En Thorium dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 01:00 schreef Stray_cat het volgende:
Dit is een goktopic toch? Ik zou inzetten op kernenergie, 100%
Geen dank.
Ze ticken ff alle boxen aan , weer 6 maanden gratis promotie in allerlei vakbladenquote:
Het zegt imho vooral dat valuta eigenlijk geen reet meer waard is. Een dollar of Euro anno nu is in niks vergelijkbaar met een dollar of euro in zeg 2005.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De koers is al bizar, bijna onhoudbaar hoog (evenals de hele tech sector). Kijk naar de Nasdaq. Van 6000 naar 12000 punten in slecht een paar jaar. Apple, Amazon, Tesla. Allemaal zeer overgewaardeerd volgens mij maar nu in trek door de corona crisis.
quote:Op woensdag 23 september 2020 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het zegt imho vooral dat valuta eigenlijk geen reet meer waard is. Een dollar of Euro anno nu is in niks vergelijkbaar met een dollar of euro in zeg 2005.
de bestemming van de geldpersen gaat direct naar diverse assets
Rutte heeft dat laten vallen als een bommetje, weet ff niet waar, maar daar wil hij op inzetten. Thorium zegt me niksquote:
Geloof ik niet, dan heeft Rutte het gekaapt van een anderquote:Op woensdag 23 september 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Rutte heeft dat laten vallen als een bommetje, weet ff niet waar, maar daar wil hij op inzetten. Thorium zegt me niks
Laat je niet gek maken iig.quote:Op woensdag 23 september 2020 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Elon werft nog ff wat personeel.
Naah, tijdelijk... het jaagt de niet denkers ff weg.. maar ja, who needs them ??quote:Op woensdag 23 september 2020 01:09 schreef Jonmen het volgende:
Daar gaat de stockprijs nu helemaal mee naar beneden
Elon zei net dat profitability misschien maar 1% wasquote:Op woensdag 23 september 2020 01:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah, tijdelijk... het jaagt de niet denkers ff weg.. maar ja, who needs them ??
Gna gna.
Slim toch.. hij doet alles andersom.quote:Op woensdag 23 september 2020 01:11 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Elon zei net dat profitability misschien maar 1% was
Nuja, 100 miljard verdienen en 1 miljard winst maken is best wel lekkerquote:Op woensdag 23 september 2020 01:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slim toch.. hij doet alles andersom.
Hoe kan 1% tegenvallen ? Nou niet
Zolang er geen onvoorziene dingen gebeuren, is Tesla een succes story en blijft datquote:Op woensdag 23 september 2020 01:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Nuja, 100 miljard verdienen en 1 miljard winst maken is best wel lekker![]()
Beurs verliest atm 7,5%
Ik ga het niet volgen, maar jij bent wel leuk. Musk niet.quote:Op woensdag 23 september 2020 01:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou dat was ie dan!
Bedankt allen! Eigen topic was toch wel handig denk ik
Maar ... we kunnen dit topic wel aanhouden voor Tesla ontwikkelingen buityen SpaceX.. we gaan het zien !
Was ff leuk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |