quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Luister eens wat beter naar @:Charrell , Bryan Roy, Lange Frans en hun aanverwanten. Jij bent zeker zo'n simpele ziel die nog steeds denkt dat de aarde rond is. #PEDOFIELGESPOT
Wel zerotje, netjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Caland het volgende:
Maccie besteld
Kip 20, mcflurry twix, cola zero
#viesdik
Walgelijk varken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Caland het volgende:
Maccie besteld
Kip 20, mcflurry twix, cola zero
#viesdik
Ik luister naar alle kanten. Ben geen aanhanger van iets of iemand.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij ook een aanhanger van Qanon?
Concurreren met de illegale chinezen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Charrell het volgende:
Zit helemaal in mn bubbel, vandaag weer geschilderd, in november starten met nagelstudio opleiding 😁.
Classyquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Charrell het volgende:
Zit helemaal in mn bubbel, vandaag weer geschilderd, in november starten met nagelstudio opleiding 😁.
@Zipportalquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lees de Herman Brood-biografie van Bart Chabot.
Herman groeide op op nummer 34.
Bart was alleen leuk in die anekdote over zijn rijlesquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lees de Herman Brood-biografie van Bart Chabot.
Herman groeide op op nummer 34.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Charrell het volgende:
In die biografie of...?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bart was alleen leuk in die anekdote over zijn rijles
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij ook grote pompoenen? @:Charrell
Dat zeg ik toch ook niet, apekopquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ah, oké. Dit dus.
Bedankt voor de mededeling, @:Wereldgozer, maar ik weet niet in hoeverre dit relevant is voor het boek dat ik lees.
Soeplul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |