Dat is voor nu wel waar ja. Destijds wel echt veel uren gemaakt. En gewoon 7 dagen per week. Maargoed, nog anderhalve week en dan ontslag genot. Men vatte ze nie.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:11 schreef Caland het volgende: Wel gelachen om die mensen die Lenny sterkte wensen
Die logt gewoon even in thuis en zoekt die cijfertjes op. Zet vervolgens een bak koffie en telt zijn geld LennyGOAT
Onze Dokter Bernhard van het Zuiden.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor nu wel waar ja. Destijds wel echt veel uren gemaakt. En gewoon 7 dagen per week. Maargoed, nog anderhalve week en dan ontslag genot. Men vatte ze nie.
Sterkte Lenny!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is voor nu wel waar ja. Destijds wel echt veel uren gemaakt. En gewoon 7 dagen per week. Maargoed, nog anderhalve week en dan ontslag genot. Men vatte ze nie.
Uh, oke.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:31 schreef Charrell het volgende:
[..]
Onze Dokter Bernhard van het Zuiden.
Dat je nog wat koffie pakt en je bek houd.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uh, oke.
Je bent heel druk met covid19, maar ondertussen kun je niet serieus zijn. En dan kom je aan met je tyfus filmpjes van virus waanzin debieltjes. Wat wil je nou?
Het gaat eens tijd worden dat de GGZ actiever gaat werken. Dit gaat niet meer zo.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uh, oke.
Je bent heel druk met covid19, maar ondertussen kun je niet serieus zijn. En dan kom je aan met je tyfus filmpjes van virus waanzin debieltjes. Wat wil je nou?
Ik hoop wel dat je in je sollicitatiebrieven laat zien dat je de taal wél beheerst want anders wordt het nooit meer wat.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:34 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat je nog wat koffie pakt en je bek houd.
Houdquote:Op woensdag 23 september 2020 10:34 schreef Charrell het volgende:
[..]
Dat je nog wat koffie pakt en je bek houd.
Geen 1000 euro bonussen voor zorgmedewerkers danquote:Op woensdag 23 september 2020 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het gaat eens tijd worden dat de GGZ actiever gaat werken. Dit gaat niet meer zo.
Waarom zou ik moeite doen om foutloze zinnen te typen op deze debielen site.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 1000 euro bonussen voor zorgmedewerkers danDat geld moet naar in GGZ gestopt worden
Precies. Zo'n iemand als @Charrell is volledig de weg kwijt, maar we doen er niks tegen.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 1000 euro bonussen voor zorgmedewerkers danDat geld moet naar in GGZ gestopt worden
Gewoon werken voor je ..geld. Hoe hebben we de vorige keer charrell weg gekregen?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Pleur op met die TR's. Nu lijkt het net alsof ik wat moet doen :S
Je kan gewoon amper Nederlands.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:37 schreef Charrell het volgende:
Moet naar in
[..]
Waarom zou ik moeite doen om foutloze zinnen te typen op deze debielen site.
Eerst stuurde ze nog nudes. Toen vond ik het een prima user. Zonder nudes blijft er weinig over.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon werken voor je ..geld. Hoe hebben we de vorige keer charrell weg gekregen?
Ja, ze is een beetje scheel maar ze hep wel dikke tieten. (voor pics verwijs ik je door naar Drizzt)quote:Op woensdag 23 september 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gekeken op fobo van Charrell, leuke foto. Is dat dr wel echt?
#dtv
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gekeken op fobo van Charrell, leuke foto. Is dat dr wel echt?
#dtv
@onlogisch doet het ook op datingsites.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:43 schreef Charrell het volgende:
Sowieso.. foto’s gebruiken van een ander en online zetten... beetje gek toch?!
Begrijp ik.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
@:onlogisch doet het ook op datingsites.
Spijtig dat @Muskusboktor57 dat niet gemeld heeft. Zo'n stiekeme voyeurquote:Op woensdag 23 september 2020 10:45 schreef onlogisch het volgende:
Laatste voyeur(s) Zipportal
Muskusboktor57
Frozen-assassin
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ Bericht 84% gewijzigd door onlogisch op 23-09-2020 10:46 ]
Ik schrijf over haar engelenhaar, met je bloedkop.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spijtig dat @:Muskusboktor57 dat niet gemeld heeft. Zo'n stiekeme voyeur
Nog geen note gehad gelukkigquote:Op woensdag 23 september 2020 10:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ Bericht 84% gewijzigd door onlogisch op 23-09-2020 10:46 ]
Dat zegt niets. Zit vast enkel zaagsel in je kopquote:Op woensdag 23 september 2020 10:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik schrijf over haar engelenhaar, met je bloedkop.
quote:Op woensdag 23 september 2020 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Zit vast enkel zaagsel in je kop
Wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Zit vast enkel zaagsel in je kop
DM gestuurdquote:Op woensdag 23 september 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wtf? Alleen users krijgen notes? Jouw wangedrag mag ook best aangepakt worden
Het leven is niet eerlijk Lenny.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. FREEJANCEESquote:Op woensdag 23 september 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Lenny.
Sterkte Lenny.
Wanneer maken ze van jou weer eens een politie agentje?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De Amerikaanse verkiezingen gaan een onvervalste topshow worden.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Lenny.
Sterkte Lenny.
Bijna tijd voor het eerste debat.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Amerikaanse verkiezingen gaan een onvervalste topshow worden.
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bijna tijd voor het eerste debat.
Zou niet weten waarom.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:54 schreef Charrell het volgende:
Gok dat mijn notes dan met de dag +20 omhoog gaan of ik spontaan een ban aan mijn broek heb hangen.
#TeamJC
Gaat FEE open?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je van plan veel te posten in FEE?
Ik zie geen reden om dit jaar over te slaan.quote:
Inhoud is bijna het minst belangrijk tijdens zo'n debat, zeker in Murica.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een inhoudelijk sterk debat worden.
Jou kennende tagg je me dan waarschijnlijk express en lok je weer uit.. totdat ik een spelfout maak of te hard hap... en dan lig ik er zo uit.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je van plan veel te posten in FEE?
Express?quote:Op woensdag 23 september 2020 10:59 schreef Charrell het volgende:
[..]
Jou kennende tagg je me dan waarschijnlijk express en lok je weer uit.. totdat ik een spelfout maak of te hard hap... en dan lig ik er zo uit.
Ja het blijft allemaal op het niveau van high school verkiezingen.quote:Op woensdag 23 september 2020 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inhoud is bijna het minst belangrijk tijdens zo'n debat, zeker in Murica.
NRC fact checkt vaak wel zo'n debat (ook in NL), klopt feitelijk vrijwel nooit wat ze zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het blijft allemaal op het niveau van high school verkiezingen.
Met iets meer geld erachter.
Echt jouw stijl weer.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Express?
HAHAHAHAHAHA
@:onlogisch check dit
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oh, blijkbaar is het seksisme om domme mensen dom te vinden.
mimimimimimiquote:Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef Charrell het volgende:
[..]
Echt jouw stijl weer.
Uitlokken, negatief opzoeken, trappen, negeren.
Het duurt anders wel lang voordat FEE open is.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:03 schreef Charrell het volgende:
Ik gok daarom dat je het fantastisch gaat doen in je blauwe mantel.
Ik speel deze vraag door naar @Tjackaquote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het duurt anders wel lang voordat FEE open is.
Lenny begint al met een 0-1 achterstand. De sympathieke Lenny wordt toch wel serieus genomen "achter de schermen"?
[ afbeelding ]
Kan dit gifje voortaan in een spoiler?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lenny begint al met een 0-1 achterstand. De sympathieke Lenny wordt toch wel serieus genomen "achter de schermen"?
[ afbeelding ]
Wat is het probleem.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dit gifje voortaan in een spoiler?
Dank
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank
Dat gevoel heb ik bij het meerendeel van je posts.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank
Gok dat de banners, openingsteksten etc die ik vorig jaar rond deze tijd maakte, nog erin staan.. alleen een kerstbal geplakt voor mijn harses... (oude UI).quote:Op woensdag 23 september 2020 11:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.0 zin. Jij?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
Mja he... hoeveel zin heb je in de Feestdagen... dat is voor iedereen anders.
Heb je daar problemen mee?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Gok dat de banners, openingsteksten etc die ik vorig jaar rond deze tijd maakte, nog erin staan.. alleen een kerstbal geplakt voor mijn harses... (oude UI).
@GGMM is al met Halloween bezig.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zou je nu al met de feestdagen bezig zijn? Dan speelt er verder wel heel weinig in je leven.
Ik hoop toch wat leuke topics van jou te zien! Bijvoorbeeld een topic waar users hun pompoenen kunnen laten zien.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:13 schreef Charrell het volgende:
Mja he... hoeveel zin heb je in de Feestdagen... dat is voor iedereen anders.
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop toch wat leuke topics van jou te zien! Bijvoorbeeld een topic waar users hun pompoenen kunnen laten zien.
Samen maken we er een fantastisch feest van!
Er zit wel werk in voor iemand die geen fotoshop kan, maar vond het leuk om te doen dus nee.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee?
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Er zit wel werk in voor iemand die geen fotoshop kan, maar vond het leuk om te doen dus nee.
Ik bedoel dat je zelf amper iets deed en dat ik nu nog niet het idee hebt dat dat veranderd is.
Maar wel met de eer wilt strijken.
Maar hey... jij kreeg wat je vroeg.. dus allllll gooooood.
Welke eer? Van een paar plaatjes maken?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Er zit wel werk in voor iemand die geen fotoshop kan, maar vond het leuk om te doen dus nee.
Ik bedoel dat je zelf amper iets deed en dat ik nu nog niet het idee hebt dat dat veranderd is.
Maar wel met de eer wilt strijken.
Maar hey... jij kreeg wat je vroeg.. dus allllll gooooood.
Jij komt toch ook uit Brabant, dan moet je dat domme gelul toch wel begrijpen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke eer? Van een paar plaatjes maken?
En wat bedoel je met je laatste zin? Waar vroeg ik om?
Een aanzien op een online platform.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke eer? Van een paar plaatjes maken?
En wat bedoel je met je laatste zin? Waar vroeg ik om?
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij komt toch ook uit Brabant, dan moet je dat domme gelul toch wel begrijpen.
Ik snap echt geen reet van je. Maar ik heb niet het gevoel dat dat aan mij ligt.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Een aanzien op een online platform.
[..]
Ze nemen mij iig niet serieus. @capricia en @Sounddragon vooral nietquote:Op woensdag 23 september 2020 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik speel deze vraag door naar @:tjacka
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze nemen mij iig niet serieus. @:capricia en @:sounddragon vooral niet
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@GGMM !!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb heel veel respect voor Famke
Want? Dit is een terechte mention.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij hebt een GROOT PROBLEEM.
Je noemt nu DE MOD DIE NIET GENOEMD MAG WORDENquote:Op woensdag 23 september 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Scrummie ook... voor het vlees dan.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb heel veel respect voor Famke
Ik denk dat Scrummie Famke eerst effe lekker in bad stopt voor 'ie ermee aan de haal gaat.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:32 schreef Charrell het volgende:
[..]
Scrummie ook... voor het vlees dan.
Denk jij dat forum admin GGMM consequent is?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je noemt nu DE MOD DIE NIET GENOEMD MAG WORDEN![]()
![]()
Ik heb geen bad.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat Scrummie Famke eerst effe lekker in bad stopt voor 'ie ermee aan de haal gaat.![]()
Ik heb ook wel eens bruisballenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:34 schreef Charrell het volgende:
Ik heb trouwens Halloween bruisballen.
Check dit
https://nl.lush.com/?gcli(...)VInNXhxoC6kUQAvD_BwE
Dat zal sounddragon je straks HAARFIJN uitleggenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:34 schreef Tjacka het volgende:
Onterechte mentions mochten toch niet meer? Terechte wel. Dus ik begrijp niet wat ik fout doe?
Niet gekliktquote:Op woensdag 23 september 2020 11:34 schreef Charrell het volgende:
Check dit
Je mag 'de mod die niet genoemd mag worden' nooit een mention geven. @Caland en ik mogen zijn naam niet eens noemen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:34 schreef Tjacka het volgende:
Onterechte mentions mochten toch niet meer? Terechte wel. Dus ik begrijp niet wat ik fout doe?
Jij verwacht dat forum admin GGMM een ban uitdeelt hiervoor?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag 'de mod die niet genoemd mag worden' nooit een mention geven. @:caland en ik mogen zijn naam niet eens noemen.
Hopelijk maar een korte tijd in de gevangenis maat.
Geen werk maar bruisballen van 6 piek. Gewoon.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:34 schreef Charrell het volgende:
Check dit
Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 september 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je mag 'de mod die niet genoemd mag worden' nooit een mention geven. @:caland en ik mogen zijn naam niet eens noemen.
Hopelijk maar een korte tijd in de gevangenis maat.
Waar is @GGMM eigenlijk? Al een paar dagen niet gezien.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij verwacht dat forum admin GGMM een ban uitdeelt hiervoor?
Schei toch eens een keer uit met @Caland dag in dag uit in zijn reet te kruipen. Dat openstaande hol, het meurt.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:caland wist dat ook niet. Zo makkelijk kom je daar niet mee weg.
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen werk maar bruisballen van 6 piek. Gewoon.
Gewoon goed sparen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen werk maar bruisballen van 6 piek. Gewoon.
Kunnen we eindelijk rellen in BNW.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:38 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens ik wens jullie een paar fijne dagen dan.
Hopelijk is sounddragon een beetje mild voor je makker.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:38 schreef Tjacka het volgende:
Nou jongens ik wens jullie een paar fijne dagen dan.
Is het eigenlijk een lekker wujf!?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk is sounddragon een beetje mild voor je makker.
Maar ze is zelden in een goede bui
Wuift zo lekker wegquote:Op woensdag 23 september 2020 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een lekker wujf!?
Gisteren ook niet gepost.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar is @:ggmm eigenlijk? Al een paar dagen niet gezien.
Dat is toch een man?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk is sounddragon een beetje mild voor je makker.
Maar ze is zelden in een goede bui
Of misschien zit ie vast. Hij is immers oom gewordenquote:Op woensdag 23 september 2020 11:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Misschien speelt er een overlijden in de familie van @:GGMM
Graag niet zo roddelen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee
Laten we het haar zelf even vragen
Oh, z'n broertjes weten dus wel hoe ze hun piel moeten gebruiken.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of misschien zit ie vast. Hij is immers oom geworden
Wat leuk voor @GGMMquote:Op woensdag 23 september 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of misschien zit ie vast. Hij is immers oom geworden
geslacht: Manquote:Op woensdag 23 september 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
Sounddragon lijkt me een beetje een wijvennaam namelijk
Klinkt als soundboard.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:46 schreef Caland het volgende:
Sounddragon lijkt me een beetje een wijvennaam namelijk
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet: @:Sounddragon
Kreeg je een DM?quote:Op woensdag 23 september 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Nou jongens. Nu is het wel weer leuk geweest
Does liefquote:Op woensdag 23 september 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
12 minuten te vroeg, debiel.
En ga gewoon weg.
Ik vind dat zo vies.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Charrell het volgende:
Roggenbrood voor lunch... zo’n zin in
Nu een user een mention geeft wordt er ineens ingegrepen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:48 schreef onlogisch het volgende:
Nou jongens. Nu is het wel weer leuk geweest
@Caland @Coco.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk dat ik een eitje ga bakken als lunch.
Of even naar de winkel/visboer.
Graag pics als je naar de visboer gaat.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik denk dat ik een eitje ga bakken als lunch.
Of even naar de winkel/visboer.
Zo rollen wij mods nou eenmaal....quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu een user een mention geeft wordt er ineens ingegrepen.
Als jij straks FEE mod bent dan kan zelfs onlogisch jou niet meer stoppen.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu een user een mention geeft wordt er ineens ingegrepen.
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als jij straks FEE mod bent dan kan zelfs onlogisch jou niet meer stoppen.
SOON...
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo rollen wij mods nou eenmaal....
Sterkte Lenny.
1997. Stop de tijd.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
Zat gisteren nog even de wiki te lezen van Flodder. Johnny uit de serie ook al zolang dood.
Zoiets ja. Volgens mij 98. Pleurde van een auto af tijdens een schnabbel, boem hartaanval. Doei.quote:
Goede anekdote, lekker kort gehouden ook.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets ja. Volgens mij 98. Pleurde van een auto af tijdens een schnabbel, boem hartaanval. Doei.
97 idd @Muskusboktor57quote:De Coningh overleed aan een hartstilstand tijdens een Flodder-sketch op een besloten bedrijfsfeest voor een automerk in de First Floor Film Factory op 15 november 1997
quote:Op woensdag 23 september 2020 11:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb de mail al klaar staan mocht ik er wél 1 krijgen.
@Pharkus @straatcommando @murp lezen jullie meequote:Op woensdag 23 september 2020 12:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gelukkig is @:GGMM op vakantie, en dat is zo'n beetje de enige forum admin die nog wat doet hier.
Oh god.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:pharkus @:straatcommando @:murp lezen jullie mee
Oh, 81. Nou ja iig stokoud.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lou Landré (Sjakie)
Geboren: 20 november 1939
Onlogisch: 83 jaar.
[ afbeelding ]
Ik lees mee, maar ik doe verder lekker niks.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@Snakey overslaanquote:Op woensdag 23 september 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waar heb je GGMM gelaten?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik lees mee, maar ik doe verder lekker niks.
Oh ik noemde de mod die niet genoemd mag worden. Krijg ik nu een ban?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 12:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We hopen het allemaal (maar waarschijnlijk gebeurt er niets)quote:Op woensdag 23 september 2020 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik noemde de mod die niet genoemd mag worden. Krijg ik nu een ban?
Die is op vakantie volgens de berichten hierboven. Of ontvoerd door aliens. Aan het oppassen op de kat van de overburen die geen wifi hebben of misschien wel maar niet de wifi code hebben doorgegeven.quote:
Oh dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik noemde de mod die niet genoemd mag worden. Krijg ik nu een ban?
Dacht dat wij vrienden warenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hopen het allemaal (maar waarschijnlijk gebeurt er niets)
Wat hij mompelt.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie is anoniemquote:Op woensdag 23 september 2020 12:04 schreef Tjacka het volgende:
anoniem
23-09 10:41
Schat hier dmv de hoogte van je donatie het IQ van @:Charrell
DAT HOEF JE ME NIET NOG EEN KEER TE VRAGENquote:Op woensdag 23 september 2020 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom, we gaan daar de hele kolerezooi afbreken.
Waarom kun je hier nog gewoon posten als je een ban heb.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Werd @:pharkus te heet onder zijn voeten denk ik
Zit er zaagsel in jouw hoofd?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:21 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waarom kun je hier nog gewoon posten als je een ban heb.
Hoe danquote:
Hij had een ban gekregen (hihihiihi) en die is weer opgeheven. Nou, dat was lastig.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
Misschien kun je gewoon antwoord geven als ik aangeef dat ik het niet snap????????????
Wel gvd wie heeft jou nou weer vrijgelatenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Werd @:pharkus te heet onder zijn voeten denk ik
Behoorlijk.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij had een ban gekregen (hihihiihi) en die is weer opgeheven. Nou, dat was lastig.
Bericht 100% gewijzigd door Tjacka op 23-09-2020 12:28:06quote:
Dan kan je gelijk aan de slag want er zijn nog users die denken dat in zo'n bloedserieus forum als BMW lemmings geopend mogen wordenquote:
Ik vroeg of je misschien een schouderklopje wilde.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel gvd wie heeft jou nou weer vrijgelaten
@Isdatzo doet het welquote:Op woensdag 23 september 2020 12:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan kan je gelijk aan de slag want er zijn nog users die denken dat in zo'n bloedserieus forum als BMW lemmings geopend mogen worden
Iedereen heeft door dat het even een gebbetje was. Nouja. Bijna iedereen.quote:Op woensdag 23 september 2020 12:34 schreef Charrell het volgende:
Zo lang je maar blauw bent en genoeg hieltjes likt kom je gewoon overal mee weg
Wat zou @:jancees hierover te melden hebben?
Jij was toch tegen racisme?quote:Op woensdag 23 september 2020 12:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft door dat het even een gebbetje was. Nouja. Bijna iedereen.
Ik word betaald door de nwoquote:Op woensdag 23 september 2020 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet zo 'n BNW type, wat doe je daar?
Meer water drinkenquote:Op woensdag 23 september 2020 12:45 schreef Charrell het volgende:
Krijgen jullie ook altijd kramp van koffie?
Niet gekliktquote:Op woensdag 23 september 2020 12:45 schreef Tjacka het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)len-ikdoenietmeermee
quote:Op woensdag 23 september 2020 12:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Van Beukering (36) opeens amateurkeeper: 'Nul loopvermogen, dan beter keepen'
https://www.voetbalprimeu(...)n-beter-keepen-.html
lol
Nee. Om 14:00 weer krampvrij drinken. @Wereldgozerquote:Op woensdag 23 september 2020 12:45 schreef Charrell het volgende:
Krijgen jullie ook altijd kramp van koffie?
/carequote:Op woensdag 23 september 2020 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe Angela is uit.
https://www.ad.nl/show/de(...)bovenkamer~a183017f/
ging Angela maar eens uitquote:Op woensdag 23 september 2020 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
De nieuwe Angela is uit.
https://www.ad.nl/show/de(...)bovenkamer~a183017f/
Grappig, ik heb het juist andersom. Wat een verschrikkelijk vervelend mens.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst heel irritant. Gaandeweg ga ik haar meer mogen
Ik ook ja.quote:Op woensdag 23 september 2020 13:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Grappig, ik heb het juist andersom. Wat een verschrikkelijk vervelend mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |