de EU is ook niet handig, die defineren vaak alleen het stekkertje.. en met een rare adapter kabel kan apple daar dan weer aan voldoen..quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pcies. is de enige die zich ook absoluut niet aan een universele lader standaard (wil) houd(en)
Hahahaquote:Op zondag 27 september 2020 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige gast heeft haar trillende lippenstift achtergelaten?
Zie k niet liggen:pquote:Op zondag 27 september 2020 01:17 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige gast heeft haar trillende lippenstift achtergelaten?
ergens zou ik dat best eens een keer meegemaakt willen hebben, gewoon om te weten hoe dat voelt, een stevige aardbeving.quote:Op zondag 27 september 2020 01:21 schreef bitterbal het volgende:
maar zal morgen de beving site checken. Gisteren is er wel eentje geweest. Las dat Griekenland een van de meest actieve landen ter wereld is qua bevingen
Zwanger? Gaviscon werkt goedquote:Op zondag 27 september 2020 01:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Is nu al 3 dagen dat het ineens komt. Wacht nu tot advil werkt
aw.. beterschapquote:Op zondag 27 september 2020 01:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Is nu al 3 dagen dat het ineens komt. Wacht nu tot advil werkt
Denk dat het heel raar isquote:Op zondag 27 september 2020 01:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ergens zou ik dat best eens een keer meegemaakt willen hebben, gewoon om te weten hoe dat voelt, een stevige aardbeving.
Oh lekker. Trustequote:Op zondag 27 september 2020 01:28 schreef mschol het volgende:
nu naar bed, in een vers opgemaakt bed
Nee :pquote:Op zondag 27 september 2020 01:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misselijkheid ook, ben je zwanger?
Prima! Ben er gisteren al mee naar de stort gereden met m'n halve berging erinquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi hoe bevalt de Dwuster?
Nesteldrangquote:Op zondag 27 september 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima! Ben er gisteren al mee naar de stort gereden met m'n halve berging erin
mercedes van buurman nog heel ?quote:Op zondag 27 september 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mercedes van buurman nog heel ?
Wat is er deze ochtend gesneuveld?quote:Op zondag 27 september 2020 08:15 schreef bitterbal het volgende:
zo weer een groot dier op eten bij het buffet
quote:Op zondag 27 september 2020 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders zat je er helemaal alleen?quote:Op zondag 27 september 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Als je later op staat zie je je ineens allemaal mensen bij het buffet:p
Die mensen hadden vandaag voor het eerst bacon bij hun ontbijtquote:Op zondag 27 september 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Als je later op staat zie je je ineens allemaal mensen bij het buffet:p
'Ze hebben hier zeker alleen op zondag spek en eieren'quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hadden vandaag voor het eerst bacon bij hun ontbijt
Op zich wel geniaal, niemand verdenkt iemand die 39 kilo weegt van het alles opvreten.quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hadden vandaag voor het eerst bacon bij hun ontbijt
Wanneer weer terug naar NL?quote:Op zondag 27 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga naar het strand. Veel beter
quote:Op zondag 27 september 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op zich wel geniaal, niemand verdenkt iemand die 39 kilo weegt van het alles opvreten.
Precies. All inclusive toeristenquote:Op zondag 27 september 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Dat water hier is zo mooi. Ga je toch niet aan zon chloorbad liggen :p
Daar zitten geen kwallen en haaien die aan je kunnen knabbelen.quote:Op zondag 27 september 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
In dit heldere zeewater zie je die vanaf een km afstand aankomen:pquote:Op zondag 27 september 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar zitten geen kwallen en haaien die aan je kunnen knabbelen.
Die besluipen en bespringen je van achteren.quote:Op zondag 27 september 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In dit heldere zeewater zie je die vanaf een km afstand aankomen:p
wel goed tegen kerowna lekker ontsmettenquote:Op zondag 27 september 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die besluipen en bespringen je van achteren.
Nee dat zijn de bootvluchtelingenquote:Op zondag 27 september 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die besluipen en bespringen je van achteren.
Ja alleen weten ze niet dat jij het grootste gevaar daar bent 'de Haagse koppensnelster'quote:
Heb je daar ook toeristische uitjes,quote:
*gruwelt.quote:Op zondag 27 september 2020 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je daar ook toeristische uitjes,
Jeepsafari, zwemmen met bootvluchtelingen, partyboat, kroegentocht enz?
Zag gister groepje vertrekken die dacht k zouden gaan speervissen. Allemaal zon ding was. Bleek het speervissen op vluchtelingen te zijn. Ga die misschien nog doenquote:Op zondag 27 september 2020 09:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je daar ook toeristische uitjes,
Jeepsafari, zwemmen met bootvluchtelingen, partyboat, kroegentocht enz?
Ah top, leuk en meteen ook voor een beter NL.quote:Op zondag 27 september 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
Zag gister groepje vertrekken die dacht k zouden gaan speervissen. Allemaal zon ding was. Bleek het speervissen op vluchtelingen te zijn. Ga die misschien nog doen
Frankenstein is vergeten een paar schroeven uit haar arm te halen.quote:Op zondag 27 september 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie de kersverse vrouw van dj Afrojack al gezien?![]()
Weet niet wat ik daarvan moet denken, een mix van ontzettend lekker en ontzettend ordinair.
Gruwelijk lelijk, lelijke kutkop ookquote:Op zondag 27 september 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet wat ik daarvan moet denken, een mix van ontzettend lekker en ontzettend ordinair.
http://www.somalicruises.com/quote:Op zondag 27 september 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
Ja
[..]
Zag gister groepje vertrekken die dacht k zouden gaan speervissen. Allemaal zon ding was. Bleek het speervissen op vluchtelingen te zijn. Ga die misschien nog doen
Dat meisje met die lange tong uit een vorig deeltje vond ik wel fascinerendquote:Op zondag 27 september 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gruwelijk lelijk, lelijke kutkop ook
Ja die lamborghini ofzo fucking rijk.quote:Op zondag 27 september 2020 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat vergoedt een hoop.quote:Op zondag 27 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die lamborghini ofzo fucking rijk.
quote:
Kun je in ieder geval zeggen dat je in een Lamborghini gezeten hebt.quote:Op zondag 27 september 2020 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja heel knap is ze niet in haar hoofd, maar dat is die Afrojack al helemaal niet.
Maar toch [ afbeelding ]
Nou ja denk dat hij niet hoeft te trouwen voor het geld :pquote:Op zondag 27 september 2020 09:41 schreef LTVDK het volgende:
Ze zal wel een goede persoonlijkheid hebben of
[..]
quote:Op zondag 27 september 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval zeggen dat je in een Lamborghini gezeten hebt.
Dat ‘maar toch’ gaat over haar tieten zeker?quote:Op zondag 27 september 2020 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja heel knap is ze niet in haar hoofd, maar dat is die Afrojack al helemaal niet.
Maar toch [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je in ieder geval zeggen dat je in een Lamborghini gezeten hebt.
Denk het ook.quote:Op zondag 27 september 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja denk dat hij niet hoeft te trouwen voor het geld :p
Paris hilton heeft die ook nog geprobeerdquote:Op zondag 27 september 2020 09:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Hopelijk is dit wel een betere verovering dan Amanda. Anders blijft hij bezig.
quote:Op zondag 27 september 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paris hilton heeft die ook nog geprobeerd
Consequente smaak wel.quote:Op zondag 27 september 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Paris hilton heeft die ook nog geprobeerd
Maar hij gaat ook wel voor echt echt rijkquote:Op zondag 27 september 2020 09:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Hij heeft kennelijk wel een klik met rijke erfgenames.
Ergens zit er wel iets in. Hij weet iig zeker dat het geen golddiggers zijn.
Hij is de golddigger hier!quote:Op zondag 27 september 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hij gaat ook wel voor echt echt rijk
Maar bij de andere altijd gratis Lambo's, misschien ook wel de nieuwste Lambo's.quote:Op zondag 27 september 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou voor Paris Hilton gaan. Die korting op hotelkamers is toch mooi meegenomen.
Mja, maar ik hoef geen Lambo.quote:Op zondag 27 september 2020 10:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij is de golddigger hier!
[..]
Maar bij de andere altijd gratis Lambo's, misschien ook wel de nieuwste Lambo's.
Het is idd een lastige keuzequote:Op zondag 27 september 2020 10:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hij is de golddigger hier!
[..]
Maar bij de andere altijd gratis Lambo's, misschien ook wel de nieuwste Lambo's.
quote:Op zondag 27 september 2020 10:36 schreef bitterbal het volgende:
K kijk nu naar zon opblaas bimbo die haar vriend allemaal foto's laat maken terwijl ze wulps heen en weer kruipt
Godverdomme zeg
Dat zijn de schroefgaten voor die realdollquote:Op zondag 27 september 2020 09:46 schreef Gruj0 het volgende:
Zijn dat piercings of zo, over haar armen heen?
Nee maar toen kwam mijn cadeau binnen.quote:Op zondag 27 september 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je gisteren nou je verjaardag gevierd?
Een hitachi?quote:Op zondag 27 september 2020 10:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar toen kwam mijn cadeau binnen.
als de schroefgaten zichtbaar zijn is het een uitgewoonde en verlepte realdollquote:Op zondag 27 september 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zijn de schroefgaten voor die realdoll
Aah. Heb je het nou al gevierd?quote:Op zondag 27 september 2020 10:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar toen kwam mijn cadeau binnen.
Vrijdag beetjequote:Op zondag 27 september 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aah. Heb je het nou al gevierd?
Used but still goodquote:Op zondag 27 september 2020 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
als de schroefgaten zichtbaar zijn is het een uitgewoonde en verlepte realdoll
Wat zullen ze wel van jou denkenquote:Op zondag 27 september 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
Dat stel van net is weg. Oh god. Geen gezicht die 2. En dan van die clich foto's met geplakte zandkorrels op de billen
Ja las het. Ze zijn nu dicht. Hadden al waarschuwingen gehadquote:Op zondag 27 september 2020 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Moest net nog aan je denken trouwens ballievreetzakEr is een all-you-can-eat-restaurant in Den Haag ontruimd omdat het er te druk was
https://nos.nl/video/2349(...)as-veel-te-druk.html
Gewoon 3 maanden sluiten. Enige manier waar ze van leren.quote:Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las het. Ze zijn nu dicht. Hadden al waarschuwingen gehad
Maar ken de zaak niet
ik herken de zaak niet, waar zit die?quote:Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja las het. Ze zijn nu dicht. Hadden al waarschuwingen gehad
Maar ken de zaak niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
brasserskade ofzo.quote:Op zondag 27 september 2020 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik herken de zaak niet, waar zit die?
https://www.google.nl/map(...)27!4d4.3615094?hl=enquote:Op zondag 27 september 2020 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik herken de zaak niet, waar zit die?
das niet den haag te noemenquote:Op zondag 27 september 2020 12:18 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)27!4d4.3615094?hl=en
Ze vond het zelf ook wat warmquote:Op zondag 27 september 2020 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brr.. zit ze wel onder een dekentje? Voordat ze kou vat
quote:Op zondag 27 september 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit te brullen want het horen lukt echt niet meer nu
quote:Op zondag 27 september 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog knappe haarballen Grieken?
Je hebt haar niet eerst aangetroffen onder het bed? :pquote:Op zondag 27 september 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze had weer aan de knop zitten draaien, maar ze ziet niks
Staat nu op 24 graden.
quote:Op zondag 27 september 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Je hebt haar niet eerst aangetroffen onder het bed? :p
Het is zondag he, dan zitten die allemaal eerst braaf in de kerk en daarna de hele dag bij moeders.quote:
T is toch wat.quote:Op zondag 27 september 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Terwijl jullie aan het zwetsen waren heeft Los er alweer 3,5 uur zware training op zitten.
Morgen weer dus :p. Werd vanochtend wel gewrkt door de kerk klok jaquote:Op zondag 27 september 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is zondag he, dan zitten die allemaal eerst braaf in de kerk en daarna de hele dag bij moeders.
Nog een paar jaartjes volhouden en je kunt weer zien waar je overheen pistquote:Op zondag 27 september 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Terwijl jullie aan het zwetsen waren heeft Los er alweer 3,5 uur zware training op zitten.
Terwijl jij aan het zweten was, zaten wij lekker te zwetsenquote:Op zondag 27 september 2020 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
dat klopt wel, ben weleens met een leuke Griekse bardame mee geweest naar huis na haar werk.quote:Op zondag 27 september 2020 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is zondag he, dan zitten die allemaal eerst braaf in de kerk en daarna de hele dag bij moeders.
Wij waren aan het zweten en zwetsen tegelijk.quote:Op zondag 27 september 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl jij aan het zweten was, zaten wij lekker te zwetsen
Ik wil niet pochen maar zie eruit als een Griekse God momenteel . (Boeda niet neequote:Op zondag 27 september 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog een paar jaartjes volhouden en je kunt weer zien waar je overheen pist
Laat mij hier buitenquote:Op zondag 27 september 2020 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet pochen maar zie eruit als een Griekse God momenteel . (Boeda niet nee)
Harig, wat ontbrekende tanden, lodderogen en je zweet ruikt naar oude knoflook?quote:Op zondag 27 september 2020 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet pochen maar zie eruit als een Griekse God momenteel . (Boeda niet nee)
Piemeltje dat door overijverige pastoors is afgebroken.quote:Op zondag 27 september 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harig, wat ontbrekende tanden, lodderogen en je zweet ruikt naar oude knoflook?
Endeldarm waar een bowlingbal en een nestje uilen in past.quote:Op zondag 27 september 2020 13:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Piemeltje dat door overijverige pastoors is afgebroken.
Ja zoiets net badr hari.quote:Op zondag 27 september 2020 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harig, wat ontbrekende tanden, lodderogen en je zweet ruikt naar oude knoflook?
Kan die 2 dingen wel tegelijk hoorquote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk omdat je constant hier op KSC bent.
Snif er eens in?quote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Niks fijners dan de vuilniszak met vieze poepluiers van oma vervangen
quote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De geur kwam me al tegemoet toen ik de deur van het berghok opentrok
Heeft ze geen hulp in huis die dat doet?quote:Op zondag 27 september 2020 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Niks fijners dan de vuilniszak met vieze poepluiers van oma vervangen
Had laatst een hele doos tenalady's voor mijn moeder bij (don't ask) maar ze schaamde zich daarvoor dat ik daarmee aankwam, toen zei ik, mam dat schattige lieve jongetje van weleer heeft inmiddels honderden vagina's verwend dus schaam je niet, ooooooh ja dat is waar ook geile viezerik dat je er bent.quote:
Ja, doordeweeks. In het weekend doen wij het ook een keer.quote:Op zondag 27 september 2020 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft ze geen hulp in huis die dat doet?
quote:Op zondag 27 september 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had laatst een hele doos tenalady's voor mijn moeder bij (don't ask) maar ze schaamde zich daarvoor dat ik daarmee aankwam, toen zei ik, mam dat schattige lieve jongetje van weleer heeft inmiddels honderden vagina's verwend dus schaam je niet, ooooooh ja dat is waar ook geile viezerik dat je er bent.
Enormquote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, doordeweeks. In het weekend doen wij het ook een keer.
Grapje wij gebruiken zowat de archaīsche persoonlijke voornaamwoorden thou en thee nog onderlingquote:
Het is niet mijn favoriete hobby. Maar goed, het blijft mijn oma en ik had altijd een heel sterke band met haarquote:Op zondag 27 september 2020 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Enorm
Respect voor.
Ik kan niks met oude mensen, als ze dement zijn, Ging met tegenzin mijn oma vroeger bezoeken in zo’n dementenafdeling.
Mijn vader is ook al vrij ver heen wat dat betreft.quote:Op zondag 27 september 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dementie slaat echt hard toe. Oma zegt nu binnen 5 minuten drie keer hetzelfde
Ja klopt moeilijk wel, ik ging ook braaf en mijn vriendin bleef maar opgewekt met haar praten dat heeft me er door gesleept.quote:Op zondag 27 september 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is niet mijn favoriete hobby. Maar goed, het blijft mijn oma en ik had altijd een heel sterke band met haar
Gewoon mee blijven praten.quote:Op zondag 27 september 2020 14:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, dementie slaat echt hard toe. Oma zegt nu binnen 5 minuten drie keer hetzelfde
Ik praat altijd bewust over het verleden. Dat vindt ze fijn en dat herinnert ze zich ook.quote:Op zondag 27 september 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader is ook al vrij ver heen wat dat betreft.
Het is ook niet makkelijkquote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt moeilijk wel, ik ging ook braaf en mijn vriendin bleef maar opgewekt met haar praten dat heeft me er door gesleept.
quote:Op zondag 27 september 2020 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
FEE is open.
Dit ter info.
FEE / [2020] FEE is open!
quote:Op zondag 27 september 2020 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
Tijdens mijn fietstocht zag ik pas op, overstekende beren borden.
Maar k heb een vakantie voor het strand geboekt he :pquote:Op zondag 27 september 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ballie ga eens iets van de omgeving zien joh! Het is zo mooi!
Wat een heerlijke dag! Kon elke dag maar zo zijn. 30Km om het meer heen gefietst, was nog best pittig met veel vals vlak maar zo fijn en door allemaal kleine dorpjes. Toen brood met tzatziki en eeen spicy feta dip en een groot glas wijn en nu best gesloopt tijd voor een dutje. Even uitzoeken of ik een wekker kan instellen op mijn laptop/
Masturberen denk ik.quote:Op zondag 27 september 2020 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
Tijdens mijn fietstocht zag ik pas op, overstekende beren borden.
En wifi zodat je niks van de KSC hoeft te missen?quote:Op zondag 27 september 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar k heb een vakantie voor het strand geboekt he :p
Gewoon eigen abbo :pquote:Op zondag 27 september 2020 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wifi zodat je niks van de KSC hoeft te missen?.
Gaaf, lekker actief en veel bekijken, hou ik ook van. Geniet ze!quote:Op zondag 27 september 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een heerlijke dag! Kon elke dag maar zo zijn. 30Km om het meer heen gefietst, was nog best pittig met veel vals vlak maar zo fijn en door allemaal kleine dorpjes. Toen brood met tzatziki en eeen spicy feta dip en een groot glas wijn en nu best gesloopt tijd voor een dutje. Even uitzoeken of ik een wekker kan instellen op mijn laptop/
Oke, nu wil ik weten waar je zitquote:Op zondag 27 september 2020 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja je zit gewoon thuis maar dan met ander weer.quote:Op zondag 27 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet dat jullie het allemaal maar raar vinden :p enige wat anders is de temperatuur nu :p
Ja dat :pquote:Op zondag 27 september 2020 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja je zit gewoon thuis maar dan met ander weer.
(En een leeg buffet)
Ja heb het ook al andersom gelezenquote:Op zondag 27 september 2020 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Goed leesvoer.
https://www.psychologiema(...)utm_source=instagram
Erger dan flevoland kan het niet zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
WK wielrennen is in Imola, wat graftyfus lelijk is het daar.
Ja een beetje rondjes van 30 km rijden door steeds hetzelfde gebied. Het Wereldkampioenschapquote:Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is dat?quote:Op zondag 27 september 2020 15:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou op zich wel hoor. Maar ik zie weinig zwembaden.quote:
Schop dood!quote:Op zondag 27 september 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
Er zitten hier in zon perkje spelende kittens
Dat zal bet meevallen.quote:Op zondag 27 september 2020 15:34 schreef Amarantha het volgende:
En ik zie er nog steeds uit alsof ik ben overreden door een vrachtwagen.
Vind normaal die variaties niks maar dit klinkt wel interessantquote:
quote:Op zondag 27 september 2020 15:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee meid!!echt???! Ga weg ??!!
Ja k ben ook nieuwsgierig:pquote:Op zondag 27 september 2020 15:55 schreef engine het volgende:
[..]
Vind normaal die variaties niks maar dit klinkt wel interessant
Kan wel een keer iets met stroopwafel maken, maar pumpkin pie is ook wel weer lekker.quote:
Tom "ik was goed, maar net niet goed genoeg" Dumoulin heeft het helaas niet gered.quote:Op zondag 27 september 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben gewoon fan van Alaphilippe nu. Normaal heb ik en hekel aan stokbroodvreters maar dit zag er poffedikkie goed uit
Ik wou die van mijn vader hebben maar hij zegt hem nog te gebruiken (helaas). Maar heb geld gekregen van hem om 1 te kopen dus ach ook prima.quote:Op zondag 27 september 2020 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de oude van m'n moeder, een Philips uit de jaren 80 ofzo
Hij heeft tenminste iets geprobeerd. Zoals misschien nog drie anderen vandaag. Tomquote:Op zondag 27 september 2020 16:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tom "ik was goed, maar net niet goed genoeg" Dumoulin heeft het helaas niet gered.
wat is dat?quote:Op zondag 27 september 2020 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze week op een Wattbike gereden; maar dat viel me even behoorlijk tegen. Denk niet dat ik volgend jaar de Tour de France ga rijden.
buffet is pas half 7quote:Op zondag 27 september 2020 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar tzatzikitjes nassen
quote:Op zondag 27 september 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buffet is pas half 7
er loopt her best een grote spin
Die eet 200 muggen voor je op.quote:Op zondag 27 september 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buffet is pas half 7
er loopt her best een grote spin
Ja dat beest heeft ook zondag jah. Morgenochtend half negen begint het muggen eten weer. Zet maar een schelpje met retsina voor hem klaarquote:Op zondag 27 september 2020 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zit nu onder een tegel hier op het terras
liever da die verzuipt in het zwembadquote:Op zondag 27 september 2020 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat beest heeft ook zondag jah. Morgenochtend half negen begint het muggen eten weer. Zet maar een schelpje met retsina voor hem klaar
En dat die 200 muggen jou ff te pakken nemen. Okee.quote:Op zondag 27 september 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liever da die verzuipt in het zwembad
nee dat ook nietquote:Op zondag 27 september 2020 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat die 200 muggen jou ff te pakken nemen. Okee.
Dan moet je toch wel een beetje lief doen tegen Boris hoor.quote:
Weet ik maar je kan het misschien ook combineren In de ochtend iets bekijken en de middag frituren? Of eens een ander strand pakken? Naja moet je ook zelf weten natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar k heb een vakantie voor het strand geboekt he :p
Even vragen wat Boris het lekkerst vindtquote:Op zondag 27 september 2020 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
Vroeg me nog af of jij je tanden poetst met kraanwater of flessen water?
kraanwater. zit super veel chloor inquote:Op zondag 27 september 2020 17:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik maar je kan het misschien ook combineren In de ochtend iets bekijken en de middag frituren? Of eens een ander strand pakken? Naja moet je ook zelf weten natuurlijk.
Vroeg me nog af of jij je tanden poetst met kraanwater of flessen water?
Nou ivm de buikpijn>quote:Op zondag 27 september 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even vragen wat Boris het lekkerst vindt
Ja dat zijn wij niet gewend, je buik ook niet?quote:Op zondag 27 september 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kraanwater. zit super veel chloor in
quote:Op zondag 27 september 2020 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kraanwater. zit super veel chloor in
misschien is dat het maar zou je dan ok niet constant die buikpijn moeten hebben? mja het kan iddquote:Op zondag 27 september 2020 17:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zijn wij niet gewend, je buik ook niet?
Geen idee, ik kan er soms ook een beetje last van hebben in bepaalde landen. Ik denk dat het iig geen kwaad kan om het eens te proberen met flessen waterquote:Op zondag 27 september 2020 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is dat het maar zou je dan ok niet constant die buikpijn moeten hebben? mja het kan idd
Het is -10quote:Op zondag 27 september 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Anderhalvemetergod gespot
[ afbeelding ]
Een appeltje?quote:Op zondag 27 september 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou hij in zijn hand hebben?
Nappel.quote:Op zondag 27 september 2020 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat zou hij in zijn hand hebben?
nee dat niet.quote:Op zondag 27 september 2020 17:24 schreef liesje1979 het volgende:
En weet ook niet of je veel ijsblokjes in je cola neemt?
Kan ook, alleen kan ik me voorstellen dat dat vooral invloed heeft op de soepelheid van wat er uitkomt zeg maar. En niet alles is loeivet toch? Salade wordt overigens ook met kraanwater gewassen. Naja moest er vanochtend tijdens het douchen aan denken en zou het gewoon eens uitproberen. Misschien helpt het, misschien niet.quote:Op zondag 27 september 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niet.
ja dacht misschien ook nog aan al dat olijf olie dat ze gebruiken
ja ik zal het proberen. had er zelf idd nog niet aan gedachtquote:Op zondag 27 september 2020 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook, alleen kan ik me voorstellen dat dat vooral invloed heeft op de soepelheid van wat er uitkomt zeg maar. En niet alles is loeivet toch? Salade wordt overigens ook met kraanwater gewassen. Naja moest er vanochtend tijdens het douchen aan denken en zou het gewoon eens uitproberen. Misschien helpt het, misschien niet.
neequote:Op zondag 27 september 2020 17:31 schreef CherryLips het volgende:
Had je niet al buikpijn toen je naar Griekenlang ging?
drink et niet hequote:Op zondag 27 september 2020 17:33 schreef mschol het volgende:
denk dat overschakelen op drinkwater uit flessen het verstandigste is..
ik drink ook zelden kraanwater in buitenland..
Denk dat daarom al die katten je volgen ook.quote:Op zondag 27 september 2020 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
drink et niet hegebruik het alleen voor tandenpoetsen maar dat kan al genoeg zijn
Heb je al een tel gevonden?quote:Op zondag 27 september 2020 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan ook, alleen kan ik me voorstellen dat dat vooral invloed heeft op de soepelheid van wat er uitkomt zeg maar. En niet alles is loeivet toch? Salade wordt overigens ook met kraanwater gewassen. Naja moest er vanochtend tijdens het douchen aan denken en zou het gewoon eens uitproberen. Misschien helpt het, misschien niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |