Wat moet ie doen dan? Bij Ollongren aandringen om deze klapmongool van een burgemeester te ontslaan?quote:
Hoe helpt dat precies tegen feest op het plein? Sterker, dat werk je waarschijnlijk alleen maar in de hand...quote:Op donderdag 24 september 2020 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen publiek meer bij voetbalwedstrijden.
Terecht ook. Dat domme egoistische tokkievolk verneukt het nu voor iedereen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:42 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Vrees wel dat het gebruikt wordt om de schuld bij het volk te leggen. "Niet zeuren over onze aanpak, jullie doen het zelf"
Er was vandaag ook geen publiek bij de wedstrijdquote:Op donderdag 24 september 2020 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
De officiële reactie op het journaal was 'angst voor een illegale bijeenkomst' en daarom liever georganiseerd (en in de buitenlucht).quote:Op donderdag 24 september 2020 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Officieel is het nog niet, maar vanavond bij de talkshows werd nog net niet bevestigd dat er morgen een persconferentie komt.quote:
Jezus wat een slappe hap.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De officiële reactie op het journaal was 'angst voor een illegale bijeenkomst' en daarom liever georganiseerd (en in de buitenlucht).
Dat kun je volgens mij zonder opleiding worden hoor, burgemeester.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat moet ie doen dan? Bij Ollongren aandringen om deze klapmongool van een burgemeester te ontslaan?
Sorry, maar je mag toch wel enig niveau verwachten van een burgemeester.
Willem 2 het hele seizoen geen publiek.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe helpt dat precies tegen feest op het plein? Sterker, dat werk je waarschijnlijk alleen maar in de hand...
Ach kom nou toch. Dit ga je toch niet expliciet legitimeren, dat is werkelijk absurd.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De officiële reactie op het journaal was 'angst voor een illegale bijeenkomst' en daarom liever georganiseerd (en in de buitenlucht).
Bij je thuis.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:45 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt niks van de regels op dit moment. Het was toch maximaal 6 mensen tegelijk?
Nee, dat was een adviesquote:Op donderdag 24 september 2020 23:45 schreef Tijn het volgende:
Ik begrijp echt niks van de regels op dit moment. Het was toch maximaal 6 mensen tegelijk?
In huis ja, advies. Buitenshuis gelden andere regels.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:45 schreef Tijn het volgende:
Perfect recept voor escalatie.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Willem 2 het hele seizoen geen publiek.
Idealiter knuppelt de ME dat plein schoon, identificeer je iedereen en allemaal een boete.
Ja, goed verhaal. Zes mensen thuis maximaal alstublieft, maar dit is ook prima:quote:Op donderdag 24 september 2020 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In huis ja, advies. Buitenshuis gelden andere regels.
Daarom is dit ook zo'n groot probleem. Die bijeenkomst zelf ook. Maar vooral het 'ja maar als dat mag dan hoef ik me ook niet aan de coronaregels te houden' effectquote:Op donderdag 24 september 2020 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, goed verhaal. Zes mensen thuis maximaal alstublieft, maar dit is ook ok:
[ afbeelding ]
Als je een boek zou schrijven over hoe het op dit moment wordt aangepakt, zou het als ongeloofwaardig worden bestempeld.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, goed verhaal. Zes mensen thuis maximaal alstublieft, maar dit is ook prima:
[ afbeelding ]
Kan niet. Je moet reageren op ontwikkelingen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Elke week een persco getuigt ook niet echt meer van standvastig beleid.
Kies nou gewoon een aanpak en houd je daar gedurende langere tijd aan vast.
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd hoor, dit kan écht niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch. Dit ga je toch niet expliciet legitimeren, dat is werkelijk absurd.
Dat je dan een keer door de vingers kijkt als het wat drukker is in de horeca, a la. Maar dit is gewoonweg onaanvaardbaar.
Dat hoor ik wel meer ja.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Elke week wat anders schiet ook niet echt op;quote:Op donderdag 24 september 2020 23:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan niet. Je moet reageren op ontwikkelingen.
Nee, daar ga je niks van zienquote:Op donderdag 24 september 2020 23:55 schreef galantis het volgende:
Erg benieuwd of we dit terug gaan zien in de besmettingscijfers van Tilburg.
Jammer genoeg registreert de GGD niet precies waar de besmettingen plaatsvinden, dus dat wordt dan sportfaciliteiten, horeca (inclusief terrassen) en bedrijven dicht.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel meer ja.
We zijn nu ongeveer al 8 weken bezig met voetbalwedstrijden met publiek. Volgens mij valt het met het verspreiden van het virus wel mee.
We moeten het echt binnen gaan zoeken. In slecht geventileerde ruimtes. Veel sportscholen bijvoorbeeld.. of vergaderingen op het werk, kroegen. Dat soort dingen.
Buiten is er nou eenmaal niet veel aan de hand.
Lijkt me sterk. Men kent echt te veel waarde toe aan dit soort incidenten. Het aantal besmettingen is gewoon de wet van de grote getallen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:55 schreef galantis het volgende:
Weet ik niet, die BLM demo's waren ook niet echt terug te zien. Het is meer het gedragseffect van dit soort ongein waar ik me zorgen om maak.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:55 schreef galantis het volgende:
Wie zijn 'ze'? En dit zijn drie totaal verschillende events.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
Het is overigens ook ongelofelijk dat ze dit 3 keer overkomt, eerst de dam, toen Grapperhaus en nu dit. Hoe kan dit?
Tja het zijn net mensen. Dat krijg je met absurdistische maatregelen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, die BLM demo's waren ook niet echt terug te zien. Het is meer het gedragseffect van dit soort ongein waar ik me zorgen om maak.
Het is overigens ook ongelofelijk dat ze dit 3 keer overkomt, eerst de dam, toen Grapperhaus en nu dit. Hoe kan dit?
Dit laatste geval is bewust beleid vd gemeente. En bezopen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, die BLM demo's waren ook niet echt terug te zien. Het is meer het gedragseffect van dit soort ongein waar ik me zorgen om maak.
Ja geen idee, je zou haast denken dat het mensen zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gezien de consternatie moet half Tilburg het loodje gaan leggen.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Men kent echt te veel waarde toe aan dit soort incidenten. Het aantal besmettingen is gewoon de wet van de grote getallen.
Besmet door de andere helft, uiteraard bestaande uit alleen maar jongeren.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Gezien de consternatie moet half Tilburg het loodje gaan leggen.
Het gaat om de precedentwerking. En het signaal.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Nah. Met meer besmettingen onder de bevolking zijn dit soort excessen wel extra risicovol.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Spelen allemaal onder 1 hoedje die bestuurders, je weet toch.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'? En dit zijn drie totaal verschillende events.
Serieus he? Hoe dom kun je zijn? Kan het je echt allemaal geen drol schelen?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Besmet door de andere helft, uiteraard bestaande uit alleen maar jongeren.
Zij die van overheidswege verantwoordelijk zijn voor coronabestrijding. Je kunt ook leren van elkaars fouten he?quote:Op donderdag 24 september 2020 23:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zijn 'ze'? En dit zijn drie totaal verschillende events.
Ik denk dat een net wat te gezellige bridgeclubavond vele malen potenter is om gevolgen te hebben dan dit akkefiet.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Nah. Met meer besmettingen onder de bevolking zijn dit soort excessen wel extra risicovol.
Dat maakt het zo mogelijk nog erger.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit laatste geval is bewust beleid vd gemeente. En bezopen.
?? Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 25 september 2020 00:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Ik stel alleen vragen hoor'.
Toen waren de infecties nog laag. Gingen ze mss van 20 naar 30 ofzo.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Absurd? Het is gewoon tering asociaal. En maar schijnheilig klappen voor de zorg.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:57 schreef galantis het volgende:
[..]
Tja het zijn net mensen. Dat krijg je met absurdistische maatregelen.
Vanaf zondag start het Erasmus ziekenhuis in samenwerking met Feyenoord een onderzoek om te kijken of het virus zich wel of niet verspreid in een voetbalstadion. Misschien handig om dat onderzoek wel de ruimte te geven omdat je dan ook andere events in de buiten lucht door kan laten gaan.quote:Op donderdag 24 september 2020 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel meer ja.
We zijn nu ongeveer al 8 weken bezig met voetbalwedstrijden met publiek. Volgens mij valt het daar met het verspreiden van het virus wel mee.
We moeten het echt binnen gaan zoeken. In slecht geventileerde ruimtes. Veel sportscholen bijvoorbeeld.. of vergaderingen op het werk, kroegen. Dat soort dingen.
Buiten is er nou eenmaal niet veel aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |