IJslösung.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus in dat opzicht is minder mensen wel beter voor het milieu.
sssstt dadelijk lezen de de grieken meequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Nederland is gewoon momenteel bijna het slechts presterende land op corona gebied.
Ik doneer wel wat op gyros 555.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sssstt dadelijk lezen de de grieken mee
Het zijn ook wel écht heel veel mensen opeengepakt overal. Er is niet echt een uitgestrekt stuk met gemiddeld een halve bewoner per vierkantie kilometer om de boel mee te middelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Nederland is gewoon momenteel bijna het slechts presterende land op corona gebied.
We doen het percentueel slechter dan India en daar komen er bijna 100.000 per dag bij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
denk dat de discotheek dicht isquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
mja hoe groot zou de kans zijn dat ze de horeca en zo weer zouden sluiten?
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Ik zal m'n verkoudheid nog even ophouden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
gaan we weer
10 MINUTEN GELEDEN
'In oktober kunnen we 50.000 testen per dag doen'
Er komt per oktober extra testmaterialen beschikbaar en nieuwe machines, zegt Erwin Boel van het Landelijk Coördinatieteam Diagnostische Keten in de Tweede Kamer. Zijn team coördineert de landelijke testcapaciteit. "We verwachten in oktober op het niveau te zitten zoals verwacht door het RIVM", zegt Boel. Dat betekent zo'n 50.000 coronatesten per dag. Nu is de capaciteit 28.000 per dag.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
De poes van mijn zus had bamboe gegeten en de drol kostte 500 euro
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
De poes van mijn zus had bamboe gegeten en de drol kostte 500 euro
Nu moet ik ineens denken aan al die mensen die ook ineens naar tuincentra en bouwmarkten toe moesten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van de week eigenlijk even naar het tuincentrum maar geef het maar weer op
Ik ging juist niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan al die mensen die ook ineens naar tuincentra en bouwmarkten toe moesten.
Als de bouwmarkt het beste uitje is wat je kan verzinnen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan al die mensen die ook ineens naar tuincentra en bouwmarkten toe moesten.
Ohquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Omdat we het volledig kut doen momenteel
Ik denk dat dát nog wel veilig is nu hoor. Iedereen heeft z'n tuin net gedaan en het gros doet dat toch niet in het najaar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van de week eigenlijk even naar het tuincentrum maar geef het maar weer op
CL de menselijke cactusquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging juist niet.
Merk dat ik steeds meer afgestompt raak. Ik zit en ik lig en ik staar.
why?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook heel veel dingen niet gedaan (of kunnen doen). Maar er bleven wel nog genoeg dingen over om wel te doen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging juist niet.
Merk dat ik steeds meer afgestompt raak. Ik zit en ik lig en ik staar.
oh, 95% van de mensen komt gewoon weer overal hoorquote:
Ja, da's het probleem juist.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
oh, 95% van de mensen komt gewoon weer overal hoor![]()
Gister zaalvoetbal gedaan, proppie vol overal
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik merk juist dat mijn avontuurlijke wilde doodsverachtende ik niet te stoppen is, in het begin van de quarantaine deed ik nog wel braafjes mee maar nu let ik echt nergens meer op
quote:
RIP Leonos.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
oh, 95% van de mensen komt gewoon weer overal hoor![]()
Gister zaalvoetbal gedaan, proppie vol overal
Klopt wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze ook haar benen niet meer scheert?
Nog een paar maanden en we vinden je hangend in één van je potplanten, knabbelend aan een banaanquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog een paar maanden en we vinden je hangend in één van je potplanten, knabbelend aan een banaan
Je benen scheren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ze haar benen niet meer scheert?
Krijg spontaan een sms'jequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef m;n telefoon tegenwoordig ook maar om de twee of drie dagen op te ladenZo vaak gebruik ik hem nog.
O sorry, het moet natuurlijk weer specifiek zijn want anders snapt Fok me niet. Ik kreeg een iMessage.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
van mark? die schijnt nog een oude nokia te hebben
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaarwel acht kippen en twee varkens
das natuurlijk niksquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook maar besef nu pas dat ik alleen een smoothie op heb.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook maar besef nu pas dat ik alleen een smoothie op heb.
Gewoon helemaal de grip kwijt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
9 MINUTEN GELEDEN
De Gouw: "Virus schaalt sneller op dan snelste opschalingsplan"
Volgens GGD-directeur De Gouw stijgt het aantal besmettingen veel sneller dan kan worden bijgebeend met het opleiden van nieuwe contactonderzoekers. "Het einde is nog niet in zicht en het virus schaalt sneller op dan het snelste opschalingsplan."
Het bron- en contactonderzoek is een belangrijk middel om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Vanwege het hoge aantal besmettingen en het tekort aan personeel zijn inmiddels de meeste GGD's overgeschakeld op een beperkte vorm van het bron- en contactonderzoek. Deze aanpak noemt de GGD 'risicogestuurd'.
we gaan er aan
Aan de ene kant denk ik, geef me er maar drie.quote:
hoe vervelend zou dat werk zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon helemaal de grip kwijt.
nah eentje is genoeg heur, daarna lekker dutje doen met een vol buikjequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik, geef me er maar drie.
Aan de andere kant wil ik in foetushouding op de bank liggen en nooit meer eten.
Haha gaat toch niet helpen manquote:Of het tij kan worden gekeerd zal afhangen van hoe mensen reageren op de maatregelen en de oproep om de coronaregels weer strikter na te leven. "Als de aankondiging een wake-upcall is, dan kan dat een gedragsverandering betekenen."
Dat werkt wel; want de mensen die het eerst besmet raken die kunnen bijvoorbeeld in de horeca besmet raken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
enige wat helpt is alle vermaak dicht en mensen thuis laten werken
Dat laatste zou wel handig zijn om mijn coronakilo's kwijt te rakenquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik, geef me er maar drie.
Aan de andere kant wil ik in foetushouding op de bank liggen en nooit meer eten.
Nee, het juiste woord is "falen".quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
Deze aanpak noemt de GGD 'risicogestuurd'.
ja dit is eerder dweilen met de kraan open.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon helemaal de grip kwijt.
O dat scheelt. Daar kom ik allemaal niet. Alleen m'n ouders dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
oh laat maar dat neem ik weer terug
15:09
Mensen die het coronavirus oplopen, worden vooral aangestoken door de mensen met wie ze samenwonen. Dat kunnen gezinsleden zijn, maar ook vrienden. Ook het werk is een belangrijke 'setting van besmetting', net als de categorie 'overige familie'.
Van de meeste coronapatiënten is niet te achterhalen waar ze besmet zijn geraakt. Bij meer dan 3000 mensen die in de afgelopen week positief testten, is dat wel vastgesteld. Bijna 56 procent werd besmet in de thuissituatie. Een op de negen liep het virus op het werk op. Ruim 5 procent van de mensen raakte in de horeca besmet. Dat is vergelijkbaar met voorgaande weken.
Bij 4,2 procent was de school of de kinderopvang waarschijnlijk de plek waar het misliep. Vorige week was dat bij 3 procent en in week daarvoor gebeurde dat bij nog geen 1 procent van de positief geteste personen
Ik was mijn handen nog steeds kapotquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:25 schreef Molo het volgende:
Ik mijd alleen drukte en bejaarden, verder kom ik overal weer
Ik wil eigenlijk zo'n test doen om te kijken of ik het al gehad hebquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik was mijn handen nog steeds kapot
Ik heb de vellen er ook weer bij hangen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik was mijn handen nog steeds kapot
Insmeren met vaseline helptquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de vellen er ook weer bij hangen.
Kan dat ergens dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zo'n test doen om te kijken of ik het al gehad heb
En kapot wassen krijg je op de lange termijn weer andere huidaids van jonguh
Ja hoor, kost wel geld.quote:
Neu dat snap ik, al bouw je wel een soort van immuniteit op natuurlijk. Maar of dat afdoende is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoor, kost wel geld.
Ze kunnen nog niet garanderen wat dat zegt over immuniteit trouwens
En wat helpt dat dan?quote:
Ja ga ik wel grotendeels vanuitquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Neu dat snap ik, al bouw je wel een soort van immuniteit op natuurlijk. Maar of dat afdoende is.
Ik doe het voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
En wat helpt dat dan?
Dan heb je vette klauwen met scheurtjes erin, waarin het virus onwijs makkelijk aan het vet blijft hangen en via scheurtjes in je huid andere narigheid naar binnen wandelt![]()
Of is het om virus eraf te wassen, want één haal langs je neus en het zit er weer volop op
Boh!quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Mezelf getrakteerd op een stukje Schwarzwalderkirschtorte
Maar je kan het toch niet van jezelf krijgen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:31 schreef Molo het volgende:
Of is het om virus eraf te wassen, want één haal langs je neus en het zit er weer volop op
Viral load verhogen kan wel, en daardoor dieper en meer in je longen krijgen/brengenquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je kan het toch niet van jezelf krijgen?Dan had je het al. Offeh...
Hij is al wegquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Boh!
Haben Sie ein photo zu unser jaloers machen?
(Mijn steenkolenduits)
wat een kutnieuws allemaalquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 94 dagen tot kerst.
Dit ter info.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij is al wegHeb alleen de verpakking nog
![]()
#viesdik
Nog 100 dagen en dit hoerige klotejaar is omquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 94 dagen tot kerst.
Dit ter info.
dus dat moeten we kerst vieren? Das nog veel ergerquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Met kerst is de tweede golf waarschijnlijk wel achter de rug.
Dit liedje gaat met kerst viral denk ikquote:
Ja bedankt vriend.quote:
Ik hoop je met al je enthousiasme te zien in FEE.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus dat moeten we kerst vieren? Das nog veel erger
Kerst is wel geinigmquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lekker! Over de grens gekocht?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Mezelf getrakteerd op een stukje Schwarzwalderkirschtorte
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
Het is heerlijk in zonnetje nu
Zin in een wijntje, straks bij het eten denk ik
Nee bij de bakker aan de overkant.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker! Over de grens gekocht?
Op naar het rodelseizoenquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Hier regen de rest van de week. Maar kan ik mee leven na 6 maanden zon
Was die stil?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee bij de bakker aan de overkant.
zo echt hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
Maar als ik op dit moment zou moeten kiezen:
Dit jaar geen kerst vieren vanwege corona
Of
Volgend jaar weer normaal op vakantie gaan
Dan kies ik toch echt voor dat laatste.
Het wordt wat stiller aan tafel. Maar het goede nieuws is dat je minder cadeautjes hoeft te kopen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje een gekke keuze vriendquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
Of
Ik koop nooit cadeaus met kerstquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt wat stiller aan tafel. Maar het goede nieuws is dat je minder cadeautjes hoeft te kopen.
Ik ben blij dat ik geen bakker aan de overkant hebquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee bij de bakker aan de overkant.
+1quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
Of
Je hoeft niet per se te kiezen. Ik wil gewoon allebei.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
Of
Mag je ook voor mij doen hoorquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wel. En achterlijk veel.
Rond deze tijd begin ik al met inkopen te doen.
Ditquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te kiezen. Ik wil gewoon allebei.
Heerlijk, alle gezinnen bij elkaarquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we jaren gedaan, maar de laatste paar jaar is het gewoon gezellig eten.
Leveren die wel salaris in?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwe collega uit Rome en een collega uit een plaats die ik niet ken in OekraïneToch een stuk boeiender dan iemand uit Schubbekutteveen
Hoe oud?quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sowieso dit jaar ook weer nieuw kerstpak kopen.
En uiteraard een pakje voor mijn dochter.
De pot op met kerst.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 94 dagen tot kerst.
Dit ter info.
Als maar gezellig is!quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is het maar een klein groepje. Maar ja, gewoon een kleine familie.
Wat een haat? Wat heeft het kindeke Jezus u misdaan?quote:
Dat is heel bizar afgelopen. Een maand na het invoeren van die regeling is hij weer afgeschaft, heeft iedereen zijn geld teruggekregen met 8% rente en een vrije dag.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Leveren die wel salaris in?![]()
Hoe is het daarmee afgelopen trouwens?
0.quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe oud?
Ik heb een elvenpak voor mijn dreutel, gok dat ze het niet meer aan wil, want het is niet roze met eenhoorns![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is heel bizar afgelopen. Een maand na het invoeren van die regeling is hij weer afgeschaft, heeft iedereen zijn geld teruggekregen met 8% rente en een vrije dag.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te kiezen. Ik wil gewoon allebei.
Ja met 0 zijn ze nog leuk, met 4 heeft zo'n kutjong een eigen mening endezulksquote:Op dinsdag 22 september 2020 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
0.
Roze met eenhoorns.. dan is een elvenpakje toch een stuk leuker.
Sowieso zijn die pakjes voor kindjes geniaal.
De vrije dag wel. Dat was een goedmakertje voor alle commotiequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Jij hebt dat dus niet gekregen?
Wat een eikels man, serieus, hahaha
Phehehequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vrije dag wel. Dat was een goedmakertje voor alle commotie
Ik hoor wat frustratiequote:Op dinsdag 22 september 2020 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja met 0 zijn ze nog leuk, met 4 heeft zo'n kutjong een eigen mening endezulks
Niets wat niet opgelost kan worden door fysiek geweldquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Niets wat niet opgelost kan worden door fysiek geweld
Na ik vier het nooit met veel mensen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit jaar een stuk minder denk ik.
Een beetje zoals André Hazes senior?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik vier het nooit met veel mensen.
Pffquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Een beetje zoals André Hazes senior?
Kan gewoon zeggen dat “iemand” getest is en de Corona uitslag nog niet heeft en dan last-minute niet op komen dagen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*maakt notitie*quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan gewoon zeggen dat “iemand” getest is en de Corona uitslag nog niet heeft en dan last-minute niet op komen dagen.
Kerst is dit jaar voor het eerst zoals ik het al jaren wilquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met Gergely Netflixen onder de dekens?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kerst is dit jaar voor het eerst zoals ik het al jaren wilGeen gereis en passen en meten omdat iedereen op andere dagen en tijden al plannen bij andere familie heeft.
Of zonder, als hij moeders op bezoek heeft. Maar in ieder geval lekker thuis niksen, of skiën, of wandelen.. heerlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met Gergely Netflixen onder de dekens?
Gewoon de alpenhoorn onder de lakens bespelenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kerst is dit jaar voor het eerst zoals ik het al jaren wilGeen gereis en passen en meten omdat iedereen op andere dagen en tijden al plannen bij andere familie heeft.
Ben jij altijd zo romantisch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon de alpenhoorn onder de lakens bespelen
Weet je zeker dat je de goeie persoon quote?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo romantisch?
Wie anders?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goeie persoon quote?
Okay, wel kleren aandoen dan he?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of zonder, als hij moeders op bezoek heeft. Maar in ieder geval lekker thuis niksen, of skiën, of wandelen.. heerlijk!
Ja, goeie vraagquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, goeie vraag![]()
Ik ben áltijd romantisch
Mooi dat je een eind weg woont.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
Rauwe ui gegeten, meur echt enorm uit mijn smoel nu
Einde mededeling
Dat wordt toch meegebakken? Dan is 15 tenen niks joh.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat je een eind weg woont.
Ik had gister babi pangang gemaakt en oa 15 tenen knoflook daarvoor gebruikt. Geen last gehad van dracula afgelopen nacht.
Iets met romantische..quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:26 schreef Molo het volgende:
Rauwe ui gegeten, meur echt enorm uit mijn smoel nu
Einde mededeling
Verdeeld over marinade en saus, dus gebakken en gekookt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wordt toch meegebakken? Dan is 15 tenen niks joh.
Heerlijk![]()
Wel goed plan, moet weer eens groot stuk varken regelen voor zoiets
Romantische uienruft als Dutch Ovenquote:
😂quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Romantische uienruft als Dutch Oven
Nee, ben een nwudistquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okay, wel kleren aandoen dan he?
wel lekkere worstquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even naar de Hema. Hebben ze daar goede chocola?
Koop alle types, eet ze allemaal op en dan weet je het antwoordquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet even naar de Hema. Hebben ze daar goede chocola?
Go for it!quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel zo'n chocoladetaart in m'n eentje wegwerken.
Jaaaaaquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:35 schreef bitterbal het volgende:
2020
https://www.facebook.com/SaintHoax/videos/953680071800259/?t=12
Is het geen zonde om Gods Dieren niet te eten?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Een restaurant hier heeft een menu voor sinners met vlees en een voor saints en die is dus Vega.
Gezellig.
Ik vind dat soort "grapjes" helemaal niet leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Een restaurant hier heeft een menu voor sinners met vlees en een voor saints en die is dus Vega.
Gezellig.
k dacht dat je hem grappig zou vindenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij zit morgen in het vliegtuig.
waarom niet?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat soort "grapjes" helemaal niet leuk eigenlijk.
Waarom wel? Ik vind er gewoon niks aan.quote:
oke.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik vind er gewoon niks aan.
Op de deur van de WC staat ook vast grappig aangegeven of het voor mannen of vrouwen is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat soort "grapjes" helemaal niet leuk eigenlijk.
Nomnomnomquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verdeeld over marinade en saus, dus gebakken en gekookt.
Nomnomnomquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Romantische uienruft als Dutch Oven
Open jij je mond er nou ook voor?quote:
Frietje met en een sitostick met curryquote:
Een sitostick wat?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frietje met en een sitostick met curry
Ik kreeg een MI van jou bij een hotdog stand.quote:
Pehehehe.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kreeg een MI van jou bij een hotdog stand.
Oeh, dat heb ik dit millennium nog niet opquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frietje met en een sitostick met curry
Neequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je weet niet wat een sitostick is??
Zegt mij ook niets eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:
Laat me raden... jullie noemen friet patat?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt mij ook niets eigenlijk.
Het klinkt echt walgelijk chemischquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duhquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Laat me raden... jullie noemen friet patat?
Patatje metquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Eckte Hollander he.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Joh vierkante ondefineerbare stukken kalkoen. Van zo'n minecraftkalkoen, al bestonden die toen nog niet.quote:
met een pets op je harses ja.quote:
Uit België daar heb je het alquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef Bos81 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sitostick
Drink je ook geen Belgisch bier?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Uit België daar heb je het al
Ik haal het daar meestal niet.quote:
Mijn associatie ermeequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Joh vierkante ondefineerbare stukken kalkoen. Van zo'n minecraftkalkoen, al bestonden die toen nog niet.
Goed te eten.
Hoe noemen jullie bier daar in Holland?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wil je niet van die moeilijke vragen stellen.
Bacootjequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoe noemen jullie bier daar in Holland?
1996 wil hun website terug.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn associatie ermee
https://sito-online.nl/
Alkmaars Blondje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je weer van één Breezer dronken worden, net als vroegah.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:08 schreef Molo het volgende:
Ik hoop echt dat de breezer ananas terug komt
quote:
quote:Zojuist, om 15:31 uur, is de astronomische herfst begonnen
Gewoon bier.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
#hetisbier!quote:
Beheerder is vast aan asbestkanker overledenquote:
#hetistijdvoorbiermaarikdrinkdoordeweeksgeenalcoholwateenontzettendkutlevenquote:
Lukt mij wel jaquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je weer van één Breezer dronken worden, net als vroegah.
Vast heel nuttigquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:11 schreef Fogel het volgende:
Er plopt net een vergadering in mijn inbox, morgenvroeg om 0830, 133 personen zijn uitgenodigd en geen agenda erbij. Ja dikke doei dus.
#dikkedoeiikgazodekroeginquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:19 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
#hetistijdvoorbiermaarikdrinkdoordeweeksgeenalcoholwateenontzettendkutleven
Dus.
Slootwaterquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze vinden vast van wel. Ik doe niet aan vergaderingen zonder agenda. Ook zo min mogelijk aan vergaderingen met agenda, maar da's weer heel wat andersquote:
Ik had er vanmiddag eentje met een 'praatplaat' (dat woordquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze vinden vast van wel. Ik doe niet aan vergaderingen zonder agenda. Ook zo min mogelijk aan vergaderingen met agenda, maar da's weer heel wat anders
Protip: als je een minuut voor sluitingstijd komt heeft het personeel je mini al de jas enzo aangedaan en is ze klaar om mee naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag eentje met een 'praatplaat' (dat woord). Gevolg was dat ik de teringbitch aan het uithangen was om er een samenhangend iets van te maken
Volgende keer mogen ze beter voorbereiden of ik kom niet, doei
Goed. Nu kind van de opvang sleuren
Zou je er één aanbieden in ruil voor gemeenschap.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:08 schreef Molo het volgende:
Ik hoop echt dat de breezer ananas terug komt
Mensen die voor vlees kiezen worden met pek en veren buiten gezet?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Gezellig.
Het scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die voor vlees kiezen worden met pek en veren buiten gezet?
Een heilige is eigenlijk erger dan een zondaar. Een zondaar accepteert dat die fouten maakt en niet altijd alles zo gaar zoals je hoop, een heilige wijkt voor niks om 'goed' te doen waardoor die dus geen rekening houdt met tekortkomingen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die voor vlees kiezen worden met pek en veren buiten gezet?
kan het niet lezen. staat er niets vermeld over roken?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We kunnen weer roken.![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)-en-stress~abf7e1c8/
Gewoon openen in privévensten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan het niet lezen. staat er niets vermeld over roken?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja in de titel niet, rest ook niet gelezen.
Weet ikquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Protip: als je een minuut voor sluitingstijd komt heeft het personeel je mini al de jas enzo aangedaan en is ze klaar om mee naar huis te gaan.
Met jou?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou je er één aanbieden in ruil voor gemeenschap.
Nou nou.quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet ik
Maar nu kwam dit mij beter uit
Ik ben meestal de laatste die kind komt ophalenquote:
Smerigquote:Op dinsdag 22 september 2020 18:24 schreef bitterbal het volgende:
das toch bijzonder
https://www.facebook.com/(...)0929826486750/?t=141
Beter africhten....quote:Op dinsdag 22 september 2020 18:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben meestal de laatste die kind komt ophalen
Maar ze is net met school begonnen en stort beetje in en en dan lekker over haar slaap heen enzo als we haar te laat halen.
Dus nu maar even zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |