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typisch geval van, hoe zwaarder hoe geslotener?
De vrees dat een WK rond LPDBF qua spanning zou onderdoen is in ieder geval ongegrond gebleken. Zowel bij de dames als heren was het hier vrijwel minimaal, het geleverde portie puntje van je stoel zou je volgens mij op ieder willekeurig parcours met een scherprechter krijgen.quote:Op zondag 27 september 2020 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee waarom het voor mijn gevoel zo is en uitleggen kan ik het helemaal al niet, maar de lengte van het circuit speelde daar ook behoorlijk in mee. Normaal schuif je met het passeren van iedere ronde iets meer naar voren, naar het puntje van je stoel. Bij de gedachte van nog drie ronden te gaan ga je langzaam naar de finale, maar vandaag stond er gewoon nog ruim 80 kilometer op de teller.
quote:Op zondag 27 september 2020 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
In spoiler dan maarTitiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De spanning hangt tocht niet af van of ze nog 3 rondes moeten of nog 1 van 80km...spanning maken de renners en deze finale was weer spannend genoeg. Laatste 40km genoten!quote:Op zondag 27 september 2020 23:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee waarom het voor mijn gevoel zo is en uitleggen kan ik het helemaal al niet, maar de lengte van het circuit speelde daar ook behoorlijk in mee. Normaal schuif je met het passeren van iedere ronde iets meer naar voren, naar het puntje van je stoel. Bij de gedachte van nog drie ronden te gaan ga je langzaam naar de finale, maar vandaag stond er gewoon nog ruim 80 kilometer op de teller.
Dat is toch niet gek, als er nauwelijks journalisten daar ter plekke mochten zijn?quote:Op maandag 28 september 2020 08:39 schreef Momo het volgende:
Wout opwachten op Eindhoven om door te vragen over Roglic![]()
Gelukkig zeggen de mensen die daarop nu reageren dat ook. Treurig, als voorzitter zou je hierboven moeten staanquote:Op maandag 28 september 2020 08:51 schreef Ericr het volgende:
[ twitter ]
Wat een kneuzenkermis.
En dat is dan de bondsvoorzitter.
Toch een mooi neutraal artikel?quote:Op maandag 28 september 2020 08:39 schreef Momo het volgende:
Wout opwachten op Eindhoven om door te vragen over Roglic![]()
Je bent serieus? Heb je het commentaar gisteren gehoord van zowel Michel als José?quote:Op maandag 28 september 2020 09:12 schreef Beregd het volgende:
Als er één iets is wat Belgen net niet zijn, is het wel nationalistisch
Tweets van die minkukels zouden verboden moeten worden in WLR.quote:Op maandag 28 september 2020 09:09 schreef Slobeend het volgende:
LaFlammeRouge@:koffieplanter
[ twitter ]
Dit was de Tweet, schande!
[ twitter ]
Chauvinistisch wel en Wallonen die goed kunnen fietsen worden wel geadopteerd, maar als de Vlamingen Wallonië kunnen dumpen zullen de meesten er geen traan om latenquote:Op maandag 28 september 2020 09:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent serieus? Heb je het commentaar gisteren gehoord van zowel Michel als José?
Stoet rond Brussel gezien gisteren?quote:Op maandag 28 september 2020 09:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent serieus? Heb je het commentaar gisteren gehoord van zowel Michel als José?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |