abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195239724
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Tesla is nu wel weer aan het stijgen, 3%.
Volatiel aandeel dus.

Heb overigens net Nikola gedumpt.
Dat Nikola is ook wel een gammel geval zeg _O- https://hindenburgresearch.com/nikola/

Zat je er voor een kort ritje in of in eerste instantie voor lange termijn?
pi_195240025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat Nikola is ook wel een gammel geval zeg _O- https://hindenburgresearch.com/nikola/

Zat je er voor een kort ritje in of in eerste instantie voor lange termijn?
Heb ik gelezen!
Ben eigenlijk ingestapt met een redelijk lange investeringshorizon en ben ongeveer 65% van mijn, zeer beperkte, inleg verloren.
Eigenlijk ben ik ingestapt als onderdeel van het opbouwen van een portfolio met een behoorlijk deel EV.
Tesla en oa Nio heb ik een mooie koersstijging van mogen ervaren vooralsnog.
Workhorse twijfel ik nog over wbt instappen, lijkt wat concreter te zijn dan zeg Nikola.

Vond deze video ook wel interessant.

vrijdag 25 september 2020 @ 11:21:35 #203
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195247893
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 20:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Heb ik gelezen!
Ben eigenlijk ingestapt met een redelijk lange investeringshorizon en ben ongeveer 65% van mijn, zeer beperkte, inleg verloren.
Eigenlijk ben ik ingestapt als onderdeel van het opbouwen van een portfolio met een behoorlijk deel EV.
Tesla en oa Nio heb ik een mooie koersstijging van mogen ervaren vooralsnog.
Workhorse twijfel ik nog over wbt instappen, lijkt wat concreter te zijn dan zeg Nikola.

Vond deze video ook wel interessant.

Als je je EV portfolio wil uitbreiden zijn er nog wel een paar die IPO gaan doen.
(Rimac bijvoorbeeld).

Daarnaast is Nikola altijd al een joke geweest.

Ik zit behoorlijk in Tesla (als oud werknemer een goed pakket gekregen) maar ik zit ook in Nio en ben aan het kijken naar anderen.
Bloom Energy (geen EV) is ook interessant om in de gaten te houden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195330747
De mooiste comment bij een YouTube video die ik vandaag zag:

"Tesla got more cars in space then nikola has on earth".
pi_195332345
Het gebruik van kobalt in lithiumbatterijen kan nogal wat problemen opleveren en het gaat nog wel even duren voordat er duideljkheid komt over de eventuele aansprakelijkheid van genoemde bedrijven. Er moet zelfs nog blijken of de claims worden toegelaten tot een rechtzaak. Tegen een 1e verwerping kan nog in beroep worden gegaan.

Kobaltslachtoffers vs. techgiganten Rechtszaak tegen Apple, Google, Tesla en Dell
quote:
Onlangs hebben Apple, Microsoft, Alphabet, Dell en Tesla in het kader van deze rechtszaak een gezamenlijke motion to dismiss ingediend. Dat is een middel waarmee partijen doorgaans in een vroege fase van een rechtszaak aan de rechtbank kunnen vragen om een of meer claims van de eisende partijen teniet te doen. Het is een in het Angelsaksische systeem vrij gebruikelijk instrument, waarbij de verdediging kan beweren dat de eiser geen juridisch geldige claim heeft ingediend. Dat kan op basis van allerlei gronden en als de rechter erin meegaat, kan het een vroegtijdig einde van de zaak betekenen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')