Voor zondag weer terug moet wel lukken, hoorquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:47 schreef VoMy het volgende:
[..]
Moet jij eens intoetsen op Google Maps hoelang het duurt om van de Randstad naar Duitsland te rijden.
Nu de zonuren afnemen, vermoedt ik (en anderen met mij) dat daardoor het vitamine D niveau bij mensen afneemt, en dat dit de oorzaak van de tweede golf is.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat zo snel te bepalen valt, die som kun je eigenlijk pas achteraf maken. De aantallen zijn er ook nog te klein voor, denk ik.
Ik ben ik druk aan het bijslikkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nu de zonuren afnemen, vermoedt ik (en anderen met mij) dat daardoor het vitamine D niveau bij mensen afneemt, en dat dit de oorzaak van de tweede golf is.
Vorige week was het gewoon nog 30+ graden hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Nu de zonuren afnemen, vermoedt ik (en anderen met mij) dat daardoor het vitamine D niveau bij mensen afneemt, en dat dit de oorzaak van de tweede golf is.
Hoeveel regio's zijn er dan nog overquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:52 schreef Mammietje het volgende:
Ja hoor, we gaan nog ff 8 regio's toevoegen. Nah... nu komt het goed.
Vanaf zondag 18:00quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:52 schreef Mammietje het volgende:
De zon staat lager nu en de dagen zijn korter.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorige week was het gewoon nog 30+ graden hoor.
Dat gaat neem ik aan nog steeds over dezelfde 8 regio's die eerder deze week werden genoemd? Want die zijn nog steeds niet officieel toegevoegd aan het dashboard.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:52 schreef Mammietje het volgende:
Anekdotisch, maar ik zie mensen tegenwoordig ook weinig afstand houden in winkels en dergelijke. Groepjes klanten die staan te kletsen, personeel dat klanten op een halve meter afstand te woord staat. Dat was in april toch wel anders in mijn herinnering.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Inderdaad, opschalen naar landelijk aub.quote:
Nou, we vorderen al.... Adhoc beslissingen vallen niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, opschalen naar landelijk aub.
Nee inderdaad knal dan heel NL dezelfde maatregelenquote:
Ja, waar ik woon.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:54 schreef michiel_merk het volgende:
Als je de maatregelen vergelijkt met de besmettingen/opnames , zijn de maatregelen best nog wel zwak ?
Volgens mij is de zon nog vrij krachtig, ik ben afgelopen weekend flink verbrand.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
De zon staat lager nu en de dagen zijn korter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |