De samenvatting gaat best indrukwekkend worden vermoed ik.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:25 schreef Jonmen het volgende:
Presentatie gaat wel goed nu
We komen dichter naar de conclusie denk
+0,89%quote:Op woensdag 23 september 2020 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Monkyyy, stock update?
-0,5% after marketquote:Op woensdag 23 september 2020 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey Monkyyy, stock update?
Ja weet ik, maar info never stopsquote:Op woensdag 23 september 2020 00:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
-0,5% after market
Beurs is dicht
Ach, dag op dag is die koers toch maar ruisquote:Op woensdag 23 september 2020 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar info never stops
At the end ... it's al airquote:Op woensdag 23 september 2020 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ach, dag op dag is die koers toch maar ruis
Misschien.. echter.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:32 schreef Jonmen het volgende:
Als ze dit klaarspelen, mag elke autofabrikant zijn boeltje pakken, want dat krijgen ze nooit klaar met hun horizontale integratie en aankopen bij batterijfabrikanten
Mwa, LG en Panasonic zitten ook niet stilquote:Op woensdag 23 september 2020 00:32 schreef Jonmen het volgende:
Als ze dit klaarspelen, mag elke autofabrikant zijn boeltje pakken, want dat krijgen ze nooit klaar met hun horizontale integratie en aankopen bij batterijfabrikanten
Nee want die werken ook voor Tesla.quote:Op woensdag 23 september 2020 00:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mwa, LG en Panasonic zitten ook niet stil
GMTAquote:Op woensdag 23 september 2020 00:35 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Nee want die werken ook voor Tesla.
Die batterijen die VAG koopt kopen al in packs binnen, en gaan zo in het batterijchassis.
In de fabriek Panasonic/Tesla, worden ze binnenkort gewoon mee in het chassis verwerkt,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |