IJslösung.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus in dat opzicht is minder mensen wel beter voor het milieu.
sssstt dadelijk lezen de de grieken meequote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Nederland is gewoon momenteel bijna het slechts presterende land op corona gebied.
Ik doneer wel wat op gyros 555.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sssstt dadelijk lezen de de grieken mee
Het zijn ook wel écht heel veel mensen opeengepakt overal. Er is niet echt een uitgestrekt stuk met gemiddeld een halve bewoner per vierkantie kilometer om de boel mee te middelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Nederland is gewoon momenteel bijna het slechts presterende land op corona gebied.
We doen het percentueel slechter dan India en daar komen er bijna 100.000 per dag bij.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
denk dat de discotheek dicht isquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
mja hoe groot zou de kans zijn dat ze de horeca en zo weer zouden sluiten?
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:29 schreef Justin_Case het volgende:
Ik zal m'n verkoudheid nog even ophouden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:35 schreef bitterbal het volgende:
gaan we weer
10 MINUTEN GELEDEN
'In oktober kunnen we 50.000 testen per dag doen'
Er komt per oktober extra testmaterialen beschikbaar en nieuwe machines, zegt Erwin Boel van het Landelijk Coördinatieteam Diagnostische Keten in de Tweede Kamer. Zijn team coördineert de landelijke testcapaciteit. "We verwachten in oktober op het niveau te zitten zoals verwacht door het RIVM", zegt Boel. Dat betekent zo'n 50.000 coronatesten per dag. Nu is de capaciteit 28.000 per dag.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
De poes van mijn zus had bamboe gegeten en de drol kostte 500 euro
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
De poes van mijn zus had bamboe gegeten en de drol kostte 500 euro
Nu moet ik ineens denken aan al die mensen die ook ineens naar tuincentra en bouwmarkten toe moesten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van de week eigenlijk even naar het tuincentrum maar geef het maar weer op
Ik ging juist niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu moet ik ineens denken aan al die mensen die ook ineens naar tuincentra en bouwmarkten toe moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |