abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 september 2020 @ 11:23:02 #101
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195281772
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:21 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat voor evolutionair voordeel zou dat kunnen zijn? Je bedoelt bijvoorbeeld dat hetero mannen zich mannelijker gaan voelen als ze zien dat er ook homo's zijn? Zou kunnen... Naar mijn idee is iedereen in de basis biseksueel, maar op basis van wat je geleerd wordt, je genen en nog wat andere zooi vorm je een keuze. Als je twee mannen of twee vrouwen op een onbewoond eiland zet gaan ze toch uiteindelijk seks hebben met elkaar, zo bijzonder lijkt me dat niet.
Twee mannen op een eiland gaan gegarandeerd seks hebben op termijn? Nee, dat zie ik niet gebeuren. Bizar idee van je, Yoshi.

Zat het niet in de extra zorgcapaciteit, en het feit dat er minder strijd is om de vrouwtjes, wat maakt dat per saldo meer wezens overleven? Heb het niet exact meer paraat ook eerlijk gezegd...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 27 september 2020 @ 11:25:16 #102
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281799
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:21 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat voor evolutionair voordeel zou dat kunnen zijn? Je bedoelt bijvoorbeeld dat hetero mannen zich mannelijker gaan voelen als ze zien dat er ook homo's zijn? Zou kunnen... Naar mijn idee is iedereen in de basis biseksueel, maar op basis van wat je geleerd wordt, je genen en nog wat andere zooi vorm je een keuze. Als je twee mannen of twee vrouwen op een onbewoond eiland zet gaan ze toch uiteindelijk seks hebben met elkaar, zo bijzonder lijkt me dat niet.
:D
Nou ben ik geen bioloog maar (als ik het goed begrepen heb) bij apen schijnt het te gebeuren dat baby's gedood worden zodat een ander mannetje nieuwe kan maken. Is dat mannetje homo dan kan moeder zich gewoon op de opvoeding van haar baby concentreren
pi_195281987
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 10:40 schreef devlinmr het volgende:
Probeer het eens
Als ik ook maar het idee zou hebben dat je gelijk hebt dan zou ik het proberen, maar dat heb ik echt totaal niet.

quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 06:18 schreef the-eye het volgende:
Laat homofilie nu gewoon in de natuur voorkomen dus die vlieger gaat niet op. Er zijn wetenschappers die zeggen dat, dat evolutionair voordeel biedt dus we kunnen misschien wel stellen dat homo's onmisbaar zijn
Dat het voorkomt wil toch niet zeggen dat het normaal is? Je begrijpt toch wel wat het woord normaal betekent? Het komt ook voor dat mensen geweld gebruiken om hun punt te maken, dat vinden we toch ook niet normaal?

quote:
4s.gif Op zondag 27 september 2020 01:41 schreef SpaceOddity het volgende:
Och dit voorbeeld weer.

Hangen Feyenoord supporters een heilig Feyenoord boek en een heilig verklaard rolmodel aan, die hun wijsmaakt dat supporters van alle andere clubs inferieur zijn? Nee.

En alsof het zijn van homo überhaupt voor iemand een gerechtvaardigde trigger kan zijn om iemand te kleineren. Nee.
Feyenoord supporters verklaren zelf hun eigen club heilig.

En inderdaad, het zou geen trigger moeten zijn om iemand te kleineren vanwege het homo zijn. Net zo min als het zijn voor een andere voetbalclub een trigger zou moeten zijn. Of mag het dan wel? Ik word daarmee ook beperkt in het tonen van mijn liefde voor een voetbalclub.
  zondag 27 september 2020 @ 11:43:27 #104
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195282040
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:39 schreef Accordtje het volgende:
Dat het voorkomt wil toch niet zeggen dat het normaal is? Je begrijpt toch wel wat het woord normaal betekent? Het komt ook voor dat mensen geweld gebruiken om hun punt te maken, dat vinden we toch ook niet normaal?

Ho, ho, ho
Agressiviteit wordt gezien als iets negatiefs maar is onmisbaar hoor
Toevallig net de biografie van Jan van Hoof gelezen en die heeft het daar nog even over maar een echte aanrader daarover is "agressiviteit bij mens en dier" van Konrad Lorenz

Zo lijkt het dus ook dat (iig in de apenwereld) homofilie gewoon een functie heeft
pi_195282063
quote:

[..]

Als ik ook maar het idee zou hebben dat je gelijk hebt dan zou ik het proberen, maar dat heb ik echt totaal niet.
[..]

Wat een vreemde redenering
Doen we het samen, jij kiest een stad uit
pi_195282492
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:25 schreef the-eye het volgende:

:D
Nou ben ik geen bioloog maar (als ik het goed begrepen heb) bij apen schijnt het te gebeuren dat baby's gedood worden zodat een ander mannetje nieuwe kan maken. Is dat mannetje homo dan kan moeder zich gewoon op de opvoeding van haar baby concentreren
Dus of het baby-tje groeit uit tot een volwassen aap of het wordt gedood en er komt een nieuw baby-tje. Per saldo zie ik dan geen verschil, dus wat is het evolutionaire voordeel daar dan van?
  zondag 27 september 2020 @ 12:16:45 #107
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195282561
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:12 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Dus of het baby-tje groeit uit tot een volwassen aap of het wordt gedood en er komt een nieuw baby-tje. Per saldo zie ik dan geen verschil, dus wat is het evolutionaire voordeel daar dan van?
Nogmaals ik ben geen bioloog maar ik kan me voorstellen dat moeders minder goede moeder worden als ze weten dat hun babytje elk moment weer weg kan zijn. Die zullen zich daar minder aan gaan binden
pi_195283791
quote:

[..]

[..]

[..]

Feyenoord supporters verklaren zelf hun eigen club heilig.

Maar maakt de leiding van Feyenoord dit wijs aan Feyenoord aanhangers? Dat alle andere clubs en supporters van alle andere clubs afschuwelijk zijn, dat je niet mag omgaan met één van hun en, nog belangrijker, roept de club op tot openlijk afkeuren als je als feyenoord supporter een supporter van een andere club ziet? Desnoods met dreiging en geweld? Nee. Dat zou echt te idioot voor woorden zijn, als we dat allemaal maar okee zouden vinden. Toch doet het clubje, wat dit jochie aanhangt, dat wél. En tóch moeten we dat dan weer wel heel normaal vinden. Nou, niet dus.
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Als kind wil je het liefst normaal zijn met veel vrienden.
Wel apart dan; want hier in nederland is homoseksualiteit vandaag de dag al redelijk aan het normaliseren.

We kennen het homohuwelijk en op tv zijn er tal van homo's te zien. Presentatoren die openlijk homo zijn, tal van dating programma's (zoals First Dates en en Married At First Sight waarin ook homoseksuelen te zien zijn.

Er zijn wel tegengeluiden, en die lijken toe te nemen, maar die komen dan ook vooral vanaf één bepaalde hoek. Dat toont dit rotblaag maar weer aan. Wat is geen reden om hier tegenin te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')