Daar valt het gelukkig nog wel mee.quote:
Hadden we deze week ook. Alleen die rukker had zn inktvis zonder fatsoenlijk schoonmaken in stukken gechoppedquote:
Arme inktvipquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hadden we deze week ook. Alleen die rukker had zn inktvis zonder fatsoenlijk schoonmaken in stukken gechopped
Matig, dan is het echt enorm veel minder lekkerquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hadden we deze week ook. Alleen die rukker had zn inktvis zonder fatsoenlijk schoonmaken in stukken gechopped
Met kip en worst ook lekker hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik echt kakelvers en met dure vis lekker anders is het net kattenvoer.
Als 'ie maar smaakte.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh had gisteren ook je lievelingsdier op mijn bord
nog nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef Molo het volgende:
Moeten jullie in Nederland ook in quarantaine eigenlijk?
ook leuke hobby..quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Wat attributen voor bij het goederenstation gekocht.
wil je liever dat ze je woning afsluiten?:Pquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
hoestend en proestend ga ik naar de supermarkt, zonder mondkapje die werkt toch niet
ik ben wel voorzichtig hoor, maja ben alleen dus iemand zal mij van voedsel moeten voorzienquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je liever dat ze je woning afsluiten?:P
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979
ben je al geinstaleerd?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nee zit heerlijk in het zonnetje te lezen op het busstation. Bus gaat om half zeven
[..]
Wel slechter dan hierquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef Molo het volgende:
derdewereld land hoor datquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
oeij moet je nog drie uur op de bus wachten
Topideequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
hoestend en proestend ga ik naar de supermarkt, zonder mondkapje die werkt toch niet
Dat kan toch best gespreid worden lijkt mij?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:36 schreef Karzai het volgende:
Op werk is ook drama met honderd man in de kantine, gelukkig kan ik op andere tijden pauze nemen
Denk drie uurtjes maar dan kan ik morgen wel om een meer heen fietsen, hoop ik 😀 zit nu gewoon op het grote busstation van Thessaloniki maar wel aan een lekker tafeltje?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke. en hoe lang duurt de rit? Wel chill plek waar je nu zit?
hebben ze trouwens gezegd wat ze zouden doen als je positiief zou testen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk drie uurtjes maar dan kan ik morgen wel om een meer heen fietsen, hoop ik 😀 zit nu gewoon op het grote busstation van Thessaloniki maar wel aan een lekker tafeltje?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
oeij moet je nog drie uur op de bus wachten
Nope. Ik vroeg het en dan word je binnen 24 uur gebeld. Verder geen idee 😀quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze trouwens gezegd wat ze zouden doen als je positiief zou testen?
ja snap het ook niet, iedereen gaat tegelijk zo'n beetjequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan toch best gespreid worden lijkt mij?
ohh okequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Ik vroeg het en dan word je binnen 24 uur gebeld. Verder geen idee 😀
dan werd ze vast in een zak gehesen en afgevoerd door mannetjes in hazmat suitsquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze trouwens gezegd wat ze zouden doen als je positiief zou testen?
Klinkt lekker optimaal en goed over nagedachtquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja snap het ook niet, iedereen gaat tegelijk zo'n beetje
Afgezonken in het Egeïschequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan werd ze vast in een zak gehesen en afgevoerd door mannetjes in hazmat suits
ook best raar dat je tot de uitslag gewoon mag reizen, naja dikke primaquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
oh
[..]
ohh oke![]()
Zal wel goed zitten hoor
Griekse geheime dienst heeft een chip ingebracht die ontploft bij een positieve uitslag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook best raar dat je tot de uitslag gewoon mag reizen, naja dikke prima
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse geheime dienst heeft een chip ingebracht die ontploft bij een positieve uitslag.
Lolquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse geheime dienst heeft een chip ingebracht die ontploft bij een positieve uitslag.
dan wordt de uitslag opeens een aanslagquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een 'holle ruimte'?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap deze zin nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net patatje gegeten met mayo. Dat is gewoon amper nog vloeibaar te noemen, echt lekker
Aan het buffet, iedereen onder de zut.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook zo willekeurig als je dan net aan het zwembad ligt ofzo
Vloeibare mayo? Hoe?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:53 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net patatje gegeten met mayo. Dat is gewoon amper nog vloeibaar te noemen, echt lekker
Hele dikke mayo denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet
Hoeveel ouzo heb je al op?
Overal wit spul.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het buffet, iedereen onder de zut.
Lol geen. Maar bedoel was eigenlijk geen saus meer qua diktequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap deze zin niet
Hoeveel ouzo heb je al op?
Ja, ik kan er uren mee zoet zijn op zolderquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ook leuke hobby..
hebben voor dat spul 1 leverancier @:zaak en dat is altijd wel tof om te zien
Bedoel je dan niet frietsaus? Mayo is toch altijd lekker dik?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen. Maar bedoel was eigenlijk geen saus meer qua dikte
Van die in de zon gestolde mayonaisequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol geen. Maar bedoel was eigenlijk geen saus meer qua dikte
Doorzichtige randjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die in de zon gestolde mayonaise
Nee, van de gelige korstjes.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, van de gelige korstjes.
quote:Uitzonderlijk vroeg: eerste sneeuw in de Alpen en de Pyreneeën
Bij ons stormt het, maar in de Alpen en de Pyreneeën is de eerste sneeuw van het najaar gevallen. Dat is uitzonderlijk vroeg voor de tijd van het jaar. In delen van Zwitserland en Oostenrijk is de temperatuur vannacht plots sterk gedaald, en viel er hevige neerslag. Op veel plaatsen moesten sneeuwploegen uitrukken.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:02 schreef Molo het volgende:
Goeie verse mayo is wel echt briljant lekker
Eens.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:02 schreef Molo het volgende:
Goeie verse mayo is wel echt briljant lekker
Aanraderquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:03 schreef Karzai het volgende:
nooit gemaakt verse mayo, altijd uit een potje.
ja dat is makkelijkst
Frietsaus is dan ook de goedkope versie van mayonaise.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eens.![]()
Maar ook geen fan van frietsaus.
ohquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sturen een hitman op je af als je corona hebt
Godver.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:07 schreef Molo het volgende:
Koos heeft gisteren met twee vrienden een tomahawk steak gegeten bij één van die gasten thuis.
Blijkt dat ze voor ¤240,- aan vlees hebben zitten wegbunkeren![]()
Jezus Christus, malloten
Vetarme zoete versie vooral bedoel jequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietsaus is dan ook de goedkope versie van mayonaise.
Mayo is voor de echte patatgodenquote:
wat daar koop ik een hele geit, drie kippen en een big voorquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:07 schreef Molo het volgende:
Koos heeft gisteren met twee vrienden een tomahawk steak gegeten bij één van die gasten thuis.
Blijkt dat ze voor ¤240,- aan vlees hebben zitten wegbunkeren![]()
Jezus Christus, malloten
Ja echt joh, wat een bedragenquote:
Ik eet het ook liever niet. Vieszoet, bah.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frietsaus is dan ook de goedkope versie van mayonaise.
Groot stuk, mooi vlees, dry aged etcquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat daar koop ik een hele geit, drie kippen en een big voor
Ik weet zelf wel wat betere doelen voor zo'n bedrag dan het opeten in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt joh, wat een bedragen![]()
Gelukkig kunnen ze het makkelijk lijen, maar toch
het is gewoon aangebakken gele rijst tochquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan noem ik het gewoon prutje.
jij woont niet meer in Nederland?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef Molo het volgende:
Ze is eindelijk vertrokken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij woont niet meer in Nederland?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had het in Montreal of all places met konijn enzo er door. Was ook best lekker.
Zo kun je m ook lezenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij woont niet meer in Nederland?
Wat heb je wel in huis qua zuivel?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
volle melk vergeten voor de stamppot
Beetje mayonaise erdoorheen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
volle melk vergeten voor de stamppot
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog een klont roomboter en blauwe kaas
nee dat wordt viesquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mayonaise erdoorheen.
Idemquote:
Pizza ook, vreemd genoeg.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
steak insmeren met mayo en dan bakken levert wel mooie resultaten op.
Goh je verwacht het niet hè?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
zitten 2 nederlandse vrouwen naast mij. zingen nu mee met gordon ofzo
Snel Duits praten.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:24 schreef bitterbal het volgende:
zitten 2 nederlandse vrouwen naast mij. zingen nu mee met gordon ofzo
het is wel een beetje dat soort volk hier.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goh je verwacht het niet hè?
ja ze weten wel dat ik ook hier zit maar ze kunnen mij niet zien. weet ookf niet of ze denken dat ik nederlands benquote:
nah eerlijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef Koen66 het volgende:
Je hebt toch verdomde geluk he @:bitterbal dat alleen de Griekse eilanden op oranje zijn gezet
Jij hebt hetzelfde als ik, dat je makkelijk voor div soorten aangezien kan wordenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze weten wel dat ik ook hier zit maar ze kunnen mij niet zien. weet ookf niet of ze denken dat ik nederlands ben
Ok ik kom er nu aan!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is wel een beetje dat soort volk hier.
vannochtend ook bij het onbijt zon nederlandse meid in haar bikini (string) en dan met zon doorzichtig tuniekje er over.
begrijp ik niet he
ja kameleonquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde als ik, dat je makkelijk voor div soorten aangezien kan worden
Bitterbal strooit wat uitjes over zichzelf en spuit een beetje ketchup en iedereen denk dat ze een frikandel speciaal isquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde als ik, dat je makkelijk voor div soorten aangezien kan worden
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal strooit wat uitjes over zichzelf en spuit een beetje ketchup en iedereen denk dat ze een frikandel speciaal is
Of ze gaat een beetje breed zitten dan denkt men dat ze een kroketje isquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal strooit wat uitjes over zichzelf en spuit een beetje ketchup en iedereen denk dat ze een frikandel speciaal is
Irritant volkquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kameleon
ze moeten echt kappen met dat domme mee zingen van ze.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug had k ergens koffie gedronken dus toen ik wilde afrekeken sprak ze mij ook in het engels aan
Dus ik reageer in het nederlands natuurlijk, zegt zo ohh je hebt zon internationale uitstraling
Match made in heaven.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of ze gaat een beetje breed zitten dan denkt men dat ze een kroketje is
Zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:39 schreef Koen66 het volgende:
Is het nou een frikandel of een frikadel
de politiek correcte uitspraak van je ziet ;r uit als een Badrinaquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug had k ergens koffie gedronken dus toen ik wilde afrekeken sprak ze mij ook in het engels aan
Dus ik reageer in het nederlands natuurlijk, zegt zo ohh je hebt zon internationale uitstraling
kadaverstaafquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:39 schreef Koen66 het volgende:
Is het nou een frikandel of een frikadel
nou ja dan hoef je nog geen engels te praten :pquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de politiek correcte uitspraak van je ziet ;r uit als een Badrina
nee alleen met een fout famke Louise nep accentquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan hoef je nog geen engels te praten :p
precies :pquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee alleen met een fout famke Louise nep accent
Oja je hebt ook van die Duitse gehakt dingenquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn twee verschillende dingen.
rommeldagjequote:
kookvocht werkt net zo goed hoor..quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:52 schreef Karzai het volgende:
Daarom was ik het dus ook vergeten, in de stamppot is het wel nodig voor de smeuigheid
kom je nu meequote:Op zaterdag 26 september 2020 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kookvocht werkt net zo goed hoor..
kaart was niet zo uitgebreidquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou bij die ene met die dikke tieten gaan eten
oh ja maar die waren ook echt flink.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die tieten wel volgens uitstraling
lollos ferraros?quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja maar die waren ook echt flink.
k bleef ook staren
En dan nu wel picsquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou bij die ene met die dikke tieten gaan eten
Was het een dikkie dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee hoor. dat formaat zou bij mijn bouw nergens op slaan maar haar stonden ze goed
https://sneakers123.com/sneaker/?q=Adidas%20Forest%20Grovequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Adidas geen Forest Grove meer heeft
Daarvoor niet?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat is de Xenos toch een onpraktische kutwinkel tijdens corona.
ftfyquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat is de Xenos toch een onpraktische kutwinkel tijdens corona.
Nicequote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
zo ik ben ook weer mobiel.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie fietsquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
yup, ben er blij mee, fietst nog wat onwennig (vering, remmen, versnellingen; allemaal anders tov wat ik had) maar dat komt wel goedquote:
Oogt vanaf deze hoek als een vrouwenfietsquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zadelpenvering, maar die is zo schokkerig dat ik ‘m liever niet zou hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, ben er blij mee, fietst nog wat onwennig (vering, remmen, versnellingen; allemaal anders tov wat ik had) maar dat komt wel goed
en het had maar een dag levertijd![]()
is heren, maar de midden stang loopt idd iets schuinquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Oogt vanaf deze hoek als een vrouwenfiets
zadelpen en voorvorkveringquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zadelpenvering, maar die is zo schokkerig dat ik ‘m liever niet zou hebben
Was vquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Er staan twee mensen bij de kussentjes. Ik kan er niet langs want smalle kutwinkel met looproute waar ze geen ruimte hebben vrijgemaakt. Ik vraag 'MAG IK ER EVEN LANGS'. Eigen wereldje dus horen me niet. Vrouw achter me met rollator wil er ook langs en parkeer rollator tegen enkels. Hoezo afstand.
PARDON, MAG IK ER EVEN LANGS
Eigen wereldje.
Een van de dames gaat eventjes lopen. Ik kan er half langs. JA HOI MAG IK ERLANGS
'O sorry hoor.'
Ja kut. OPZIJ
Sodehannes dat mocht ook een keer tijd wordenquote:
nee bij Essent kun je periodiek een klein kadootje uitkiezen. Een gratis tijdschrift, of chocola, of een zootje air miles. Wisselt steeds..quote:
Gewoon afspreken op een parkeerplaats.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mis hem toch een beetje in het weekend hoor
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon afspreken op een parkeerplaats.
Haags is ook Haags niet meer door die nick changequote:Op zaterdag 26 september 2020 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik mis hem toch een beetje in het weekend hoor
Ja, dat blijft jammerquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haags is ook Haags niet meer door die nick change
En wat willen ze daarmee? Klanten trekken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee bij Essent kun je periodiek een klein kadootje uitkiezen. Een gratis tijdschrift, of chocola, of een zootje air miles. Wisselt steeds..
Ja, maar dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Just in case, hij kan dat zo weer aanpassen.
Bij de 1e zin dacht ik dat het om een mop ging.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:15 schreef CherryLips het volgende:
Er staan twee mensen bij de kussentjes. Ik kan er niet langs want smalle kutwinkel met looproute waar ze geen ruimte hebben vrijgemaakt. Ik vraag 'MAG IK ER EVEN LANGS'. Eigen wereldje dus horen me niet. Vrouw achter me met rollator wil er ook langs en parkeer rollator tegen enkels. Hoezo afstand.
PARDON, MAG IK ER EVEN LANGS
Eigen wereldje.
Een van de dames gaat eventjes lopen. Ik kan er half langs. JA HOI MAG IK ERLANGS
'O sorry hoor.'
Ja kut. OPZIJ
We moeten hem hier negeren. Kijken of hij dan nog iets niet wil.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet hij niet.
Dat zou ik gemeen vindenquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
We moeten hem hier negeren. Kijken of hij dan nog iets niet wil.
Je zadel lijkt net een penis met ballen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch fijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:37 schreef Gruj0 het volgende:
wat willen ze daarmee? Klanten trekken?
Bij Nuon of zo kon je eenmalig bij inschrijven een cadeaubon twv 250 krijgen of zo. Veul beter.quote:
tis niet voor niks een heren fietsquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:40 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je zadel lijkt net een penis met ballen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tis niet voor niks een heren fiets
Lekker bohemien, onniedanquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Zelf gemaakte zigeunersaus over een Iberico hammetje dadelijk
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Zelf gemaakte zigeunersaus over een Iberico hammetje dadelijk
Wanneer ik maar zin heb, zoals het heurt met bohemienquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat hij gaat eten
Kijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ik maar zin heb, zoals het heurt met bohemien
Gerommel en geklooi dus weer.quote:De piek van 38 coronadoden in één dag is in werkelijkheid veel minder groot. Van die meldingen bij het RIVM zijn er 21 afkomstig van de GGD IJsselland, maar die laat in verklaring weten dat er in de afgelopen week maar één persoon is overleden aan corona.
De verwarring is veroorzaakt door "een administratieve inhaalslag" van het afgelopen halfjaar, zegt de GGD IJsselland. Het gaat dan om mensen die al eerder positief getest zijn op corona en die nu pas zijn doorgegeven. In totaal gaat het om 28 gerapporteerde doden deze week, terwijl er in werkelijkheid dus maar één persoon is overleden.
Ja leuk om snel te maken ook die saus, olijfolie, tomatenpuree van cherrytomaatjes, tomatenketchup, bruine basterdsuiker, azijn, witte ui, rode paprika, groene paprika, scheutje Chardonnay, augurk, sambal badjak, groentebouillon, peper, zout en knoflook.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja leuk om snel te maken ook die saus, olijfolie, tomatenpuree van cherrytomaatjes, tomatenketchup, bruine basterdsuiker, azijn, witte ui, rode paprika, groene paprika, scheutje Chardonnay, augurk, sambal badjak, groentebouillon, peper, zout en knoflook.
Was dat vandaag? Ik heb alleen maar mijn buurman gehoord die heel hard gaten in de muur aan het boren wasquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Burendag was gezellig. Ben iets van 8 uur (met een paar onderbrekingen voor Sjefke) met de buren samengeweest.
Zelfs Omroep Brabant was er om te filmen![]()
![]()
Ja. natuurlijk niet iedere buurt/straat doet er aan. Ons complex heeft nu voor het derde opeenvolgende jaar meegedaan. En dan krijg je gratis een lunch aangeboden en ook de koffie is de hele dag gratiesquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat vandaag? Ik heb alleen maar mijn buurman gehoord die heel hard gaten in de muur aan het boren was
Ohquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Burendag was gezellig. Ben iets van 8 uur (met een paar onderbrekingen voor Sjefke) met de buren samengeweest.
Zelfs Omroep Brabant was er om te filmen![]()
![]()
Niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
o
[..]
Ohwanneer kunnen we je zien op het witte doek
Het komt volgens mij de komende 24 uur. Ieder uur voorbij op de zender. Ik heb het zelf nog niet gezien, dus ik weet geeneens of ik in beeld ben geweest..quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke dag de website in de gaten houden dus
Zet TV aan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het komt volgens mij de komende 24 uur. Ieder uur voorbij op de zender. Ik heb het zelf nog niet gezien, dus ik weet geeneens of ik in beeld ben geweest..
Slavendrijverquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
Leerlingen naar een kermis in de buurt gestuurd voor suikerspin en oliebollen
'Verkoopt u ook kussentjes?'quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:39 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bij de 1e zin dacht ik dat het om een mop ging.
"En weer een tevreden klant".quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Verkoopt u ook kussentjes?'
Degene die dit snapt is een held.
Mja weinig boeiende kleuren meer beschikbaar.quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef Modus het volgende:
[..]
https://sneakers123.com/sneaker/?q=Adidas%20Forest%20Grove
Omg. Net allemaal schattige katten en ook nog een super kleine kittenquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weinig boeiende kleuren meer beschikbaar.
Hoeveel heb je er inmiddels al in de koffer zitten?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omg. Net allemaal schattige katten en ook nog een super kleine kitten![]()
![]()
78quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er inmiddels al in de koffer zitten?
Zie ongeveer alle kleuren van de regenboogquote:Op zaterdag 26 september 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja weinig boeiende kleuren meer beschikbaar.
Ltvkd is kleurenblindquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Zie ongeveer alle kleuren van de regenboog
Dat is wel een beetje veel hoor ...quote:
Maar niet in mijn maatquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Zie ongeveer alle kleuren van de regenboog
Kan niet kiezen en ze komen met de hele familie ookquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel hoor ...
Ja ik hoef er maar 2 he.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan niet kiezen en ze komen met de hele familie ook
quote:
quote:
quote:De politie in Londen heeft tien mensen opgepakt bij een demonstratie op Trafalgar Square. Vier agenten raakten gewond bij schermutselingen tussen betogers en de politie. Twee politiemensen moesten naar het ziekenhuis.
Duizenden betogers kwamen bijeen op het plein om te demonstreren tegen de coronamaatregelen. Omdat ze zich niet aan de afstandsregels hielden, probeerde de politie de menigte te verspreiden. Dat mondde uit in ongeregeldheden. Zo werden er flessen gegooid en gebruikte de politie de wapenstok.
Ja zo werkt dat met kattenquote:
Dan verwacht ik zo wel foto's, eerst maar eens koken.quote:
Crazy catbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:49 schreef Modus het volgende:
Bal vindt baantje voor rest vakantieNiks mis met zulke tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Waarom is er dan wel iets mee mis?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel als je die nooit hebt vastgehouden.
Omdat incelquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom is er dan wel iets mee mis?
Ja idd wel érg vies varken met uitgezakte tieten! Die heeft zich duidelijk compleet laten gaan!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |