Daar valt het gelukkig nog wel mee.quote:
Hadden we deze week ook. Alleen die rukker had zn inktvis zonder fatsoenlijk schoonmaken in stukken gechoppedquote:
Arme inktvipquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hadden we deze week ook. Alleen die rukker had zn inktvis zonder fatsoenlijk schoonmaken in stukken gechopped
Matig, dan is het echt enorm veel minder lekkerquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hadden we deze week ook. Alleen die rukker had zn inktvis zonder fatsoenlijk schoonmaken in stukken gechopped
Met kip en worst ook lekker hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik echt kakelvers en met dure vis lekker anders is het net kattenvoer.
Als 'ie maar smaakte.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh had gisteren ook je lievelingsdier op mijn bord
nog nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef Molo het volgende:
Moeten jullie in Nederland ook in quarantaine eigenlijk?
ook leuke hobby..quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Wat attributen voor bij het goederenstation gekocht.
wil je liever dat ze je woning afsluiten?:Pquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
hoestend en proestend ga ik naar de supermarkt, zonder mondkapje die werkt toch niet
ik ben wel voorzichtig hoor, maja ben alleen dus iemand zal mij van voedsel moeten voorzienquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je liever dat ze je woning afsluiten?:P
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:28 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979
ben je al geinstaleerd?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
Lol nee zit heerlijk in het zonnetje te lezen op het busstation. Bus gaat om half zeven
[..]
Wel slechter dan hierquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:29 schreef Molo het volgende:
Moeten jullie in Nederland ook in quarantaine eigenlijk?
derdewereld land hoor datquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
oeij moet je nog drie uur op de bus wachten
Topideequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
hoestend en proestend ga ik naar de supermarkt, zonder mondkapje die werkt toch niet
Dat kan toch best gespreid worden lijkt mij?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:36 schreef Karzai het volgende:
Op werk is ook drama met honderd man in de kantine, gelukkig kan ik op andere tijden pauze nemen
Denk drie uurtjes maar dan kan ik morgen wel om een meer heen fietsen, hoop ik 😀 zit nu gewoon op het grote busstation van Thessaloniki maar wel aan een lekker tafeltje?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oke. en hoe lang duurt de rit? Wel chill plek waar je nu zit?
hebben ze trouwens gezegd wat ze zouden doen als je positiief zou testen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk drie uurtjes maar dan kan ik morgen wel om een meer heen fietsen, hoop ik 😀 zit nu gewoon op het grote busstation van Thessaloniki maar wel aan een lekker tafeltje?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:42 schreef Karzai het volgende:
oeij moet je nog drie uur op de bus wachten
Nope. Ik vroeg het en dan word je binnen 24 uur gebeld. Verder geen idee 😀quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze trouwens gezegd wat ze zouden doen als je positiief zou testen?
ja snap het ook niet, iedereen gaat tegelijk zo'n beetjequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan toch best gespreid worden lijkt mij?
ohh okequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope. Ik vroeg het en dan word je binnen 24 uur gebeld. Verder geen idee 😀
dan werd ze vast in een zak gehesen en afgevoerd door mannetjes in hazmat suitsquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hebben ze trouwens gezegd wat ze zouden doen als je positiief zou testen?
Klinkt lekker optimaal en goed over nagedachtquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja snap het ook niet, iedereen gaat tegelijk zo'n beetje
Afgezonken in het Egeïschequote:Op zaterdag 26 september 2020 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan werd ze vast in een zak gehesen en afgevoerd door mannetjes in hazmat suits
ook best raar dat je tot de uitslag gewoon mag reizen, naja dikke primaquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:47 schreef bitterbal het volgende:
oh
[..]
ohh oke![]()
Zal wel goed zitten hoor
Griekse geheime dienst heeft een chip ingebracht die ontploft bij een positieve uitslag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ook best raar dat je tot de uitslag gewoon mag reizen, naja dikke prima
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse geheime dienst heeft een chip ingebracht die ontploft bij een positieve uitslag.
Lolquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Griekse geheime dienst heeft een chip ingebracht die ontploft bij een positieve uitslag.
dan wordt de uitslag opeens een aanslagquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In een 'holle ruimte'?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |