Ja he?quote:
awwwwquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Jup.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
zou het in griekenland savonds net zo afkoelen als hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MI van een stapel truien die nu die koffer in gaanquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmm oke dan toch die truien mee
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:02 schreef Modus het volgende:
Deze gebruinde lichtbehaarde Griekse adonis staat Bal al op te wachtenIk ga niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MI van een stapel truien die nu die koffer in gaan
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:02 schreef Modus het volgende:
Deze gebruinde lichtbehaarde Griekse adonis staat Bal al op te wachtenDie is wel met zijn gezicht eerst van Olympys afgevallen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
hondensnoepjes?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, wat doe je dan in je koffer?
quote:
okequote:Op dinsdag 22 september 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me van Kreta niet meer herinneren of daar straathonden liepen. Maar ik ben in elk geval niet gebeten of achterna gezeten
kijken of dat past naast die 10 vluchtelingen die ik mee terug smokkelquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:05 schreef CherryLips het volgende:
Ja neem een leuk hondje voor me mee terug
In toeristische gebieden proppen ze die meestal in buitenwijken zodat de toeristjes er geen last van hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me van Kreta niet meer herinneren of daar straathonden liepen. Maar ik ben in elk geval niet gebeten of achterna gezeten
Jawel die waren er wel als je een beetje over het eiland rond ging rijden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
overdag ook?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel die waren er wel als je een beetje over het eiland rond ging rijden.
https://9gag.com/gag/a43Wx5Zquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In toeristische gebieden proppen ze die meestal in buitenwijken zodat de toeristjes er geen last van hebben
Oke weet ik dat :pquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, die komen na het diner een keertje buiten.
Postbodes moeten ook voorrang krijgen. Die komen wellicht aan de brievenbussen waar mensen wonen die mogelijk corona hebben....quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
kijk zie je!
19:15
Net als bij mensen in het onderwijs en de zorg zouden ook beveiligers zich met voorrang moeten kunnen laten testen op het coronavirus. Daarvoor pleit koepelorganisatie Nederlandse Veiligheidsbranche. ,,De kans bestaat dat de komende weken de veiligheid op publiek en privaat terrein in gevaar komt door gebrek aan beveiligers, dat het gevolg is van te weinig testcapaciteit", zo stelt de organisatie in een brief aan gezondheidsminister Hugo de Jonge en veiligheidsminister Ferd Grapperhaus. Eerder vroeg de politie ook al om voorrang.
BEVEILIGERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Horeca eerst, ik wil nog wel uit eten kunnen en bier kunnen drinkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Postbodes moeten ook voorrang krijgen. Die komen wellicht aan de brievenbussen waar mensen wonen die mogelijk corona hebben....
Dan moeten dus wel de slagers en brouwerijen voorrang krijgen om die horeca aan te kunnen leveren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Horeca eerst, ik wil nog wel uit eten kunnen en bier kunnen drinken
Eens!quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten dus wel de slagers en brouwerijen voorrang krijgen om die horeca aan te kunnen leveren.
Geschokt dat die man pas 48 isquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een goede man dit, dat hij zijn leven geeft voor het helpen van kinderen in Malawi.
https://staphorst.nieuws.(...)-geloof-in-praktijk/
Lekker op vakantie, ouwe?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:29 schreef mschol het volgende:
donderdag werken en dan ~1,5 week vrij
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Geschokt dat die man pas 48 is![]()
En hij stopt niet alleen liefde in die kinderen gok ik
Maakte die foto geen verschil daarin?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik las staphorst en vond het eigenlijk al niet meer de moeite het te lezen![]()
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 22 september 2020 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakte die foto geen verschil daarin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |