Leek me wel een goede samenstelling van een zakenkabinet.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Willen Engel is de voorman van actiegroep VirusWaarheid... wat wil je daarmee bereiken?
Als het zo is, kan hij de maatregelen direct afschaffen als hij minister was! Ik zou echt niet doen hoor, want dan kan hij meer invloed op hebben over wat hij graag wil.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Leek me wel een goede samenstelling van een zakenkabinet.
De rest zie je wel zitten?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:16 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Willen Engel is de voorman van actiegroep VirusWaarheid... wat wil je daarmee bereiken?
Okee goed punt, laten we hem vervangen door Halbe Zijlstra.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Als het zo is, kan hij de maatregelen direct afschaffen als hij minister was! Ik zou echt niet doen hoor, want dan kan hij meer invloed op hebben over wat hij graag wil.
Ja dat wel, maar we hebben wel sterkere en eerlijke premier nodig die echt met ons wil door de crisis leiden.quote:
Pieter Elbers is wel sterk en eerlijk toch?quote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we hebben wel sterkere en eerlijke premier nodig die echt met ons wil door de crisis leiden.
Net als de rest. Dat was precies het punt wat Drekkoning wilde maken.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Als het zo is, kan hij de maatregelen direct afschaffen als hij minister was! Ik zou echt niet doen hoor, want dan kan hij meer invloed op hebben over wat hij graag wil.
Ja, hij was wel een goede minister geweest. Ik weet niet of Halbe een terugkeer in de politiek wil.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Okee goed punt, laten we hem vervangen door Halbe Zijlstra.
Ja denk ik het ook, hij leidt perfect onze blauwe trots: KLM!!!!!!! We houden erg veel van KLM!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:19 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Pieter Elbers is wel sterk en eerlijk toch?
Helemaal mee eens! Ik ben benieuwd wat de nieuwe maatregelen gaan worden en wanneer ze ingaan.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:56 schreef quirina het volgende:
Ja de regering schuift weer de verantwoordelijkheid af op gemeentes,ggd’s, boa’s of op wie ze het maar kunnen afschuiven en als het mis gaat wassen ze hun handen in onschuld.
Zo werkt het niet he.
Half Nederland heeft code rood! Wie is er verantwoordelijk?
Ja kroegen uurtje dicht, studenten en jongeren als boosdoener aanwijzen.Maar wie besloot er tot versoepelingen en dat scholen en universiteiten weer vollop openmoesten? Dezelfde regering.
Wie liet er de hele zomer niks meer horen en liet ons geloven dat alles beter ging?
Er moet gewoon wat gebeuren nu, want het gaat mis.
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:23 schreef Drekkoning het volgende:
We kunnen ook een zakenkabinet maken met wat verpleegsters, Ab, @:Predator40 en @:hamzoef?
Volgens mij heeft Famke Louise de komende maanden wat tijd over.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:18 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar we hebben wel sterkere en eerlijke premier nodig die echt met ons wil door de crisis leiden.
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:24 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Famke Louise de komende maanden wat tijd over.
Ze heeft in ieder geval wel respect voor corona.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:24 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Oh godquote:Op donderdag 24 september 2020 21:24 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, maar helaas. Ze doet niet meer mee.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel respect voor corona.
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Net als de rest. Dat was precies het punt wat Drekkoning wilde maken.
Denk ik. Hoop ik.
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:19 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, hij was wel een goede minister geweest. Ik weet niet of Halbe een terugkeer in de politiek wil.
quote:Op donderdag 24 september 2020 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja denk ik het ook, hij leidt perfect onze blauwe trots: KLM!!!!!!! We houden erg veel van KLM!
Ik lees dat ze gewoon hun handen ontsmet hebben hoor!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:32 schreef Hamzoef het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)egels-overboord.html
Haha, kijk dit dan. En de gemeente vind het prima, man man man.
Damn... ik heb een flashback naar half februari.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:32 schreef Hamzoef het volgende:
Deze hebben het "gewoon zitten en je bek houden" nog niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 24 september 2020 21:32 schreef Hamzoef het volgende:
Dit is wellicht het perfecte voorbeeld dat lokale overheid niet in staat is om dit te regelen. Regionale aanpak faalt dus bij de lokale bestuurders. Tijd voor een landelijke aanpakquote:Op donderdag 24 september 2020 21:39 schreef Hamzoef het volgende:
Verantwoordelijken in de gemeente Tilburg moeten ze ook eens aanpakken. Die kermis was al op het randje maar dit gaat echt nergens meer over.
Mee eens ja, de regionale aanpak is faliekant mislukt!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit is wellicht het perfecte voorbeeld dat lokale overheid niet in staat is om dit te regelen. Regionale aanpak faalt dus bij de lokale bestuurders. Tijd voor een landelijke aanpak
Aan de andere kant, als de landelijke aanpak is om de kroegen een uurtje eerder te sluiten dan word ik er niet veel geruster opquote:Op donderdag 24 september 2020 21:44 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Mee eens ja, de regionale aanpak is faliekant mislukt!
Klopt, dan verplaatst de probleem allen maar en wordt dus juist erger!quote:Op donderdag 24 september 2020 21:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als de landelijke aanpak is om de kroegen een uurtje eerder te sluiten dan word ik er niet veel geruster op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |