abonnement Unibet Coolblue
pi_195219016
BN’ers verzetten zich tegen coronaregels.
quote:
Een aantal artiesten is maandagavond online een protestactie begonnen tegen het coronabeleid van het kabinet. Bekende Nederlanders als Famke Louise, Thomas Berge, Tim Douwsma en Bizzey stellen in een verklaring op sociale media dat zij de regels tegen de verspreiding van het virus niet meer respecteren.

quote:
Onder vermelding van de hashtag #Ikdoenietmeermee eisen de actievoerders duidelijkheid. „Wij zijn niet gek”, staat er op sociale media te lezen. „Wij hebben het afgelopen half jaar moeten toekijken hoe we steeds verder achteruit gaan. Daarom eisen wij eerlijkheid en transparantie. (...) Waarom worden kritische artsen de mond gesnoerd? Angst is de grootste onderdrukker van het immuunsysteem. Hoe kun je dan rechtvaardigen dat je mensen massaal bang maakt? Waar is de griep gebleven? Hoe dodelijk is dit virus?”
==========================================
Het is een lang stuk... De rest maar even bij de bron lezen...


Politici bekritiseren artiesten: doe wél mee tegen corona.
quote:
DEN HAAG - Dat een groepje artiesten zich keert tegen de coronaregels valt niet goed bij VVD-fractievoorzitter Klaas Dijkhoff. Dat geldt ook voor D66'er Rob Jetten. ,,Ik snap de frustratie best, maar beïnvloed mensen niet met deze verkeerde boodschap."

quote:
Meerdere BN'ers lieten maandag weten in verzet te gaan tegen het coronabeleid van het kabinet. Rapper Famke Louise ziet de regels niet meer zitten, net als Tim Douwsma, Thomas Berge en Bizzey. Onder de hashtag #ikdoenietmeermee zetten ze via hun populaire accounts op sociale media - vooral onder jongeren - de aanval in op het coronabeleid. Artiesten kunnen door de crisis al maanden amper meer optreden.

VVD'er Dijkhoff waarschuwt mensen om de corona-uitspraken van de artiesten niet te lichtzinnig op te vatten. ,,Of het nou je favoriete zanger is, een drukke rapper of je broer, laat ze weten dat we snappen dat het ook voor hen nare tijden zijn, maar een dodelijk virus is geen spel waar je even mee kunt stoppen."

'Doe wél mee'
D66'er Jetten keert zich onder de hashtag #ikdoewelmee tegen de actie. ,,Kritische vragen stellen mag, maar voor iedereen geldt: houd je aan de regels. Dan kunnen we straks allemaal weer naar optredens of de kroeg."

Ook SP-Kamerlid Peter Kwint zit de actie niet lekker. ,,Ja ja, je kent ze allemaal niet. Ik heb het ook niet in mijn platenkast staan. Maar je hebt gewoon wel een groot probleem wanneer gasten, die een heel groot bereik hebben in de groep waar toch al de voornaamste groei in besmettingen vandaan komt, zich tegen deze regels keren", twittert hij.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_195219152
BN,ers :')
AZ
ALKMAAR
pi_195219285
op de foto zie je Famke dansen met heel veel publiek. Dat publiek mag niet meer vanwege coronamaatregelen = geen inkomsten voor Famke = verzetten tegen coronamaatregelen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195219388
Bekende Nietsnutten....
pi_195219400
Er komen meer regels met de oplopende besmettingen. Dus ze kunnen hun hart ophalen.
pi_195219733
De TT heeft een update nodig. Het is nu BNers trekken hun keutel in.
  woensdag 23 september 2020 @ 17:05:16 #7
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195219915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:56 schreef Jaeger85 het volgende:
De TT heeft een update nodig. Het is nu BNers trekken hun keutel in.
Maak er maar van "semi bekende Nederlanders van C en D garnituur, eigenlijk totale nobuddies trekken hun keutel in"

:)
  woensdag 23 september 2020 @ 17:37:34 #8
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195220442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 16:56 schreef Jaeger85 het volgende:
De TT heeft een update nodig. Het is nu BNers trekken hun keutel in.
Of:
Volstrekt onbekende Bekende Nederlanders moeten voortaan hun mond houden want hun IQ is te laag.
pi_195226418
twitter
pi_195226495
Weer een beetje aandacht op social media :')
I will do what i must !!
pi_195226513
Ik ken er geen een die in de op staan
I will do what i must !!
pi_195226565
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_195227206


Er zo bijlopen _O- _O-
I will do what i must !!
pi_195227231
IQ<100
  donderdag 24 september 2020 @ 01:00:59 #16
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195227248
Staat ze nog op de Payroll van de NPO? Verklaart een hoop dan. Zij is dom dus is iedereen die denkt zoals zij, dom :+

Kan zomaar.
  donderdag 24 september 2020 @ 05:05:09 #17
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195227697
We leven in een maatschappij waar heel veel domme mensen veel macht hebben, in ieder geval meer dan mensen die verstand van zaken hebben. Daarom staat de mensheid aan de vooravond van totale uitroeiing.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 24 september 2020 @ 05:06:01 #18
186611 Haags
pi_195227702
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]

Er zo bijlopen _O- _O-
COMPLEET van het padje
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 24 september 2020 @ 07:31:29 #19
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195228313
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195231398
quote:
Famke Louise raakt grote opdracht kwijt

Vanwege de commotie rond #ikdoenietmeermee raakt influencer Famke Louise in elk geval één grote opdracht kwijt. De ster had volgens Huub van den Heuvel van Senf Theaterproducties een wederzijds optie om op te treden in het nieuwe Scala-theater in de Utrechtse Jaarbeurs, een coronaproof theaterconcept dat morgenavond wordt geopend door André Hazes.
https://www.ad.nl/show/fa(...)acht-kwijt~ac5da749/

Jammer Vamkûhh!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_195231564
quote:
Je was me voor.

BN-ers die zichzelf cancellen is wel weer een nieuwe wending die ik niet zag aankomen :D
pi_195231701
quote:
Dat zal de reden zijn dat ze nu terugkrabbeld. Hopelijk raakt ze meer kwijt door deze domme actie. Ze weet echt niet wat voor schade ze aan het aanrichten is. :)
pi_195232817
quote:
En die Engel is een enorme griezel."
----------
. "Ik opereer juist uit liefde", zegt Engel.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-corona-willem-engel

Engel bewijst in de tweede regel dat het eerste juist is.
  donderdag 24 september 2020 @ 14:05:20 #24
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195233290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 13:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-corona-willem-engel

Engel bewijst in de tweede regel dat het eerste juist is.
Willem Engel. Ik wil nu dingen zeggen die strafbaar zijn. Dus dan maar niet.
pi_195233361
Iedereen val wel over die Famke maar de rest is net zo debiel natuurlijk.
pi_195233546
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 12:07 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Dat zal de reden zijn dat ze nu terugkrabbeld. Hopelijk raakt ze meer kwijt door deze domme actie. Ze weet echt niet wat voor schade ze aan het aanrichten is. :)
Nou, welke schade? Economisch of duizenden doden?
pi_195233700
Ach, ik vind dat ze wel een net stukje tekst heeft geplaatst als verklaring en excuus, had het niet achter haar gezocht nadat ik haar zag bij Jinek.

COR / Famke Louise #ikdoenietmeermee
pi_195233944
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 14:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nou, welke schade? Economisch of duizenden doden?
Over welke economische schade hebben we het hier überhaupt? Een paar talentloze autotune rappers die hun ooraids voorlopig niet op een podium kunnen produceren en wat influencers die niet meer gratis in hotels mogen overnachten en vreten "in ruil voor exposure"... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')