En welk probleem dient het op te lossen? En is de oplossing proportioneel ten aanzien van het probleem en zijn de nieuwe problemen minder groot?quote:Op donderdag 24 september 2020 07:54 schreef HSG het volgende:
Alsof het afschaffen van de Euro alles gaat oplossen.
Mensen denken dat alles dan goedkoper wordt. Antwoord op je tweede vraag...geen idee.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En welk probleem dient het op te lossen? En is de oplossing proportioneel ten aanzien van het probleem en zijn de nieuwe problemen minder groot?
Ik begrijp niet goed hoe uit de euro stappen hiervoor gaat zorgen?quote:Op donderdag 24 september 2020 08:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen denken dat alles dan goedkoper wordt. Antwoord op je tweede vraag...geen idee.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik begrijp niet goed hoe uit de euro stappen hiervoor gaat zorgen?
nederlandje heeft met 17 miljoen inwoners genoeg belastingslaafjes om een rendabel wingewest voor de EU te vormen. Gelukkig voor diezelfde EU is een bevolking van 17 miljoen veel te klein om hen ook daadwerkelijk politieke macht en invloed te geven. 80 miljoen Duitsers, 60 miljoen Italianen, 66 miljoen Fransozen of 47 miljoen Spanjaarden, dat zijn pas aantallen! Die 17 miljoen belastingslaafjes moeten gewoon hun bek houden en betalen.quote:Op woensdag 23 september 2020 06:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wij zijn het California van de EU
Wij moeten betalen en betalen en bouwen voor de rest van Europa, die rol moeten we helaas onderkennen
los van de EU of de Euro zal nooit meer lukken
Ik had ook liever alleen een echte fiscaal politieke samenwerking gezien met Duitsland en Denemarken , maar het is niet anders
Onzin, het gaat om de vrijheid om noodzakelijk monetair beleid te kunnen voeren, wat de economie zou moeten versterken.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Mensen denken dat alles dan goedkoper wordt. Antwoord op je tweede vraag...geen idee.
Nederland is de Randstad van Europaquote:Op donderdag 24 september 2020 09:34 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
nederlandje heeft met 17 miljoen inwoners genoeg belastingslaafjes om een rendabel wingewest voor de EU te vormen. Gelukkig voor diezelfde EU is een bevolking van 17 miljoen veel te klein om hen ook daadwerkelijk politieke macht en invloed te geven. 80 miljoen Duitsers, 60 miljoen Italianen, 66 miljoen Fransozen of 47 miljoen Spanjaarden, dat zijn pas aantallen! Die 17 miljoen belastingslaafjes moeten gewoon hun bek houden en betalen.
Weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn. Californie en de Randstad lijken mij 2 verschrikkelijke plekken om te wonenquote:Op donderdag 24 september 2020 09:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland is de Randstad van Europa
Nederland is het California van de EU
Wij moeten ons voorbereiden op die rol en dat vormgeven door te bouwen en infrastructuur aan te leggen en stop zeuren over stikstof
Nederland is daar, samen met België en noord-Frankrijk, natuurlijk wel perfect geschikt voor omdat dat de meest afzichtelijke gebieden van noordwest Europa zijn.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn. Californie en de Randstad lijken mij 2 verschrikkelijke plekken om te wonen
De zuidelijke landen zouden hun munt kunnen devalueren om hun economie meer concurrerend te krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2020 08:05 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En welk probleem dient het op te lossen? En is de oplossing proportioneel ten aanzien van het probleem en zijn de nieuwe problemen minder groot?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |