thx, had al een lokale stream bij L'Equipe gevonden.quote:
McNulty toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:28 schreef TheArt het volgende:
Beste tijdrit in het laatste deel van het startveld gereden door Konrad.
Dat zal McNulty zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:28 schreef TheArt het volgende:
Beste tijdrit in het laatste deel van het startveld gereden door Konrad.
quote:
Klopt. Die tijd had ik door de finish van Mathieu even compleet gemist. Sterk zeg in dat laatste deel.quote:
Voldeed vandaag?quote:Op maandag 28 september 2020 12:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zijnde? Beter doen dan laagvlieger Masnada wordt al een opgave lijkt me.
Hallo ik ben Wilco en alles wat ik doe is toch wel leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
"Als ik de roze trui mee kan pakken, dan is mijn Giro sowieso al geslaagd" @:mani89
De commentaren die jij over hem hebt lopen echt bizar uiteen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
150 keer top 10 in een profkoers, 4 overwinningen. Dan ben je gewoon een faalhaas eerste klas.
Ik ga met genot kijken hoe hij zichzelf de das om gaat doen in de derde week.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De commentaren die jij over hem hebt lopen echt bizar uiteen.
Nee maar even serieus, je vindt hem kut en hij kan dat niet, hij is mentaal zwak, hij heeft geen koersinzicht en nog meer van ditjes en datjes, om hem vervolgens af te rekenen(?) op zijn aantal overwinningen. Dat rijmt voor geen meter.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant joh.
Laat het Nibali maar niet horen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit soort opmerkingen doen mij wel een beetje het ergste vrezen.
Waarom niet?quote:Op maandag 12 oktober 2020 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, je vindt hem kut en hij kan dat niet, hij is mentaal zwak, hij heeft geen koersinzicht en nog meer van ditjes en datjes, om hem vervolgens af te rekenen(?) op zijn aantal overwinningen. Dat rijmt voor geen meter.
Als een renner er geen kut van kan en essentiële dingen mist om te winnen is het toch de logica zelve dat hij, zeg maar, niet wint?quote:
Te laatquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laat het Nibali maar niet horen.
Hij had wel weer gelijk over Chisnallquote:Op maandag 12 oktober 2020 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De commentaren die jij over hem hebt lopen echt bizar uiteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |