quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Bestaan er serieus nog leukere/mooiere vrouwen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Minst leuke hockeymeisje van de laatste 2 dagen
Mwoah, smaak. Ze waren allebei wel leuk. Sanne leek vrolijker maar die andere had een leuker snoetje.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Bestaan er serieus nog leukere/mooiere vrouwen?
De bloemetjesjurk is toch niet knap? Knap is Doutzen Kroes.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:58 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Bestaan er serieus nog leukere/mooiere vrouwen?
Ik bedoelde die van gisteren. En natuurlijk was ze knap.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De bloemetjesjurk is toch niet knap? Knap is Doutzen Kroes.
Die van gister wel
Je had het over meervoud vrouwenquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van gisteren. En natuurlijk was ze knap.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je had het over meervoud vrouwen
quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Nu is het wachten op de eerste knappe man.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:58 schreef Generationalpha het volgende:
@:Pisces29 @:DKUp
[ afbeelding ]
Niks mis mee qua uiterlijk. Was ze ook nog net, lief, aardig, lief, slim en reislustig?quote:
Ik vond die Ludo van gister ook wel wat hoor. En die van de dag ervoor met dat hockeymeisje. Ik vind eigenlijk geen één van mijn leeftijd in dat programma knap, ze zijn allemaal (veel) jongerquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Nu is het wachten op de eerste knappe man.
Je hebt ook wel een steekje los als je volwassen bent en aan zo'n tv-programma gaat meedoen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vond die Ludo van gister ook wel wat hoor. En die van de dag ervoor met dat hockeymeisje. Ik vind eigenlijk geen één van mijn leeftijd in dat programma knap, ze zijn allemaal (veel) jonger
Waarom?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een steekje los als je volwassen bent en aan zo'n tv-programma gaat meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |