abonnement Unibet Coolblue
pi_195305457
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 11:32 schreef osodevo het volgende:

[..]

Kun je geen lol in je eentje hebben?
Ik kan best een dagje wat alleen doen, maar als ik dan 's avonds ook alles alleen moet doen, alleen moet gaan eten, niemand heb om te sparren wat de volgende dag te doen, dan word ik daar niet gelukkiger van.

Anyway, ik heb besloten weer aan het werk te gaan en pas weer vakantiedagen op te nemen als dit hele corona gedoe helemaal voorbij is.
pi_195305758
Daarmee zeg je eigenlijk dat je afhankelijk bent van de aanwezigheid van anderen om jezelf een fijn gevoel te geven. Niet iedereen die je ontmoet in hostels zijn leuk hoor, zitten ook etters tussen.
pi_195306797
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:06 schreef osodevo het volgende:
Daarmee zeg je eigenlijk dat je afhankelijk bent van de aanwezigheid van anderen om jezelf een fijn gevoel te geven.
Ja
quote:
Niet iedereen die je ontmoet in hostels zijn leuk hoor, zitten ook etters tussen.
Ook ja.

En nu?
pi_195307773
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:50 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ja
[..]

Ook ja.

En nu?
zie je dat niet als een zwakte?
  Beste/leukste mod 2022 maandag 28 september 2020 @ 16:46:51 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_195308103
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:33 schreef osodevo het volgende:

[..]

zie je dat niet als een zwakte?
Ik zie het vooral als zwakte om zelf totaal contactgestoord te zijn en andere te bejegenen die wel contact zoeken, op een normale manier.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195308709
Toch wel jammer hoe de reacties zijn. Travel was altijd gewoon een leuk subforum met een positieve insteek waar je om goede tips kon vragen. De vaste users lijken wel grotendeels afwezig, daardoor zal het wel komen. ;(
  Beste/leukste mod 2022 maandag 28 september 2020 @ 17:14:29 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_195308734
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:13 schreef Schuifpui het volgende:
Toch wel jammer hoe de reacties zijn. Travel was altijd gewoon een leuk subforum met een positieve insteek waar je om goede tips kon vragen. De vaste users lijken wel grotendeels afwezig, daardoor zal het wel komen. ;(
Waar heb je het over? Dit komt van 1 user af, die ook in andere subfora uitgekotst wordt. De rest van de reacties zijn normaliter gewoon normaal hoor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195308787
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2020 17:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Dit komt van 1 user af, die ook in andere subfora uitgekotst wordt. De rest van de reacties zijn normaliter gewoon normaal hoor
Mwah..

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 23:07 schreef phoenyx het volgende:
Misschien een time-management cursus volgen in je vakantie
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 06:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Je zit verkeerd in je vermoeden, waardoor je een hoop vakantiegebieden die voor jou interessant zouden kunnen zijn dus laat liggen. Maar je zoekt het maar uit dan.
pi_195309552
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:16 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Mwah..
[..]

[..]

quote:
Anyway, het lijkt erop dat ik volgende week gewoon aan het werk ga en dat ik m'n vakantiedagen maar inlever. Ik denk dat ik niet echt een bestemming ga vinden waar ik een leuke vakantie kan hebben allee
Lol mijn reactie was ongeveer de enige die ergens op sloeg, zie ook waar je nu zit. Maar goed jij en fok-it kunnen niet tegen het kleinste beetje zelfreflectie.
  Beste/leukste mod 2022 maandag 28 september 2020 @ 18:20:33 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_195309815
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:01 schreef phoenyx het volgende:

[..]

[..]

Lol mijn reactie was ongeveer de enige die ergens op sloeg, zie ook waar je nu zit. Maar goed jij en fok-it kunnen niet tegen het kleinste beetje zelfreflectie.
Wat is hier zelfreflectie aan? In een topic over een vakantie plannen posten dat hij een cursus time-management moet doen. Weet je uberhaupt wat zelfreflectie is?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 18:21:09 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195309822
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:56 schreef Dven het volgende:

[..]

Nouja, kijk bijvoorbeeld eens naar een x-aantal balkanlanden zoals Bulgarije, Servië en in mindere mate Kroatië die uitstekende cijfers laten zien maar waar om onbegrijpelijke redenen nog steeds een oranje advies geldt.

Hele delen van Bulgarije zijn zo goed als coronavrij, en zelfs de hoofdstad waar ruim een miljoen mensen wonen heeft dagelijks maar iets van een 20-50 gevallen. Natuur, degelijk tot goed weer, geen quarantaines, bergtochten, duiken is ook nog mogelijk deze tijd van het jaar, etc.

Hostels zijn daar natuurlijk zoals zo ongeveer in de gehele wereld momenteel vrij rustig maar daar ga je nergens aan ontkomen. Ben al een tijdje niet meer rond de hostels rond mijn thuisstad geweest omdat ik de afgelopen maand voornamelijk aan de kust of in de bergen zat over het algemeen zaten er nog wel een handvol gasten.
Waarom zou je in Bulgarije - of op de Balkan - überhaupt in hostels gaan. Hotels kosten geen drol.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 18:32:59 #37
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195310011
Kom op jongens, laten we het gezellig houden. Offtopic geneuzel zal ik verwijderen. TS vraagt om tips, niet om meningen over zijn manier van vakantie vieren.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195312359
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef MaJo het volgende:
Kom op jongens, laten we het gezellig houden. Offtopic geneuzel zal ik verwijderen. TS vraagt om tips, niet om meningen over zijn manier van vakantie vieren.
Nou ja ik gaf hem juist een tip, de volgende keer toch wat meer plannen. Nu zit hij gewoon thuis. Maar blijkbaar is dat heel raar om te melden aan iemand die 3 dagen voor vakantie tijdens een pandemie iets wil plannen ofzo.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 20:03:49 #39
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195313049
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja ik gaf hem juist een tip, de volgende keer toch wat meer plannen. Nu zit hij gewoon thuis. Maar blijkbaar is dat heel raar om te melden aan iemand die 3 dagen voor vakantie tijdens een pandemie iets wil plannen ofzo.
Je weet zelf ook wel dat dit een dis is in plaats van opbouwende kritiek. Totaal niet relevant en offtopic ook :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_195332301
Ik ben begin augustus en begin september weggeweest. De bezettingsgraad in ho(s)tels was 10-30% ipv 100%, maar ook dan ontmoet je nog steeds mensen. Het lijkt mij juist een gave ervaring om bijvoorbeeld Venetië zonder hordes toeristen te zien.
pi_195333032
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:02 schreef exelletor het volgende:
Ik ben begin augustus en begin september weggeweest. De bezettingsgraad in ho(s)tels was 10-30% ipv 100%, maar ook dan ontmoet je nog steeds mensen. Het lijkt mij juist een gave ervaring om bijvoorbeeld Venetië zonder hordes toeristen te zien.
Ha, dat was het! In juni ben ik daar geweest. Heerlijk. Ik zou al die kant op gaan dit jaar, maar door Corona heb ik mijn rondreis in Italië gewijzigd, maar wel bewust naar Venetië gegaan, juist omdat het nu zo rustig was.

Ik betwijfel of ik het zo leuk gevonden zou hebben als het gewoon normaal was...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')