Het zou op zich een mooie uitruil zijn: binnen minder toegestaan, buiten meer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:11 schreef galantis het volgende:
[..]
Iemand die tenminste eens een eerlijke balans opmaakt. De rest is allemaal verblind.
"Niemand snapt het behalve ik".quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:11 schreef galantis het volgende:
[..]
Iemand die tenminste eens een eerlijke balans opmaakt. De rest is allemaal verblind.
Nou, gelukkig dan maar. Nou hadden die gasten ook nog grotendeels mondkapjes op en hielden de meesten wel afstand, maar ik hoop dat het voor menigten in het algemeen buiten geldt!quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:11 schreef Randier het volgende:
[..]
Je donkerbruine vermoeden klopt niet. Was een kleine drie weken later een onderzoekje van de NOS. 1 besmetting: https://nos.nl/l/2337677
Vast niet lang, ik zie wel weer een evenementenverbod aankomen. Maar wat heeft dit incident met publiek in stadions te maken?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:12 schreef MakkieR het volgende:
Hoe lang zal het duren voor we gaan voetballen zonder publiek wat van mij allang had moeten gebeuren.
Want? Waarom is het van de zotte?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:05 schreef galantis het volgende:
[..]
Soft zijn jouw woorden. Ik vergelijk het met pre-corona (mag vast niet!) en ik vind het absurd. Misschien zijn alle maatregelen nodig, maar alsnog van de zotte als je nu ziet waar je feitelijk nou discussie over hebt.
Ik bedoel het verbieden van publiek bij voetbalwedstrijden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:08 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou ja, nattevingerwerk nog niet eens. Mensen kunnen netjes aangeven dat ze in een restaurant besmet zijn, maar de GGD turft alleen kopje "Horeca".
Omdat dat een vrij rigoureuze maatregel is, die waarschijnlijk niet veel zal uitmaken, maar met het oog op de verkiezingen het goed doet voor de bühne.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vast niet lang, ik zie wel weer een evenementenverbod aankomen. Maar wat heeft dit incident met publiek in stadions te maken?
Wederom eensquote:Op vrijdag 25 september 2020 00:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Want? Waarom is het van de zotte?
Voor een pandemie zijn die maatregelen heel soft.
Aub afstand houden en je kan niet uitgaan naar festivals is absurd?
Laten we hopen dat er nooit oorlog uit breekt hier.
Ben jij in maart dit jaar geboren ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Want? Waarom is het van de zotte?
Voor een pandemie zijn die maatregelen heel soft.
Aub afstand houden en je kan niet uitgaan naar festivals is absurd?
Laten we hopen dat er nooit oorlog uit breekt hier.
En terecht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:16 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben jij in maart dit jaar geboren ofzo?
Bagatelliseer het maar ja. Als ik dat met de ziekte zelf doe is het forum te klein hier.
Dat gaan ze bij Feyenoord dus doen zie me eerdere post. Maar dan heb je wel publiek nodig om het te doen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
Was het trouwens niet een idee geweest om VOOR je duizenden mensen in een stadion toe laat te onderzoeken wat de risico's zijn? Zomaar een gedachte?
Ik denk eerder dat het suikerfeest flink heeft bijgedragen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:11 schreef Randier het volgende:
[..]
Je donkerbruine vermoeden klopt niet. Was een kleine drie weken later een bericht van de NOS. 1 besmetting: https://nos.nl/l/2337677
En die cijfers begonnen veel later pas weer echt op te lopen. Deze demonstratie was 1 juni. De andere demonstraties volgden de week erna.
Blijkbaar was het niet ernstig genoeg in Nederland om hetzelfde effect te krijgen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:17 schreef Tourniquet het volgende:
Reportage over de situatie in Italië, waar door de gebeurtenissen eerder dit jaar geen verantwoordelijkheidsgevoelcrisis is:
[ twitter ]
Er is uitvoerig getest met stadions. En volgens mij kwam daaruit dat het tijd was om op te schalen qua testgrootte.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:17 schreef Tijger_m het volgende:
Was het trouwens niet een idee geweest om VOOR je duizenden mensen in een stadion toe laat te onderzoeken wat de risico's zijn? Zomaar een gedachte?
Ja, nadat de stadions al weken open zijn. Paard achter de wagen spannen dus.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat gaan ze bij Feyenoord dus doen zie me eerdere post. Maar dan heb je wel publiek nodig om het te doen.
Dat bepaal jij even. Heerlijk toch zo'n pandemie. Anderen de maat nemen.quote:
Zeg dan waarom het van de zotte is en zo extreem?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:16 schreef galantis het volgende:
[..]
Ben jij in maart dit jaar geboren ofzo?
Bagatelliseer het maar ja. Als ik dat met de ziekte zelf doe is het forum te klein hier.
Heeft niks met de maat nemen te maken. Wel met het optimale willen bereiken voor iederéén.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:19 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat bepaal jij even. Heerlijk toch zo'n pandemie. Anderen de maat nemen.
Beter laat dan nooit moet je maar denken. Ze hebben nog bij op1 moeten lobbyen om geld.quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, nadat de stadions al weken open zijn. Paard achter de wagen spannen dus.
Elkaar als melaatsen ontwijken? Verongelijkt zijn over een feestje of een bruiloft?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zeg dan waarom het van de zotte is en zo extreem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |