Gierend sars weerquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Stront waait van de dijken jongens!
Er gebeuren hier wel gekkere dingenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Stront waait van de dijken jongens!
Yes. Ik leg de los operatie stil.quote:
niet liegenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ist nog droog en lekker.
UitStraling zou zeggen: jij bent droog en lekker?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet liegen
hier is het pas droog en lekker
Nee die zou zeggen 'ik kan je ook lekker nat maken' huehue.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UitStraling zou zeggen: jij bent droog en lekker?
UitStraling zou zeggen "Je moeder is droog en lekker!"quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UitStraling zou zeggen: jij bent droog en lekker?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die zou zeggen 'ik kan je ook lekker nat maken' huehue.
hoe is 't flesgod?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling zou zeggen "Je moeder is droog en lekker!"
Ja lijkt me vrij duidelijk dat het nu niet echt het weer is om een beetje aan te klooienquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Ik leg de los operatie stil.
Komt die voorman: ja hoe hard waait het? onze windmeters zijn al maanden stuk.
'8, stoten van 9 en oplopend'
oh. wij moeten bij 6 al stoppen.
Roept ie die kraandrijver op. Die antwoordt: ja m'n giek stuitert al een tijdje op en neer op die wind. Nou dat is echt geen aanwijzing dat je ermee moet kappen verder hoor
Ja iemand moest hem maken, ik offer me gewoon op.quote:
pretty OK, Relatively amazing.quote:
iets te veel het idee dat ze met speelgoed en poppentuig bezig zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me vrij duidelijk dat het nu niet echt het weer is om een beetje aan te klooien
truewaarquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iemand moest hem maken, ik offer me gewoon op.
ohja je had piepdienst toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pretty OK, Relatively amazing.
Afgelopen 60 uur zijn een behoorlijke hel geweest, maar damage control doet zijn werk nu. Komende week waarschijnlijk nog wel even een paar ruwe tijden. Maar mijn directe doodvonnis lijkt voorlopig afgewend.
Je zou toch denken dat windstoten van 100 km/h+ wel zouden opvallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets te veel het idee dat ze met speelgoed en poppentuig bezig zijn.
Net ook extra trossen gezet. Die boot gaat nog steeds een partij tekeer voor de kant. En het is geen golfslag/deining van zee.
... en knapperig en vet?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet liegen
Paar likjes en het is nat en lekker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet liegen
Civiel ingenieur van de Curiosa, staatsbibliothecaris van het gezwinde gezegde, geletterde geleerde van het onmetelijke Meetjeslandquote:
Als je het zo beschrijft lijk je wel een dienst van de special force erop te hebben zitten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pretty OK, Relatively amazing.
Afgelopen 60 uur zijn een behoorlijke hel geweest, maar damage control doet zijn werk nu. Komende week waarschijnlijk nog wel even een paar ruwe tijden. Maar mijn directe doodvonnis lijkt voorlopig afgewend.
ik kan nu zoveel opmerkingen maken..quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik alles ongeveer wel gepakt.
omg bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik alles ongeveer wel gepakt.
Baas van de Boogie, Draaier der Deunen, Rotsvaste Regelaar van het Razende Ritmequote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Civiel ingenieur van de Curiosa, staatsbibliothecaris van het gezwinde gezegde, geletterde geleerde van het onmetelijke Meetjesland
Ja, zo voelde het wel een beetje. Maar goed, ik leef nog.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het zo beschrijft lijk je wel een dienst van de special force erop te hebben zitten.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Baas van de Boogie, Draaier der Deunen, Rotsvaste Regelaar van het Razende Ritme
ben je al commando gegaan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo voelde het wel een beetje. Maar goed, ik leef nog.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik kan nu zoveel opmerkingen maken..
Trein van 7 uur.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoe laat neem je de trein
huh wat? Nee ik heb niet mijn ballen laten harsen of zoquote:
commando = zonder ondergoed in de spijkerbroekquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
huh wat? Nee ik heb niet mijn ballen laten harsen of zo
nee klopt,quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Enorm, wilde net online inchecken maar dat kan niet met deze vlucht?
Yep gister al.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:15 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nee klopt,
heb je je formulier ingevuld?
Neuh waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
Dr_Storm
[..]
commando = zonder ondergoed in de spijkerbroek
Krijg je morgen die qr code en die willen e bij de check in ook al zien dus denk da je daarom niet online kan incheckenquote:
ja daar leer je van toedeledokie met je broodtrommeltje toch?quote:
zoietsquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar leer je van toedeledokie met je broodtrommeltje toch?
Ahja dat is wel logisch. Bij jou ging inchecken super snel toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg je morgen die qr code en die willen e bij de check in ook al zien dus denk da je daarom niet online kan inchecken
ja was nog niemandquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja dat is wel logisch. Bij jou ging inchecken super snel toch?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
j
[..]
e stond de dag te voren op Schiphol?
vanaf hs 48quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe laat had jij de trein dan?
Thanks dear. Nee denk het niet want we komen niet echt bij elkaar in de buurt.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Truste en goeie vlucht morgen lieve Liesj0n![]()
![]()
Gaan jullie nog meeten?
Oh jammer zegquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks dear. Nee denk het niet want we komen niet echt bij elkaar in de buurt.
nou ik ben niet zo goed met tijd en zo maar het kan wel denk ik ja :pquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat 7 uur ook wel moet lukken?
Volgens ballie kun je er beter om 4 uur alvast staan zodat je zeker weet dat je de trein haaltquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat 7 uur ook wel moet lukken?
Ballie heeft mijn soort autisme?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens ballie kun je er beter om 4 uur alvast staan zodat je zeker weet dat je de trein haalt
ja ik ben echt de verkeerde om dit te vragenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens ballie kun je er beter om 4 uur alvast staan zodat je zeker weet dat je de trein haalt
Ben jij ook zo'n figuur die overal veel vroeg komt uit angst dat je te laat zou kunnen komen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ballie heeft mijn soort autisme?
Checkquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur die overal veel vroeg komt uit angst dat je te laat zou kunnen komen?
Ook gij Brutusquote:
2 uur graag. half uurtje langer, nog lieverquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n figuur die overal veel vroeg komt uit angst dat je te laat zou kunnen komen?
+1quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
ik ben ook zwaar bevooroordeeld om mensen die te laat verschijnen
op tijd is nog steeds niet te laatquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:29 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel me in de minderheid hier, ik ben meer het type dat altijd nét op tijd komt
Ja probleem is dat je vrij weinig marge hebt als er iets tegenzitquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
net
[..]
op tijd is nog steeds niet te laat
Schiphol op de scooter is ook wel ver hč?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
ja ik kan gewoon totaal niet inschatten hoeveel tijd ik er voor nodig heb dus altijd te vroeg
Pak koekjes mee alles.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
ja ik kan gewoon totaal niet inschatten hoeveel tijd ik er voor nodig heb dus altijd te vroeg
ik ben meer de typische zeeman die altijd storm en slecht weer incalculeert in z'n ETA.. En z'n ETA altijd iets voor de RTA planned.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
n bij de vrouwtjes?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Luchthaven en ziekenhuis ben ik trouwens wel altijd te vroeg
Met seks ook zeker hahaquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:32 schreef LTVDK het volgende:
Luchthaven en ziekenhuis ben ik trouwens wel altijd te vroeg
Ik ben meer het type die altijd uitgaat van de ideale omstandighedenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben meer de typische zeeman die altijd storm en slecht weer incalculeert in z'n ETA.. En z'n ETA altijd iets voor de RTA planned.
mooiweermatroosquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben meer het type die altijd uitgaat van de ideale omstandigheden
ik moet me schrap zetten in m'n stoel omdat we zo hard bewegen voor de kantquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef mschol het volgende:
alles zit dicht en nog hoor ik de wind naar binnen waaien
#langlevenoudehuizen
Ik ben gewoon een optimistquote:
Dat had ik in mijn vorige huis in Dordt ook. Toch was het een fijn huisjequote:Op vrijdag 25 september 2020 21:33 schreef mschol het volgende:
alles zit dicht en nog hoor ik de wind naar binnen waaien
#langlevenoudehuizen
Ik dan gewoon een soort zweefteef ofzoquote:
wentelteef?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dan gewoon een soort zweefteef ofzo
Oeh das lang geleden dat ik die heb gemaaktquote:
heb ik de kok hier 'geleerd'quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh das lang geleden dat ik die heb gemaakt
en taart om @Amarantha mee vol te proppenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
erwten en aromat
/cc @:ettovanbelgie
ja.. gaat steeds harder.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Gaat best lekker tekeer buiten
Waarom niet? Bang dat je tegen de kade knalt of zo?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. gaat steeds harder.
zit me niet lekker eerlijk gezegd :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |