Helaas geldt bij een x aantal clubs nog altijd dat bezoekende teams dus niet mogen omkleden en douchen. Voordat je dan zegt: maar thuis spelende ploegen wel. Ja, dat klopt.. maar het heeft wel impact op de beleving en de bereidheid van bezoekende teams om de kantines na een wedstrijd te bezoeken.quote:Op zondag 27 september 2020 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kunt toch weer overal gewoon omkleden en douchen bij sportverenigingen?
Achter de voordeur helpt het niks idd maar je geeft wel een signaal af wat hopelijk mensen weer wakker schut. Dat het nu echt menens is weer en het de foute kant op gaat. Wat meer bewustwording met iets wat de economie weinog tot geen schade toe brengt en hopelijk nog een hoop besmettingen voorkomt. Hopelijk gaat men zich dan ook achter de voordeur verantwoordelijker gedragen. Er valt weinig mee te verliezenquote:Op zondag 27 september 2020 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende: [..] Mondkapjes gaan ons niet helpen, kijk nou maar naar al die andere landen. Achter de voordeur en op feestjes worden ze toch niet gedragen en juist daar gaat het fout.
Ja maar wat is het alternatief? Wat weten we over besmettingen met gezamenlijk omkleden/douchen? Als dat niks bijdraagt (wat mij sterk lijkt) qua besmettingen, dan zou het moeten kunnen.quote:Op zondag 27 september 2020 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helaas geldt bij een x aantal clubs nog altijd dat bezoekende teams dus niet mogen omkleden en douchen. Voordat je dan zegt: maar thuis spelende ploegen wel. Ja, dat klopt.. maar het heeft wel impact op de beleving en de bereidheid van bezoekende teams om de kantines na een wedstrijd te bezoeken.
Vandaag nog onderling over gehad - als het over enkele weken/maanden koud en nat is en je vies en bezweet je auto in moet stappen voor een rit van 15-30 min., dan wordt je daar niet bepaald vrolijker van. Sterker nog, de kans dat je dan ziek wordt is echt aanzienlijk.
Het was uiteraard sarcastisch.quote:Op zondag 27 september 2020 18:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Schiphol en de havens doen wel iets meer dan alleen vakantiegangers en AliExpress. We kunnen niet zonder ‘t buitenland, en al helemaal geen 3 maanden+
Die maatregelen zijn ingegeven door angst, angst om de club of kantine te moeten sluiten. Bij club A moet je buiten omkleden, bij B opsplitsen in groepjes van 8 en per 2 douchen en C (zoals vandaag meegemaakt) allemaal in 1 kleedkamer met 16 man.quote:Op zondag 27 september 2020 18:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja maar wat is het alternatief? Wat weten we over besmettingen met gezamenlijk omkleden/douchen? Als dat niks bijdraagt (wat mij sterk lijkt) qua besmettingen, dan zou het moeten kunnen.
Nee dat is verre van ideaal inderdaad. Dacht dat het overal weer gewoon kon en mocht, maar ging ff zoeken en kwam dit artikel van eind augustus tegen https://www.gelderlander.(...)ag-douchen~ab6c4731/. Bijzonder.quote:Op zondag 27 september 2020 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helaas geldt bij een x aantal clubs nog altijd dat bezoekende teams dus niet mogen omkleden en douchen. Voordat je dan zegt: maar thuis spelende ploegen wel. Ja, dat klopt.. maar het heeft wel impact op de beleving en de bereidheid van bezoekende teams om de kantines na een wedstrijd te bezoeken.
Vandaag nog onderling over gehad - als het over enkele weken/maanden koud en nat is en je vies en bezweet je auto in moet stappen voor een rit van 15-30 min., dan wordt je daar niet bepaald vrolijker van. Sterker nog, de kans dat je dan ziek wordt is echt aanzienlijk.
Sommige van die reacties zijn veelzeggend over de absurditeit van de regels:quote:Op zondag 27 september 2020 18:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee dat is verre van ideaal inderdaad. Dacht dat het overal weer gewoon kon en mocht, maar ging ff zoeken en kwam dit artikel van eind augustus tegen https://www.gelderlander.(...)ag-douchen~ab6c4731/. Bijzonder.
Belachelijk. Dan nog eerder andersom. Dat is toch een vorm van basisbeleefdheid?quote:Op zondag 27 september 2020 18:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Inderdaad, of ben solidair met elkaar en probeer het zo in te delen dat iedereen gewoon normaal kan omkleden, sporten en douchen. Dat moet toch kunnen?quote:Op zondag 27 september 2020 18:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Belachelijk. Dan nog eerder andersom. Dat is toch een vorm van basisbeleefdheid?
Ik weet niet of dat kan. Als je als club krap behuisd bent kan ik me goed voorstellen dat dat problematisch wordt.quote:Op zondag 27 september 2020 18:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, of ben solidair met elkaar en probeer het zo in te delen dat iedereen gewoon normaal kan omkleden, sporten en douchen. Dat moet toch kunnen?
En de kappers hebben het al zo zwaar gehadquote:Op zondag 27 september 2020 19:10 schreef quirina het volgende:
Je kan door de Corona ook je haar kwijt raken hoorik net op rtl4.
Wow, jij bent echt stoer man!quote:Op zondag 27 september 2020 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Gisteravond heerlijk feestje gehad in de kantine bij de bezoekende club.
Melding van gemaakt bij de autoriteiten.quote:Op zondag 27 september 2020 19:13 schreef DonDruiper het volgende:
Gisteravond heerlijk feestje gehad in de kantine bij de bezoekende club.
Hadden we echt eerder verwacht dan?quote:Op zondag 27 september 2020 19:23 schreef Breekfast het volgende:
De WHO verwacht pas midden 2021 dat de eerste mensen worden gevaccineerd. Lekker dan
Nou, dat is dan iig geen bijwerking waar ik mij veel zorgen over hoeft te makenquote:Op zondag 27 september 2020 19:10 schreef quirina het volgende:
Je kan door de Corona ook je haar kwijt raken hoorik net op rtl4.
Hoax. In China en Rusland is iedereen al ingeënt.quote:Op zondag 27 september 2020 19:23 schreef Breekfast het volgende:
De WHO verwacht pas midden 2021 dat de eerste mensen worden gevaccineerd. Lekker dan
Volgens Hugo eind dit jaar.quote:Op zondag 27 september 2020 19:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hadden we echt eerder verwacht dan?
Wie zegt dat ik me niet aan de regels heb gehouden?quote:
Zou me niet vast gaan pinnen op wat het WHO precies zegt. Laten weer het gewoon afwachten.quote:Op zondag 27 september 2020 19:23 schreef Breekfast het volgende:
Ach, dit zag je toch aankomen. En komend voorjaar roepen ze dat de zomer ook niet gehaald wordt. De meeste vaccins sneuvelen in de fase waarin Oxford etc nu zitten.quote:Op zondag 27 september 2020 19:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens Hugo eind dit jaar.
Oxford had het zelfs een tijdje over september. Als je het hebt over valse verwachtingen wekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |