abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:02:42 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195444941
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:44 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Klopt partijpolitiek is van alle tijden maar gaat nu wel heel ver met de vooral valse beschuldigingen en in elkaar verzonnen onderzoeken zoals de rusland hoax .
En de media die gaat niet voor niets vol tegen trump m het gaat met regelmaat over de meest onnozele zaken zoals de schoenen van melania of nu weer een nietszeggend telefoongesprek koivissen in japan etc

Er moet wel behoorlijk wat op het spel staan voor de mensen dat men zo doet schreeuwen en niet geheel toevallig zijn er zaken die bij veel van de grootste schreeuwers samen vallen of het nu zaken doen in oekraine is of het vliegtuigje van epstein e.d.

En trump had files vrij gegeven mbt JFK en ook een aantal moeten tegenhouden (meen dat dat te maken had met info die nu nog niet naar buiten mag komen )
En ik verwacht dan ook dat hij die wel vrij gaat geven in de komende 4,5 jaar die hij nog gaat hebben

Dus zoals met een aantal andere zaken is het gewoon afwachten en kijken hoe de processen lopen en als er niets komt dan is het duidelijk lijkt me.
alles is behoorlijk gepland als ik kijk naar de gebeurtenissen en de info die er is/

overigens let niet te veel op mn taal en zinfouten want ik zit op dit forum meer om een beetje mn nederlands niet te vergeten ,
En dan is mn gedachtegang nog veel sneller dan een gemiddeld persoon en daardoor zijn mn berichten soms van de hak op de tak en moeilijker te begrijpen , vooral op gebied van nuance.

En nee het is geen bipolar :)
Je gaat er al van uit dat hij gaat winnen merk ik.

De hele VS is een grote soap!
Als je een film of Serie uit de VS bekijkt is het de wereld die ze willen hebben, in werkelijkheid is het echt een zooitje...
jaartje of 20 geleden keek ik nog best op tegen dat land met hun onbegrensde mogelijkheden, tegenwoordig moet ik er gewoon hard om lachen, wat voor ongerept zooitje het daar is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:12:33 #252
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195445100
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je gaat er al van uit dat hij gaat winnen merk ik.

De hele VS is een grote soap!
Als je een film of Serie uit de VS bekijkt is het de wereld die ze willen hebben, in werkelijkheid is het echt een zooitje...
jaartje of 20 geleden keek ik nog best op tegen dat land met hun onbegrensde mogelijkheden, tegenwoordig moet ik er gewoon hard om lachen, wat voor ongerept zooitje het daar is.
Ik ga er idd vanuit dat hij wint.
De us is idd een zooitje en dat is normaal van beide kampen , maar wat er onder clinton en obama en bush gebeurde is van ongekende orde en heeft veel mensen levens gekost.
Daarom zal ik ook flink genieten in deze komende paar jaar.

Ik vind het wel jammer dat veel mensen niet zien dat trump echt zo slecht niet is als men hem probeert af te schilderen.
Het is naar mijn mening toch wel vrij eenvoudig te zien dat veel van wat de MSM laat zien uit verband getrokken is of soms gewoon niet klopt.
Al die zaken die de afgelopen jaren de revue zijn gepasseerd over dat hij de economie zou laten crashen wat niet gebeurde (virus is een andere discussie) , banen voor zwarten en latinos en een paar landen die vrede willen (je zou toch zeggen dat zoiets meer in het nieuws zou moeten zijn)
En nog zoveel zaken meer die men maar niet will geloven.

Maar wel geloven dat iemand racist is terwijl hij juist altijd goed was met de zwarte bevolking en dat nu in feite ook nog ism terwijl de media anders probeert te doen lijken en zaken uit verband rukt zoals het white supremacy gedoe elke keer.
Een moderate linkse amerikaan is tegenwoordig extreem rechts als je ze moet geloven lol
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:15:31 #253
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195445146
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 14:45 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dit schreef Q. Hij heeft nooit voorspeld dat Sessions uit de gratie zou raken. Hij heeft op zijn minst de indruk gewekt dat de Republikeinen een enorme verkiezingsoverwinning zouden boeken.
OK, danku.
Ik volg Q niet heel nauwgezet, maar kom natuurlijk wel het en ander tegen.

Echter de informatie die ik vooral zag -los van Q- was dat Jeff Sessions onderdeel was van de groep die president Trump ten val wilde brengen vanwege zijn verschoning -dit maakte de president kwetsbaar. Overigens net zoals Rod Rosenstein, Robert Mueller en Christopher Wray. Dit is totale BS, dus als dat de verwijzing van het vertrouwen in zou moeten zijn door Q, klopt het.
Veel mensen weten niet dat Sessions ASU John Durham in februari 2017 heeft aangesteld. bron
Het probleem met Sessions in mijn opinie is vooral zijn verschoning, omdat Crossfire Hurricane een volledige fabricatie was. Sessions werd nota bene over dit onderzoek ingelicht door de personen die erbij betrokken waren, dus hij had beslist niet moeten verschonen. Als hoofd van het ministerie van Justitie had hij zich niet moeten laten ompraten, maar een onafhankelijke onderzoeker de informatie moeten laten onderzoeken. Sessions was namelijk onderdeel van de Trump-campagne en wist wat er zich in de campagne afspeelde. Hij had alles in twijfel moeten trekken wat op zijn bord geschoven werd door strafrechtelijke onderzoekers. Als hij zich een volledige inzage en inzicht had verschaft wat het Crossfire Hurricane team van plan was en hij had zich niet verschoond had hij heel de operatie kunnen stopzetten. Maar omdat hij dit niet deed zijn er nu pas de onthullingen die anders veel eerder aan het licht zouden zijn gekomen.
Mogelijk is dit een reden waarom hij uit de gratie is geraakt.

De overwinning van de Republicans was natuurlijk niet aan orde, omdat al heel snel duidelijk werd dat ruim 30 Republicans simpelweg stopten of een ander carrièrepad verkozen. bron

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 05-10-2020 15:27:25 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:29:26 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195445415
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:12 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik ga er idd vanuit dat hij wint.
De us is idd een zooitje en dat is normaal van beide kampen , maar wat er onder clinton en obama en bush gebeurde is van ongekende orde en heeft veel mensen levens gekost.
Daarom zal ik ook flink genieten in deze komende paar jaar.

Ik vind het wel jammer dat veel mensen niet zien dat trump echt zo slecht niet is als men hem probeert af te schilderen.
Het is naar mijn mening toch wel vrij eenvoudig te zien dat veel van wat de MSM laat zien uit verband getrokken is of soms gewoon niet klopt.
Al die zaken die de afgelopen jaren de revue zijn gepasseerd over dat hij de economie zou laten crashen wat niet gebeurde (virus is een andere discussie) , banen voor zwarten en latinos en een paar landen die vrede willen (je zou toch zeggen dat zoiets meer in het nieuws zou moeten zijn)
En nog zoveel zaken meer die men maar niet will geloven.

Maar wel geloven dat iemand racist is terwijl hij juist altijd goed was met de zwarte bevolking en dat nu in feite ook nog ism terwijl de media anders probeert te doen lijken en zaken uit verband rukt zoals het white supremacy gedoe elke keer.
Een moderate linkse amerikaan is tegenwoordig extreem rechts als je ze moet geloven lol
Ik hoef m niet akte schilderen als een pannenkoek, dat doet ie zelf al!

Nu ga ik even alle amerikanen over 1 kam scheren ze voelen zich beter dan de rest van de wereld!
Ze bemoeien zich te veel met anderen, kijken niet naar zichzelf, ze hebben een zwakzinnig vuurwapenbeleid.
Te veel randdebielige regels omdat men overal een slaatje uit probeert te slaan.
Ze zijn het zwaarste volk ter wereld, in sport zijn ze overal nr 1 in omdat de rest van de wereld die sport amper beoefend, plus de regels slaan ook nog eens amper ergens op! en ga maar even door hoor.

Heel even... echt een paar weken( net toen hij president was) had ik een beetje vertrouwen gekregen in trump dat hij inderdaad wat ging doen, maar naar een maand stopte dit beeld in.. en kan niet anders dan maar lachen om Die gast!
Wat een pannenkoek!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:36:20 #255
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195445552
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik hoef m niet akte schilderen als een pannenkoek, dat doet ie zelf al!

Nu ga ik even alle amerikanen over 1 kam scheren ze voelen zich beter dan de rest van de wereld!
Ze bemoeien zich te veel met anderen, kijken niet naar zichzelf, ze hebben een zwakzinnig vuurwapenbeleid.
Te veel randdebielige regels omdat men overal een slaatje uit probeert te slaan.
Ze zijn het zwaarste volk ter wereld, in sport zijn ze overal nr 1 in omdat de rest van de wereld die sport amper beoefend, plus de regels slaan ook nog eens amper ergens op! en ga maar even door hoor.

Heel even... echt een paar weken( net toen hij president was) had ik een beetje vertrouwen gekregen in trump dat hij inderdaad wat ging doen, maar naar een maand stopte dit beeld in.. en kan niet anders dan maar lachen om Die gast!
Wat een pannenkoek!
Wat was specifiek de reden dan?
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:38:02 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195445586
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:36 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wat was specifiek de reden dan?
Luister je wel naar wat die gast zegt??
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:38:49 #257
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195445605
Een terechte vraag, want buiten de generalisaties over de Verenigde Staten staat er eigenlijk niets meer dan; pannenkoek. Ik had een maand vertrouwen, maar pannenkoek.
Dit is flinterdun.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:45:58 #258
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195445751
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Luister je wel naar wat die gast zegt??
Ja soms luister en kijk ik er naar en dan wel in de context van het geheel.
Maar nogmaals welke reden?

Vraag me dat gewoon af omdat veel mensen de mening hebben opgedaan door de verkeerde info die men kreeg door msm.
Kijk bv naar the walk away movement die volgens hem zelf de ogen opende na het gedoe dat trump een gehandicapte reporter na zou doen , terwijl hij wel vaker die bewegingen maakte.

Daarom zie je ook dat steeds meer LBGT mensen de kant van trump kiezen omdat de waarheid langzaam door begint te sijpelen.
Trump is bv voor het homo huwelijk terwijl obama tegen was.
DIt wat dat betreft is wel een leuke videoL
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:50:39 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195445870
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:38 schreef dellipder het volgende:
Een terechte vraag, want buiten de generalisaties over de Verenigde Staten staat er eigenlijk niets meer dan; pannenkoek. Ik had een maand vertrouwen, maar pannenkoek.
Dit is flinterdun.
Oke!

- Je moet een vrouw in de kut grijpen!
- Je moet bleekmiddel innemen om je te beschermen tegen Covid-19
- Wetenschappers moet je niet geloven ik weet het beter.
- Ik ga een muur bouwen en Mexico gaat er voor betalen.
- Dat land bestaat alleen maar uit verkrachters moordenaars etc
- Niemand weet het beter dan ik. (bijna elk onderwerp)
- Ik had het vroeger ook heel moeilijk, ik kreeg een lening van 1 miljoen dollar van mijn ouders.
- etc etc etc

En ga maar even door, de lijst is lang!!!

Hier in Nederland is het land stom verbaasd als onze minister president zegt je moet je bek houden..

En ja het land schetst een plaatje voor van hoe geweldig ze wel niet zijn, maar de werkelijkheid is het maar een trieste bende..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:52:21 #260
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195445920
En dit zijn allemaal directe citaten?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 5 oktober 2020 @ 15:58:16 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195446068
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:52 schreef dellipder het volgende:
En dit zijn allemaal directe citaten?
Jup nja hij kan geen Nederlands..
En dit zijn er maar een paar..
zoek ze maar op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_195446450
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:52 schreef dellipder het volgende:
En dit zijn allemaal directe citaten?
Hier nog wat meer lompe of vreemde uitspraken van die toen al verwarde oude man. :D

https://www.shortlist.com/news/most-ridiculous-trump-quotes-ever
  maandag 5 oktober 2020 @ 16:19:28 #263
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195446614
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup nja hij kan geen Nederlands..
En dit zijn er maar een paar..
zoek ze maar op!
Scherp, maar ik bedoelde uiteraard de Engelstalige equivalent.
Maar verder prima dat dit jouw opvatting is. Ik bedoel, veel succes ermee!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195447110
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je gaat er al van uit dat hij gaat winnen merk ik.

De hele VS is een grote soap!
Als je een film of Serie uit de VS bekijkt is het de wereld die ze willen hebben, in werkelijkheid is het echt een zooitje...
jaartje of 20 geleden keek ik nog best op tegen dat land met hun onbegrensde mogelijkheden, tegenwoordig moet ik er gewoon hard om lachen, wat voor ongerept zooitje het daar is.
Docu gezien over de 'sewer people' onder Las Vegas....en dat anno 2018-2020

De laatste keer dat mensen hier in plaggehutten en holen leefden is gelukkig al ver terug in de tijd in Nederland. Maar zoiets moet je toch niet willen als land, ook al zou het een keuze van die mensen zijn. De VS is tegenwoordig een vrijstaat als je geld hebt stuk te slaan, net als Zuid Amerika maar voor de rest is de verwaarlozing overal zichtbaar. De middenklasse wordt volledig naar de kloten geholpen en hangt al met een zijden draadje boven de afgrond.
  maandag 5 oktober 2020 @ 16:39:45 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195447237
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Scherp, maar ik bedoelde uiteraard de Engelstalige equivalent.
Maar verder prima dat dit jouw opvatting is. Ik bedoel, veel succes ermee!
Dit is niet mijn opvatting, dit is wat hij zegt!!

Stel voor je werkt in een bedrijf en jou chef roept op om alle vrouwen op de werkvloer in de kut te grijpen en daarna beetje bleekmiddel in te gaan nemen, en omdat je een hekel hebt aan de buurman die volgens jou chef een verkrachter is, er een muur neer te gaan zetten, dieren fortuin kost en denkt dat hij de rekening wel ff betaald..

Maar als je chef dat zegt.. dan denk je toch ook die kerel is niet wijs..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 16:51:29 #266
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195447580
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is niet mijn opvatting, dit is wat hij zegt!!


Jouw opvatting is pannenkoek. Daar verwijs ik naar. En bedankt voor de moeite van onderbouwen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195448466

Trump doet net alsof die corona heeft! De russen zijn weer bezig voor Trump!

Al die gekke linkse conspiracytheoristen.. die biden stemmers zijn ook allemaal gek van

Micheal Moore een van de grote conspiracytheoristen in de wereld.. ze steunen hem vrijwel allemaal in de theorie dat Trump net doet alsof!

https://www.dailymail.co.(...)ent-coronavirus.html

quote:
Director Michael Moore, 66, on Friday morning accused President Trump of lying about having coronavirus
He alleged Trump had a history of lying about his health
Moore claimed it was a plot to win sympathy for Trump's campaign as he trails rival Joe Biden in the polls
He also alleged Trump would attempt to postpone the election as a result
On Friday evening, Trump was admitted to hospital as an advisor said he was having 'trouble breathing'


[ Bericht 23% gewijzigd door epicbeardman op 05-10-2020 17:50:27 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:49:00 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195448771
quote:
2s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jouw opvatting is pannenkoek. Daar verwijs ik naar. En bedankt voor de moeite van onderbouwen.
Jup, ben blij dat ik in Nederland woon... Not nu president 🎉
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 oktober 2020 @ 17:50:39 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195448811
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup, ben blij dat ik in Nederland woon... Not nu president 🎉
Damn autocorrect!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:01:55 #270
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195449100
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 15:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oke!

- Je moet een vrouw in de kut grijpen!
- Je moet bleekmiddel innemen om je te beschermen tegen Covid-19
- Wetenschappers moet je niet geloven ik weet het beter.
- Ik ga een muur bouwen en Mexico gaat er voor betalen.
- Dat land bestaat alleen maar uit verkrachters moordenaars etc
- Niemand weet het beter dan ik. (bijna elk onderwerp)
- Ik had het vroeger ook heel moeilijk, ik kreeg een lening van 1 miljoen dollar van mijn ouders.
- etc etc etc

En ga maar even door, de lijst is lang!!!

Hier in Nederland is het land stom verbaasd als onze minister president zegt je moet je bek houden..

En ja het land schetst een plaatje voor van hoe geweldig ze wel niet zijn, maar de werkelijkheid is het maar een trieste bende..
Je weet dat het grootste deel van je lijst gewoon totaal niet klopt?

_Het grab them by the pussy moment is opgenomen in de jaren 90 waar hij min of meer zegt dat hij vanalles kon maken bij de vrouwen en dat ze zon beejte alles toelaten zoals grab em at the pussy.
Als je het geheel neemt en in die tijd zet en dan hem als cassanova dan is er niet heel veel aan hand.
Het is niet mijn manier van doen, maar ik vind het niet meer dan wat ordinaire praat.
Vergeet niet het was in de jaren 90 en in een prive onderonsje .

_Bleekmiddel innemen heeft hij ook nooit gezegd zoals je beweert.
Hij vroeg of disinfectants zouden kunnen helpen bij een oplossing.
Op zich is vragen natuurlijk alleen een manier om meer te weten te komenm dus zo gek is die vraag niet.
En als dan ook nog blijkt dat het wel eens is voorgekomen dat men desinfectants gebruikt :
https://www.jstor.org/stable/3860262?seq=1
En er zijn meerdere voorbeelden te vinden en in de laatste onderzoeken tegen covid kom je ook weer dit soort gerelateerde zaken tegen.

Een mooi en duidelijk voorbeeld hoe jij beinvloed bent door de media en hoe je daar je oordeel aan laat hangen blijkbaar.
Tevens met het UV licht gedoe is er op het gebied van covid ontwikkeling:https://aytubio.com/healight/

En dus niet de fake strory van de MSM dat een trump supporter bleach dronk omdat trump het zei:https://freebeacon.com/la(...)o-democratic-causes/
En tevens onderzoek op moord van haar man ,

I- ik weet het beter is meer een overall iets en kan daar weinig mee tenzij je specifiek voorbeelden geeft.
Van de ene kant kan je zeggen hij is president en heeft veel meer informatie en ook info die hij niet mag delen en mischien wel op wil hinten , aan de andere kant is het ook een ontzettende showman en denkt hij ook het allemaal beter te weten , ik denk dat je ook niet op de plek komt waar hij is als je die eigenschappen niet hebt.
Ik zie niet iemand president worden die denkt dat hij niets kan.

-ik ga een muur bouwen en mexico gaat betalen is gewoon een slogan voor verkiezingen en er is idd wat gebouwd, maar voornamelijk op de belangrijkste punten vooralsnog is er oude muur of hekjes weg gehaald en een nieuwe gezet, is nog een proces wat bezig is en nog niet af.
En of mexico er voor betaald ik verwacht het niet maar stel er wordt ipv 7 dollar 10 dollar gevraagd voor entree in de US dan heb je op de duur wel een deel terug en is het betaald door de mexicanen en het maakt het ook veiliger wat weer geld scheelt.
OVerigens kom ik geregeld op die plekken en ben getrouwd met een mexicaanse.

- ik had het vroeger moeilijk etc etc is iets waar je ook weinig mee kan aangezien moeilijk hebben voornamelijk in gedaches speelt.
Je kan het moeilijk hebben met veel geld en zonder geld.

Dus al met al een zeer mager lijsje met weinig echte feiten en ook zeker niets wat in die eerste maanden de zaken zouden hebben veranderd lijkt me.
Maar wel is duidelijk dat je te veel je door msm laat beinvloeden en geen moeite doet om iig het beter te willen weten.

Ik maak fouten genoeg zelf en wil meer en beter weten zodat als ik het fout heb dat kan veranderen.
Maar met veel anti trumpers maakt het niet uit , men is gewoon zo geindoctrineerd dat de man fout is (imo voornamelijk door zn out of the box gedrag).

Mischien heb je dan nog betere voorbeelden? niet uit context of onjuist of gebasseerd op persoonlijke mening van de man?
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:06:17 #271
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195449183
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:13 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hier nog wat meer lompe of vreemde uitspraken van die toen al verwarde oude man. :D

https://www.shortlist.com/news/most-ridiculous-trump-quotes-ever
ik zag er al een paar bij zitten wat gewoon grappen waren.
Je lepelt het gewoon in je sstrot zonder maar zelf iets daadwerkelijk te checken of het klopt en in welke context.
Hetzelfde geld met zn zogenaamde leugens waar er flink wat bij zitten wat gewoon geen leugen is of gewoon een mening etc etc.

Met dit soort linkdumpen is er weinig hulp meer mogelijk lijkt me.
Ik wil best in discussie gaan maar dan per uitspraak en per onderdeel en het moet wel een beetje iets voorstellen.
Een uit 1995 achterin een bus prive gamaakte uitspraak die uit context getrokken is telt niet mee
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:07:45 #272
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195449203
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Docu gezien over de 'sewer people' onder Las Vegas....en dat anno 2018-2020

De laatste keer dat mensen hier in plaggehutten en holen leefden is gelukkig al ver terug in de tijd in Nederland. Maar zoiets moet je toch niet willen als land, ook al zou het een keuze van die mensen zijn. De VS is tegenwoordig een vrijstaat als je geld hebt stuk te slaan, net als Zuid Amerika maar voor de rest is de verwaarlozing overal zichtbaar. De middenklasse wordt volledig naar de kloten geholpen en hangt al met een zijden draadje boven de afgrond.
Dat is dus voornamelijk in democratic states. en dat is vrij goed te verklaren ook met hun beleid.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:10:28 #273
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195449252
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is niet mijn opvatting, dit is wat hij zegt!!

Stel voor je werkt in een bedrijf en jou chef roept op om alle vrouwen op de werkvloer in de kut te grijpen en daarna beetje bleekmiddel in te gaan nemen, en omdat je een hekel hebt aan de buurman die volgens jou chef een verkrachter is, er een muur neer te gaan zetten, dieren fortuin kost en denkt dat hij de rekening wel ff betaald..

Maar als je chef dat zegt.. dan denk je toch ook die kerel is niet wijs..
Zoals eerder aangegeven je basseert je dus op misinformatie of bent de engelse taal totaal niet machtig om het te checken.
Check je wel eens wat of iets klopt?
pi_195449345
Access Hollywood wood tape was 2005, geen jaren 90.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:14:50 #275
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195449355
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je weet dat het grootste deel van je lijst gewoon totaal niet klopt?

_Het grab them by the pussy moment is opgenomen in de jaren 90 waar hij min of meer zegt dat hij vanalles kon maken bij de vrouwen en dat ze zon beejte alles toelaten zoals grab em at the pussy.
Als je het geheel neemt en in die tijd zet en dan hem als cassanova dan is er niet heel veel aan hand.
Het is niet mijn manier van doen, maar ik vind het niet meer dan wat ordinaire praat.
Vergeet niet het was in de jaren 90 en in een prive onderonsje .

_Bleekmiddel innemen heeft hij ook nooit gezegd zoals je beweert.
Hij vroeg of disinfectants zouden kunnen helpen bij een oplossing.
Op zich is vragen natuurlijk alleen een manier om meer te weten te komenm dus zo gek is die vraag niet.
En als dan ook nog blijkt dat het wel eens is voorgekomen dat men desinfectants gebruikt :
https://www.jstor.org/stable/3860262?seq=1
En er zijn meerdere voorbeelden te vinden en in de laatste onderzoeken tegen covid kom je ook weer dit soort gerelateerde zaken tegen.

Een mooi en duidelijk voorbeeld hoe jij beinvloed bent door de media en hoe je daar je oordeel aan laat hangen blijkbaar.
Tevens met het UV licht gedoe is er op het gebied van covid ontwikkeling:https://aytubio.com/healight/

En dus niet de fake strory van de MSM dat een trump supporter bleach dronk omdat trump het zei:https://freebeacon.com/la(...)o-democratic-causes/
En tevens onderzoek op moord van haar man ,

I- ik weet het beter is meer een overall iets en kan daar weinig mee tenzij je specifiek voorbeelden geeft.
Van de ene kant kan je zeggen hij is president en heeft veel meer informatie en ook info die hij niet mag delen en mischien wel op wil hinten , aan de andere kant is het ook een ontzettende showman en denkt hij ook het allemaal beter te weten , ik denk dat je ook niet op de plek komt waar hij is als je die eigenschappen niet hebt.
Ik zie niet iemand president worden die denkt dat hij niets kan.

-ik ga een muur bouwen en mexico gaat betalen is gewoon een slogan voor verkiezingen en er is idd wat gebouwd, maar voornamelijk op de belangrijkste punten vooralsnog is er oude muur of hekjes weg gehaald en een nieuwe gezet, is nog een proces wat bezig is en nog niet af.
En of mexico er voor betaald ik verwacht het niet maar stel er wordt ipv 7 dollar 10 dollar gevraagd voor entree in de US dan heb je op de duur wel een deel terug en is het betaald door de mexicanen en het maakt het ook veiliger wat weer geld scheelt.
OVerigens kom ik geregeld op die plekken en ben getrouwd met een mexicaanse.

- ik had het vroeger moeilijk etc etc is iets waar je ook weinig mee kan aangezien moeilijk hebben voornamelijk in gedaches speelt.
Je kan het moeilijk hebben met veel geld en zonder geld.

Dus al met al een zeer mager lijsje met weinig echte feiten en ook zeker niets wat in die eerste maanden de zaken zouden hebben veranderd lijkt me.
Maar wel is duidelijk dat je te veel je door msm laat beinvloeden en geen moeite doet om iig het beter te willen weten.

Ik maak fouten genoeg zelf en wil meer en beter weten zodat als ik het fout heb dat kan veranderen.
Maar met veel anti trumpers maakt het niet uit , men is gewoon zo geindoctrineerd dat de man fout is (imo voornamelijk door zn out of the box gedrag).

Mischien heb je dan nog betere voorbeelden? niet uit context of onjuist of gebasseerd op persoonlijke mening van de man?
Voor iemand met een volgens eigen zeggen snelle geest ben je verbazingwekkend niet kritisch wanneer het om trump gaat. Je kunt best anti Clinton, Bush, Obama en whatever zijn, maar deze kerel is nog veel slechter in woord en daad dan voorgangers.

Ik zou echt nog een keer nadenken over je eigen kritische vermogens als ik jou was. De verafgoding van een niets presterende charlatan is best een beetje pijnlijk om te zien

- begrotingstekort en staatsschuld
- gekochte economische groei (staatsschuld)
- verslechterde gezondheidszorg zonder plan
- Opzeggen internationale verdragen
- gekut met noord-Korea

China, tja China. Zou iets kunnen zijn, maar waarom dan eerst de bondgenoten in dat gebied schofferen? Iran, idem dito.
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:14:51 #276
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195449356
quote:
10s.gif Op maandag 5 oktober 2020 17:32 schreef epicbeardman het volgende:

Trump doet net alsof die corona heeft! De russen zijn weer bezig voor Trump!

Al die gekke linkse conspiracytheoristen.. die biden stemmers zijn ook allemaal gek van [ afbeelding ]

Micheal Moore een van de grote conspiracytheoristen in de wereld.. ze steunen hem vrijwel allemaal in de theorie dat Trump net doet alsof!

https://www.dailymail.co.(...)ent-coronavirus.html
[..]

Bij Moore vraag ik me af waarom hij zo anti trump is, ik heb geen idee welk geheim hij met zich mee zou dragen.

Bij madonna,eminem, en veel anderen is er een vrij duidelijke link.
Eminem met dat meisje op de fotos van bill clinton en madonna haar ex penn idem met clinton en de haiti zaken etc etc.
Veel fotos en info over te vinden
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:24:59 #277
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_195449560
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:14 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Voor iemand met een volgens eigen zeggen snelle geest ben je verbazingwekkend niet kritisch wanneer het om trump gaat. Je kunt best anti Clinton, Bush, Obama en whatever zijn, maar deze kerel is nog veel slechter in woord en daad dan voorgangers.

Ik zou echt nog een keer nadenken over je eigen kritische vermogens als ik jou was. De verafgoding van een niets presterende charlatan is best een beetje pijnlijk om te zien

- begrotingstekort en staatsschuld
- gekochte economische groei (staatsschuld)
- verslechterde gezondheidszorg zonder plan
- Opzeggen internationale verdragen
- gekut met noord-Korea

China, tja China. Zou iets kunnen zijn, maar waarom dan eerst de bondgenoten in dat gebied schofferen? Iran, idem dito.
Nee hoor ik ben best kritisch maar niet op de zaken waar men altijd over loopt te zeiken.
De staatschuld is al decenia niet meer terug te betalen en waar obama het ten koste deed van de infrastructuur en het leger , is het door trump veel geld ingestoken
En omdat jij dus niet ziet aankomen wat er staat te gebeuren is het een negatief.

Stel jij weet dat een schuld niet houdbaar is en dat je een grote reset moet doen?
Doe je dan niets en laat je het gebeuren of ga je proberen het land energie zelfstandig te krijgen waar mogeijk, goed leger , en probeert iets aan de zorg te doen en infrastructuur en banen zodat de klap minder hard gaat worden.

Hm ik zou toch kiezen voor het laatste zoals vele zaken mensen zouden doen zodat een doorstart makkelijker gaat.

En voor veel zaken heb je nog het huis nodig en aangezien dat in democrat handen is maakt dat de situatie veel moeilijker om iets gedaan te krijgen, iets wat onder obama ook gebeurde en wat ik toen ook niets vond.
Maar over paar maanden zijn huis en senaat onder controle en dan valt er pas echt spijkers met koppen te slaan.

En ja verdragen opzeggen dat is erg vreemd zeg.
Een land kiest een nieuwe president omdat men het niet eens is met de zaken zoals die gingen en dus kozen ze de volgende president uit een ander kamp.
En in jou ogen zou er dus niets mogen veranderen en zou je dus geen fluit hebben aan een president.

Volgens mij kan een president en heeft hij de rechten om sommige zaken te veranderen omdat hij het mandaat heeft gekregen van het volk.
Maar goed volgens jou eigen theorie dus niets veranderen aan het beleid als trum p weg is:)

Haha heb je echt niet zelf door dat het onzin is om niets te laten veranderen en verdragen op te zeggen of veranderen?
Stel jij koopt een bedrijf of wordt baas van een bedrijf of club of wat dan ook, dan ga je toch ook de toko doornemen en zaken veranderen die je niet bevallen.
Of laat je alles maar zo ~O>

Kom kom ik verwacht toch wel wat meer slimmigheid
  maandag 5 oktober 2020 @ 18:36:08 #278
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195449760
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:24 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nee hoor ik ben best kritisch maar niet op de zaken waar men altijd over loopt te zeiken.
De staatschuld is al decenia niet meer terug te betalen en waar obama het ten koste deed van de infrastructuur en het leger , is het door trump veel geld ingestoken
En omdat jij dus niet ziet aankomen wat er staat te gebeuren is het een negatief.

Stel jij weet dat een schuld niet houdbaar is en dat je een grote reset moet doen?
Doe je dan niets en laat je het gebeuren of ga je proberen het land energie zelfstandig te krijgen waar mogeijk, goed leger , en probeert iets aan de zorg te doen en infrastructuur en banen zodat de klap minder hard gaat worden.

Hm ik zou toch kiezen voor het laatste zoals vele zaken mensen zouden doen zodat een doorstart makkelijker gaat.

En voor veel zaken heb je nog het huis nodig en aangezien dat in democrat handen is maakt dat de situatie veel moeilijker om iets gedaan te krijgen, iets wat onder obama ook gebeurde en wat ik toen ook niets vond.
Maar over paar maanden zijn huis en senaat onder controle en dan valt er pas echt spijkers met koppen te slaan.

En ja verdragen opzeggen dat is erg vreemd zeg.
Een land kiest een nieuwe president omdat men het niet eens is met de zaken zoals die gingen en dus kozen ze de volgende president uit een ander kamp.
En in jou ogen zou er dus niets mogen veranderen en zou je dus geen fluit hebben aan een president.

Volgens mij kan een president en heeft hij de rechten om sommige zaken te veranderen omdat hij het mandaat heeft gekregen van het volk.
Maar goed volgens jou eigen theorie dus niets veranderen aan het beleid als trum p weg is:)

Haha heb je echt niet zelf door dat het onzin is om niets te laten veranderen en verdragen op te zeggen of veranderen?
Stel jij koopt een bedrijf of wordt baas van een bedrijf of club of wat dan ook, dan ga je toch ook de toko doornemen en zaken veranderen die je niet bevallen.
Of laat je alles maar zo ~O>

Kom kom ik verwacht toch wel wat meer slimmigheid
Jammer dat je niets inhoudelijks te melden hebt. Succes verder met je complotten
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 22:14:43 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195455331
Vraagje, waarom lees ik hier helemaal niets over complottheorieen over Trump?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195455521
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:14 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Bij Moore vraag ik me af waarom hij zo anti trump is, ik heb geen idee welk geheim hij met zich mee zou dragen.

Bij madonna,eminem, en veel anderen is er een vrij duidelijke link.
Eminem met dat meisje op de fotos van bill clinton en madonna haar ex penn idem met clinton en de haiti zaken etc etc.
Veel fotos en info over te vinden
Moore was de regisseur van Rage against the Machine clips die o.a. tegen fascisme propagandeerden. Daarnaast zijn de producties onder z'n eigen naam zijn altijd wel vrij recht door zee geweest in het blootleggen van misstanden.

Hij is er vrij duidelijk in geweest in Trump een fascistische dictator in de dop te herkennen.
pi_195455573
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:14 schreef Tijger_m het volgende:
Vraagje, waarom lees ik hier helemaal niets over complottheorieen over Trump?
Complotzkers vinden complottheorieen rondom Trump volslagen belachelijk.
pi_195457662
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:14 schreef Tijger_m het volgende:
Vraagje, waarom lees ik hier helemaal niets over complottheorieen over Trump?
Goed punt. ;)
pi_195459507
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 01:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Goed punt. ;)
Complottheorieen waarin hij niet de messias is in de oplossing naar een betere wereld.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:14:18 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195459727
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je weet dat het grootste deel van je lijst gewoon totaal niet klopt?

_Het grab them by the pussy moment is opgenomen in de jaren 90 waar hij min of meer zegt dat hij vanalles kon maken bij de vrouwen en dat ze zon beejte alles toelaten zoals grab em at the pussy.
Als je het geheel neemt en in die tijd zet en dan hem als cassanova dan is er niet heel veel aan hand.
Het is niet mijn manier van doen, maar ik vind het niet meer dan wat ordinaire praat.
Vergeet niet het was in de jaren 90 en in een prive onderonsje .

_Bleekmiddel innemen heeft hij ook nooit gezegd zoals je beweert.
Hij vroeg of disinfectants zouden kunnen helpen bij een oplossing.
Op zich is vragen natuurlijk alleen een manier om meer te weten te komenm dus zo gek is die vraag niet.
En als dan ook nog blijkt dat het wel eens is voorgekomen dat men desinfectants gebruikt :
https://www.jstor.org/stable/3860262?seq=1
En er zijn meerdere voorbeelden te vinden en in de laatste onderzoeken tegen covid kom je ook weer dit soort gerelateerde zaken tegen.

Een mooi en duidelijk voorbeeld hoe jij beinvloed bent door de media en hoe je daar je oordeel aan laat hangen blijkbaar.
Tevens met het UV licht gedoe is er op het gebied van covid ontwikkeling:https://aytubio.com/healight/

En dus niet de fake strory van de MSM dat een trump supporter bleach dronk omdat trump het zei:https://freebeacon.com/la(...)o-democratic-causes/
En tevens onderzoek op moord van haar man ,

I- ik weet het beter is meer een overall iets en kan daar weinig mee tenzij je specifiek voorbeelden geeft.
Van de ene kant kan je zeggen hij is president en heeft veel meer informatie en ook info die hij niet mag delen en mischien wel op wil hinten , aan de andere kant is het ook een ontzettende showman en denkt hij ook het allemaal beter te weten , ik denk dat je ook niet op de plek komt waar hij is als je die eigenschappen niet hebt.
Ik zie niet iemand president worden die denkt dat hij niets kan.

-ik ga een muur bouwen en mexico gaat betalen is gewoon een slogan voor verkiezingen en er is idd wat gebouwd, maar voornamelijk op de belangrijkste punten vooralsnog is er oude muur of hekjes weg gehaald en een nieuwe gezet, is nog een proces wat bezig is en nog niet af.
En of mexico er voor betaald ik verwacht het niet maar stel er wordt ipv 7 dollar 10 dollar gevraagd voor entree in de US dan heb je op de duur wel een deel terug en is het betaald door de mexicanen en het maakt het ook veiliger wat weer geld scheelt.
OVerigens kom ik geregeld op die plekken en ben getrouwd met een mexicaanse.

- ik had het vroeger moeilijk etc etc is iets waar je ook weinig mee kan aangezien moeilijk hebben voornamelijk in gedaches speelt.
Je kan het moeilijk hebben met veel geld en zonder geld.

Dus al met al een zeer mager lijsje met weinig echte feiten en ook zeker niets wat in die eerste maanden de zaken zouden hebben veranderd lijkt me.
Maar wel is duidelijk dat je te veel je door msm laat beinvloeden en geen moeite doet om iig het beter te willen weten.

Ik maak fouten genoeg zelf en wil meer en beter weten zodat als ik het fout heb dat kan veranderen.
Maar met veel anti trumpers maakt het niet uit , men is gewoon zo geindoctrineerd dat de man fout is (imo voornamelijk door zn out of the box gedrag).

Mischien heb je dan nog betere voorbeelden? niet uit context of onjuist of gebasseerd op persoonlijke mening van de man?
Er werd iets terug een link geplaatst met citaten etc.

Het maakt mij allemaal niet uit..
Het is niet mijn president.
En ik ben blij dat er een grote plomp tussen Nederland en de VS zit.

Het erge vind ik het volgende.
Als dat het beste is wat een immens land naar voren kan schuiven om je volk te vertegenwoordigen..

Tja..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:12:28 #285
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195460086
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 06:52 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Complottheorieen waarin hij niet de messias is in de oplossing naar een betere wereld.
Ja maar hij is de messias! Jezus zelf die is teruggekomen om het beloofde volk te redden van boze zwarte krachten.

Dat hij niets, maar dan ook niets bereikt heeft doet er niet toe. Dat hij alle internationale betrekkingen van de VS geschaad heeft doet er niet toe. Dat hij dictators steviger in het zadel heeft geholpen doet er niets toe. Dat hij illegale immigratie niet beter gestopt heeft dan Obama doet er niet toe. Dat hij de gezondheidszorg van arme mensen heeft verslechterd doet er niet toe. Dat hij het milieu in de VS en wereldwijd extra onnodige schade toebrengt doet er niet toe. Dat hij zijn rijke vriendjes nog rijker maakt ten koste van de rest van de bevolking doet er niet toe. Dat hij tienduizenden onnodige doden door Corona op zijn geweten heeft doet er niet toe.

Laten we hopen dat ook deze messias op enig moment aan een kruis genageld wordt. Dat lijkt mij wel gerechtigheid.
pi_195498038
Paar dagen terug:

Trump has ties to drugmaker Regeneron, and its stock is surging
https://edition.cnn.com/2(...)regeneron/index.html

Vandaag:

Orange man zet net een filmpje op Instagram waar hij Regeneron het beste product ooit noemt (het is een bedrijf).

"I know they call them therapeutic but to me it wasn't therapeutic, it just made me better. I call that a cure."

:')
  donderdag 8 oktober 2020 @ 04:29:07 #287
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195499026
President Trump heeft net aangekondigd dat de krijgsmacht door heel het land gratis Regeneron therapeutics gaat verstrekken.

“I want everyone to get the same treatment the president got."

twitter
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195499114
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef dellipder het volgende:
President Trump heeft net aangekondigd dat de krijgsmacht door heel het land gratis Regeneron therapeutics gaat verstrekken.

“I want everyone to get the same treatment the president got."

[ twitter ]
Je vindt dat echt een positief bericht? Er gaan geen belletjes rinkelen ofzo?

Toch grappig, hoe verschillende personen iets totaal anders opvatten (zie mijn post hierboven over exact hetzelfde).
  donderdag 8 oktober 2020 @ 07:51:59 #289
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195499948
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 04:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Je vindt dat echt een positief bericht? Er gaan geen belletjes rinkelen ofzo?

Toch grappig, hoe verschillende personen iets totaal anders opvatten (zie mijn post hierboven over exact hetzelfde).
Ik heb over positief -of negatief- niets ingebracht, maar simpelweg het feit van de aankondiging van de gratis verstrekking van Regeneron weergegeven.
Wat jij -of anderen- daarmee verder gaan doen is mij om het even.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195500469
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef dellipder het volgende:
President Trump heeft net aangekondigd dat de krijgsmacht door heel het land gratis Regeneron therapeutics gaat verstrekken.

“I want everyone to get the same treatment the president got."

[ twitter ]
Vind het echt een simpleton.

Te lui om te lezen of te onderzoeken, te lui om iets te voorkomen. Maar als hij iets ervaart dan ziet hij de ernst van iets in en kan hij het iedereen aanbevelen.

Wat zou je 'm nog meer kunnen laten ervaren?
pi_195504333
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 04:29 schreef dellipder het volgende:


“I want everyone to get the same treatment the president got."

Gaat ook elke patient met de helikopter opgehaald en thuisgebracht worden en krijgt men geen rekening. _O-

Dan zou het een echt socialistische held worden. :P
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 13:23:23 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195504894
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 07:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb over positief -of negatief- niets ingebracht, maar simpelweg het feit van de aankondiging van de gratis verstrekking van Regeneron weergegeven.
Wat jij -of anderen- daarmee verder gaan doen is mij om het even.
Gratis verstrekking van een middel wat niet toegelaten is door de FDA voor vrije verstrekking en nog geen Phase 3 tests heeft geabsolveerd? Wat voor een idioot doet dat?

In 6% van de gevallen gaf het middel ernstige bijwerkingen in een testgroep van 100.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195504985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 12:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gaat ook elke patient met de helikopter opgehaald en thuisgebracht worden en krijgt men geen rekening. _O-

Dan zou het een echt socialistische held worden. :P
Hij trolt het hele Amerikaanse volk hier even

Vroeger stond men op BNW nog zogenaamd op tegen het naaien van het volk, maar bij Trump gaat men er nog eens lekker voor staan ook.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:35:10 #294
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195505124
Laat Epstein even beschouwing. Waarom ging Trump in zee met Casablancas en Salerno?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195505457
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 07:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb over positief -of negatief- niets ingebracht, maar simpelweg het feit van de aankondiging van de gratis verstrekking van Regeneron weergegeven.
Wat jij -of anderen- daarmee verder gaan doen is mij om het even.
Het is vrij bekend dat je idolaat bent van Trump, dus dat je het positief vond was even een aanname inderdaad.

Ik vind het weer een vrij achterlijke statement die hij maakt, en helemaal om het een "cure" te noemen. :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 15:54:59 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195507677
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gratis verstrekking van een middel wat niet toegelaten is door de FDA voor vrije verstrekking en nog geen Phase 3 tests heeft geabsolveerd? Wat voor een idioot doet dat?

In 6% van de gevallen gaf het middel ernstige bijwerkingen in een testgroep van 100.
Eh, normaal gesproken zou een middel dan gecanceld worden en moet men weer opnieuw beginnen.
Maaaaaaar ik gok dat dit een Amerikaans middel is en dan moet het natuurlijk slagen he..
Bedoel kijk wat men heeft gedaan met Tiktok en Huawei die moeten geruimd worden voor Amerikaans product..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 16:06:02 #297
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195507854
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 15:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh, normaal gesproken zou een middel dan gecanceld worden en moet men weer opnieuw beginnen.
Maaaaaaar ik gok dat dit een Amerikaans middel is en dan moet het natuurlijk slagen he..
Bedoel kijk wat men heeft gedaan met Tiktok en Huawei die moeten geruimd worden voor Amerikaans product..
Het is een Amerikaans middel en het is dan ook niet toegestaan om zonder specifieke, individuele toestemming van de FDA toe te dienen. De data, die 6%, komt overigens van de fabrikant uit hun investeerders prospectus waarin de exacte bijwerkingen verder niet worden toegelicht.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 16:20:09 #298
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_195508114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het is een Amerikaans middel en het is dan ook niet toegestaan om zonder specifieke, individuele toestemming van de FDA toe te dienen. De data, die 6%, komt overigens van de fabrikant uit hun investeerders prospectus waarin de exacte bijwerkingen verder niet worden toegelicht.
De VS heeft nogal strikte regels.
Snap even niet waarom dit gewoon gebruikt mag worden..
zal wel iets met geld te doen hebben!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 16:22:09 #299
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195508139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 16:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

De VS heeft nogal strikte regels.
Snap even niet waarom dit gewoon gebruikt mag worden..
zal wel iets met geld te doen hebben!
Nee, het mag dus NIET gewoon gebruikt worden, het mag in clinical trials gebruikt worden en bij hoge uitzondering met specifieke en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de FDA in individuele gevallen. Ja, Trump liegt gewoon als hij zegt dat het voor alle Amerikanen beschikbaar is en dat het gratis zou zijn komt omdat de prijs nog niet vastgesteld is omdat het experimenteel is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')