Beterschap en sterkte.quote:Op zondag 27 september 2020 12:47 schreef Faerlina91 het volgende:
bedankt voor jullie reactie. dan ga ik morgen die test halen. ik moet daar zijn om 8:57. ik zie wel op tegen het wattenstaafje in mijn neus. Ik voel mij verder wel beter worden en bijna klachtvrij maar ik merk wel dat ik wat zwakjes ben
Ik heb eerder (verplicht) een test gehad, en het stelt echt allemaal niet zo veel voor. Niks om tegenop te zien.quote:Op zondag 27 september 2020 12:47 schreef Faerlina91 het volgende:
bedankt voor jullie reactie. dan ga ik morgen die test halen. ik moet daar zijn om 8:57. ik zie wel op tegen het wattenstaafje in mijn neus. Ik voel mij verder wel beter worden en bijna klachtvrij maar ik merk wel dat ik wat zwakjes ben
https://twitter.com/Wijkag_DBCentr2/status/1310153135667675137quote:Een vrouw is in een trein van Utrecht naar Den Bosch mishandeld door een man die vond dat ze haar mondkapje niet goed droeg. De man sprak de vrouw aan en ging vervolgens compleet uit zijn plaat, schrijft een wijkagent op Twitter.
"De man sprak de vrouw aan toen ze haar mondkapje omhoog deed. Toen zij uitlegde dat ze even wat dronk, ging hij compleet uit zijn plaat", aldus de wijkagent. De man werd in Den Bosch aangehouden.
De politie had al contact gehad met de NS. "We wisten precies waar in de trein we moesten zijn", vertelt de wijkagent aan Omroep Brabant. "Toen wij de verdachte aanhielden, was hij vrij rustig." Het slachtoffer en ook andere reizigers in de trein zijn volgens hem enorm geschrokken. "Gelukkig hebben we ze kunnen geruststellen. Ze waren blij ons te zien."
Meerdere reizigers waren getuige. Hoeveel hebben er ingegrepen?quote:Op zondag 27 september 2020 13:35 schreef Eightyone het volgende:
De NOS-site meldde iets over een kort lontje:
[..]
https://twitter.com/Wijkag_DBCentr2/status/1310153135667675137
Die man laat zien wat er kan gebeuren als je teveel tijd doorbrengt in dit topicquote:Op zondag 27 september 2020 13:35 schreef Eightyone het volgende:
De NOS-site meldde iets over een kort lontje:
[..]
https://twitter.com/Wijkag_DBCentr2/status/1310153135667675137
quote:Op zondag 27 september 2020 13:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die man laat zien wat er kan gebeuren als je teveel tijd doorbrengt in dit topic![]()
![]()
Nee, maar treurig natuurlijk!
Serieus? Gebeurt dat je vaak?quote:Op zondag 27 september 2020 13:23 schreef Elvi het volgende:
Het voelt alsof je tijdens het spaghetti eten moet lachen en daardoor schiet een sliert je neus in. Dat gevoel.
Interessant!quote:Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Interessante grafiek die aantal doden per capita plot tegenover economische schade
Niet echt. Verschillende soorten economieën, verschillende bevolkingsdichtheid etc etc. Teveel factoren om het terug te brengen naar invloed van covid maatregelen naar doden vs economiequote:
Dat is altijd zo, maar als je maar genoeg landen in zo'n model voert, kan het wel iets zeggen. Ik ben het verder wel met je eens dat een reductie tot een model met twee variabelen wel heel simplistisch is.quote:Op zondag 27 september 2020 14:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Niet echt. Verschillende soorten economieën, verschillende bevolkingsdichtheid etc etc. Teveel factoren om het terug te brengen naar covid maatregelen vs doden vs economie
BREXIT is nog geen factor dit jaarquote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Het is misschien ook geen toeval dat landen als Italië, Spanje en Frankrijk rechts onderin belanden, want die hebben relatief zwakke economieën. En bij de UK speelt Brexit.
Gewoon even afwachten, door dat uurje minder in de kroeg zijn we binnen no time op 0 besmettingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |