quote:
Op vrijdag 25 september 2020 10:09 schreef xFriendx het volgende:https://www.omroepflevola(...)asters-in-volle-gangGaat nog steeds door (en zitten ook in een zorgelijke regio) Begin na zo'n bericht over zo'n biertuin wel wat te twijfelen om heen te gaan.
Nu zit je daar (nou ja,misschien na afloop) niet hele tijd op elkaar met bier maar toch. Elke 6 minuten een start om aan spreiding te doen. Maar net als met hardloopwedstrijden heb je altijd snelle en langzame deelnemers. Bij hardloopwedstrijden starten beginnelingen ook vaak genoeg vooraan waardoor snellere deelnemers die verder naar achter staan ze weer moeten inhalen en je toch een moment hebt dat het druk is, dat is mijn ervaring hier idem. Vaak zat bij een obstakel dat je in de rij staat. Wel fijn dat je blijkbaar ook een parcours hebt waarbij hulp van anderen niet nodig is (nu een vriend heeft afgezegd ivm een blessure).
ik ben benieuwd of ze de startvakken dan ook wat minder vol maken. Want daar sta je al behooriljk op elkaar gepakt altijd. En dan natuurlijk meteen de wachtrij om over de muur te klimmen (of was dat nou alleen bij Strong Viking? Nee toch?). En inderdaad onderweg wachten bij diverse obstakels.
Lastig hoor. Ik ben blij dat ik me niet opgegeven heb, dan hoef ik ook niet na te denken of ik wil gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away