Speelt als een krant, scoort een 3 deze helft.quote:Op zondag 27 september 2020 13:18 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis een keer niet minimaal een 8 of een 9 haalt dondert de rest volledig in mekaar.
Volgens sommige hier kunnen we prima zonder Berghuisquote:Op zondag 27 september 2020 13:18 schreef Elan het volgende:
Als Berghuis een keer niet minimaal een 8 of een 9 haalt dondert de rest volledig in mekaar.
Als je niet eens play offs wilt halen, kan je idd goed zonderquote:Op zondag 27 september 2020 13:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Volgens sommige hier kunnen we prima zonder Berghuis
Dat moeten stevige drinkers zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 13:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was een leuke discussie jaquote:Op zondag 27 september 2020 13:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zal wel weggaan.quote:Op zondag 27 september 2020 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een leuke discussie ja
Maar ik vind Berghuis vandaag wel een vervelende indruk maken
Dan komt er een Argentijn die iedereen dol dribbelt.quote:Op zondag 27 september 2020 13:22 schreef De_Kraam het volgende:
Als Berghuis voor 8 mil de deur uitloopt dan kijk ik niet meer. #ikdoenietmeermee
Sinds de 30e minuut niet meer, maar daarvoor was het schandalig triest ja.quote:Op zondag 27 september 2020 13:31 schreef TjjWester het volgende:
Ze hebben het aardig lastig tegen een ploegje als ado......
Mee eens, verbaast mij.quote:Op zondag 27 september 2020 13:33 schreef Duveldrinker het volgende:
Teixeira zit wel meer pit in dan onze Turkse veteraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |