Blij dat ik dan tenminste niet tegen me zelf zit te lullenquote:Op maandag 21 september 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Een is alles en alles is een, ik ben een dus ik ben alles.
ltvdk de ptvdkquote:Op maandag 21 september 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Een is alles en alles is een, ik ben een dus ik ben alles.
Vriendquote:
Ook goedemorgenquote:
Ja op zich wel goed..quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, en daar?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja op zich wel goed..
Beetje kinderachtige politieke spelletjes aan de gang waar ik zijdelings in getrokken wordt :’)
Iemand moet bewijzen dat ie de langste heeft aan een ander. Ik houd me afzijdig maar wordt er toch weer bij betrokken.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Iemand moet bewijzen dat ie de langste heeft aan een ander. Ik houd me afzijdig maar wordt er toch weer bij betrokken.
Lekker aan het vissen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 05:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bakboord, pootjes op de console
Lekkahquote:Op dinsdag 22 september 2020 05:15 schreef FranticDJ het volgende:
Noordzee, morgenmiddag bij de loods.
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 05:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ach.. hopen dat die politieke spelletjes overgewaaid zijn tegen dan.
Goedemorgenquote:
Goedenacht ja. Ga zo een keer slapenquote:Op dinsdag 22 september 2020 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MogguhOf goedenacht voor jou?
Heey puzziequote:
Lekker, vrijwillig nachtbraken of nachtdienst?quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goedenacht ja. Ga zo een keer slapen
Nachtdienst gehad ja. Nu gewoon nog even wakker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker, vrijwillig nachtbraken of nachtdienst?
geen koffie?quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een kop thee voor me staan.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:19 schreef bitterbal het volgende:
koffie koffie koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hmmm is toch gewoon 21.5 hier binnen. Zou ik ziek worden?quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen last van. En ik zit nog wel bij een open raam.
Of gewoon slecht geslapen? Vermoeidheid kan je interne thermostaat ook ontregelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm is toch gewoon 21.5 hier binnen. Zou ik ziek worden?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)91735851275103/?t=34
BITTERquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij die laatste met dat verf en zijn roze baard had ik het niet meer
vakantie gelukkigquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Of heb je een date?
Ja ze is nog vrij, jij playerquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Of heb je een date?
Hopen dat NL niet opeens naar 5000 nieuwe gevallen gaatquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hopen dat NL niet opeens naar 5000 nieuwe gevallen gaat
Lekker hoor. Fijne vakantie alvast.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga morgen naar griekenland, voorverkennen voor @:liesje1979
thnxquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker hoor. Fijne vakantie alvast.
Het weer gaat ook nog eens omslaan dus iedereen verkouden thuis.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hopen dat NL niet opeens naar 5000 nieuwe gevallen gaat
Nog geen idee. Ik ga met de auto; denk max 8 uur rijden. Net waar het het mooiste weer is. Kan Frankrijk zijn, Italie, Duitsland, Zwitserland, Tsjechie, Denemarken (niet erg waarschijnlijk), ...quote:
hoop dat je een mooie plek vindt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik ga met de auto; denk max 8 uur rijden. Net waar het het mooiste weer is. Kan Frankrijk zijn, Italie, Duitsland, Zwitserland, Tsjechie, Denemarken (niet erg waarschijnlijk), ...
Vergeet niet je een Haags voor het leven kooptquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet ik nog over nadenken
Ja, maar elke avond een bordje macaroni en af en toe een kopje koffie is voldoende. Ze zijn makkelijk in het onderhoudquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet niet je een Haags voor het leven koopt
quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar elke avond een bordje macaroni en af en toe een kopje koffie is voldoende. Ze zijn makkelijk in het onderhoudEn eens per jaar ontwormen.
Af en toe een aai over het bolletje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar elke avond een bordje macaroni en af en toe een kopje koffie is voldoende. Ze zijn makkelijk in het onderhoudEn eens per jaar ontwormen.
Slecht voorbereid bod dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet ik nog over nadenken
En je bent niet bang dat hij je de oren van de kop gaat lullen? Hij moet immers toch 500 posts per dag gaan compenseren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel liefde nodig budaquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schokband om, hoef je maar op het knopje te drukken en hij schijt zich leeg, scheelt een hoop drenteltijd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zeg ik elke dag: Haagsie!quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel liefde nodig buda
Eten is liefde.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel liefde nodig buda
Dit ken ik, ik vraag me alleen nog af wie er steeds op het knopje drukt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schokband om, hoef je maar op het knopje te drukken en hij schijt zich leeg, scheelt een hoop drenteltijd.
* Noteert: schokband kopen. 220 volt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schokband om, hoef je maar op het knopje te drukken en hij schijt zich leeg, scheelt een hoop drenteltijd.
Dat vind ik wel gezellig hoor. Het is toch maar een beetje stilletjes.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slecht voorbereid bod dan.
[..]
En je bent niet bang dat hij je de oren van de kop gaat lullen? Hij moet immers toch 500 posts per dag gaan compenseren.
das toch niet genoeg. Zker een een uur per dag flinke wandeling en een krabpaalquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zeg ik elke dag: Haagsie!
Een krabpaal?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch niet genoeg. Zker een een uur per dag flinke wandeling en een krabpaal
Keuze uit waf, woef of kef, meer komt er niet uit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik wel gezellig hoor. Het is toch maar een beetje stilletjes.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch niet genoeg. Zker een een uur per dag flinke wandeling en een krabpaal
lopen is een groot woord, ik kom vooruitquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het? Loop je al weer?
ah kijk das een goeie stap vooruitquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
lopen is een groot woord, ik kom vooruit
zonder stokken binnenshuis
Mquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
lopen is een groot woord, ik kom vooruit
zonder stokken binnenshuis
Misschien moet ik gelijk twee nemen? Ik wil dat gerij op mijn been ook niet hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je wilt toch niet dat die aan je bank begint?
BUDAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik gelijk twee nemen? Ik wil dat gerij op mijn been ook niet hebben.
Ik geniet er nu al van.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Herfst 2020 (Noordelijk halfrond) van dinsdag 22 september tot maandag 21 december.
Echt wel.... hele oerwoudspreekkorenquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keuze uit waf, woef of kef, meer komt er niet uit.
Geen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden het net over je. Wat voor krabpaal wil je?
Geen korte broek dragen ander heb je die roze lippenstift steeds tegen je been plakkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik gelijk twee nemen? Ik wil dat gerij op mijn been ook niet hebben.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
gelijk castreren chopchopquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke bankquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, oké, zolang je de bank met rust laat.
TRAP ER NIET INquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, oké, zolang je de bank met rust laat.
bijnaquote:
Gatverquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen korte broek dragen ander heb je die roze lippenstift steeds tegen je been plakken
heeft ie nu al op de vloer gescheten ?quote:
Ik heb vooral gęnant hard gelachen om haar steenkolen Engelsquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag dat vanochtend,.
god wat kansloos
was erg hequote:Op dinsdag 22 september 2020 09:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb vooral gęnant hard gelachen om haar steenkolen Engels
Ben een keer met een puppy met een enorme lul naar onze vrouwelijke knappe dierenarts gegaan omdat ik dacht ja dit kan echt niet, dat hondje zijn lul was langer als zijn lijfje dus ze zet hem om op zo'n behandeltafel en kijkt me aan met haar mooie ogen en zegt, ooooh wat een lief hondje wat scheelt eraan?quote:
De samenvatting: jij bent getaxeerd. Ik bied één euro meer en koop een krabpaal zodat je mijn bank met rust laat.quote:
quote:
Meteen m'n haar nat ja.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:06 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Herfst 2020 (Noordelijk halfrond) van dinsdag 22 september tot maandag 21 december.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De samenvatting: jij bent getaxeerd. Ik bied één euro meer en koop een krabpaal zodat je mijn bank met rust laat.
las gisteren dat ze waarschijnlijk grote moeite gaan hebben met de overgang naar werken op kantoor na al die tijd thuiswerkenquote:
quote:
quote:
zijn lul getaxeerd ?quote:
Wie zijn "ze" in dit verhaal precies?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
las gisteren dat ze waarschijnlijk grote moeite gaan hebben met de overgang naar werken op kantoor na al die tijd thuiswerken
nicequote:Op dinsdag 22 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ging erg goed. Kan mooi vertrekken haha. Toch maar eens een zoektocht beginnen
huisdieren en haagsiesquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn "ze" in dit verhaal precies?
Dat klinkt positief.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
#friedepiepelquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:20 schreef UitStraling het volgende:
Domme hoer![]()
https://www.ad.nl/show/bn(...)ietmeermee~a856eb65/
Ben blij dat dat voor mij niet aan de orde is. Ik moet er niet aan denken. En ik spreek veel collega's die niet meer fulltime naar kantoor willen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gisteren dat ze waarschijnlijk grote moeite gaan hebben met de overgang naar werken op kantoor na al die tijd thuiswerken
Wil je weg? Je woont toch naar je zin?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon getinte kindjes uitpoepen en je bek houden verder.
Oké Anoukquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon getinte kindjes uitpoepen en je bek houden verder.
Ja dat zeer zeker. Maar op den duur wil ik ook weleens later opstaan dan 04.30. En mijn vriendin haar werk is ook niet om de hoek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je weg? Je woont toch naar je zin?
Ga je weg uit Den Haag?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat zeer zeker. Maar op den duur wil ik ook weleens later opstaan dan 04.30. En mijn vriendin haar werk is ook niet om de hoek.
Misschien misschien. We twijfelen wel haha.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je weg uit Den Haag?
Dan moet je naar Utrecht, toch?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:12 schreef crv het volgende:
[..]je stond laatst op mijn plankje
![]()
[ afbeelding ]
Als je iets kan betalen in een plaats als Zeist, Doorn of Maarn, zou ik daar voor gaan. Mooie, bosrijke omgeving.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien misschien. We twijfelen wel haha.
Ik vind Utrecht echt wel de aubergine onder de steden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je iets kan betalen in een plaats als Zeist, Doorn of Maarn, zou ik daar voor gaan. Mooie, bosrijke omgeving.
Ehm, ik lust geen aubergines dus voor mij is dat negatief. Ik zou er zelf niet willen wonen, want ik heb niks met Utrecht. Maar de Utrechtse Heuvelrug is wel prachtigquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht echt wel de aubergine onder de steden.
Een beetje sponzig, maar kan overal bij?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht echt wel de aubergine onder de steden.
wel lekker van de grillquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje sponzig, maar kan overal bij?
Smakeloos, alsof het niet kan kiezen tussen ik ben een hoopje snot of een laffe groente.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje sponzig, maar kan overal bij?
Als het een hoopje snot wordt, moet je 'm anders klaarmaken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smakeloos, alsof het niet kan kiezen tussen ik ben een hoopje snot of een laffe groente.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het een hoopje snot wordt, moet je 'm anders klaarmaken.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je iets kan betalen in een plaats als Zeist, Doorn of Maarn, zou ik daar voor gaan. Mooie, bosrijke omgeving.
Alsof US zelf kookt, daar heeft hij toch zeker begeleiders bedienden voorquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het een hoopje snot wordt, moet je 'm anders klaarmaken.
Ik gebruik liever courgette als vulgroente.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niks mis met "vul"groente. Lekker makkelijk gezond juist.
Ga fietsen dan.quote:
hmm, goed idee.quote:
Ik meestal ook, maar aubergine kan ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gebruik liever courgette als vulgroente.
gewoon overal broccoli bijquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik meestal ook, maar aubergine kan ook.
Mijn grap was te moeilijk denk ik https://nl.wikipedia.org/wiki/Trek_(fiets)quote:
Nah, dan is courgette makkelijker. Da's compacter.quote:
We hebben van alles aan fiets, maar geen Trek.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn grap was te moeilijk denk ik https://nl.wikipedia.org/wiki/Trek_(fiets)
Ik zal straks eens kijken of ze al rijp zijn bij de buren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan is courgette makkelijker. Da's compacter.
"gewoon je bek houwe"quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik meld hierbij LUNCHGENOT voor geopend!
Ik zie geen verschil?quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal in Griekenland niet verbeteren met 4 kilo niet al te best vlees per dag.
Lekker hoor, stukjes aangebrand vlees met tzatzikiquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal in Griekenland niet verbeteren met 4 kilo niet al te best vlees per dag.
toch komt me dat best wel bekend voorquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is toch niet normaal dat ik continu een groep van 20 mensen moet behoeden voor de meest bizarre fouten? Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die een helicopterview heeft van wat we aan het doen zijn?
Waarom je drukmaken (denken de mensen in je team) als jij toch wel bijstuurt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is toch niet normaal dat ik continu een groep van 20 mensen moet behoeden voor de meest bizarre fouten? Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben die een helicopterview heeft van wat we aan het doen zijn?
200 dildo's met CherryLips logoquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Toch jammer dat je voor die promotionele zut met je eigen logo meteen 200 dingen moet kopen ipv gewoon 3.
Gewoon een leuke baan zoekenquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn werk is leuk hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een leuke baan zoeken![]()
Kutwerk maakt lelijk.
Duke the bad dragonquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
200 dildo's met CherryLips logo
Als ik niet bijstuur zijn de puinhopen niet te overzien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom je drukmaken (denken de mensen in je team) als jij toch wel bijstuurt.
Jezusquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
200 dildo's met CherryLips logo
* Kijkt in de spiegelquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een leuke baan zoeken![]()
Kutwerk maakt lelijk.
Ja maar ik ben wel lelijk, maar dat zal dan wel door mijn genen komen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond vertalen ook best leuk
Oehquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Lekkere lunch dadelijk, zelfgemaakte Philly cheese steak sandwich![]()
Ik in de keuken
Ik snapte de grap, maar volgens mij valt dat best mee met jouquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel lelijk, maar dat zal dan wel door mijn genen komen.
Pics van Gerriequote:Op dinsdag 22 september 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snapte de grap, maar volgens mij valt dat best mee met jou
Neuken neuken neukenquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snapte de grap, maar volgens mij valt dat best mee met jou
Waarom zou ik dat doen? Ballie is degene die mij altijd in de gaten houdquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij je krant met twee gaten al ingepakt voor Griekenland?
Uhuhquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ballie is degene die mij altijd in de gaten houd
Gewoon de geur en het geluid van niet ingehouden ruften volgen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ballie is degene die mij altijd in de gaten houd
RIIIIIICOLAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Waar is onze Zwitserse kwuidenbonbon?
Gelukkig draagt men tegenwoordig mondkapjes in het vliegtuig. Anders na morgen sowieso.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de geur en het geluid van niet ingehouden ruften volgen.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig draagt men tegenwoordig mondkapjes in het vliegtuig. Anders na morgen sowieso.
Dat was de (flauwe) grap.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij je krant met twee gaten al ingepakt voor Griekenland?
Tja, eigenlijk ben ik niet heel verrast. Wat een raar mens blijft LIlian...quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-af-van-de-euro.html
De SP wil af van de Euro
Ik vond het vanmorgen maar vochtig. Haar was er nat van.quote:
einde seizoen ook meteen danquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Nou geen strand meer vandaag, krijg dit niet voor 1 uur af en dan is het de moeite niet meer.
Nog een meeting eerst.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:31 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Waarom zo laat?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ik zal eerlijk zijn, ik pas rond half 1
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oh ik zal eerlijk zijn, ik pas rond half 1
Bakkie koffie dan nog maar?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu al honger
Nee kaas.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zo laat?
Heb je dan wel kipfilet op je brood?
Dat wordt lijden.quote:
Ik sta bekend om mijn stiptheid, toch maar eens veranderen danquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kunst van levensgeluk zit hem in tijdloos leven.
Gelachen, dank u.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn stiptheid, toch maar eens veranderen dan
Mwahquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd lekkerder.
Eventjes dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef maar toe, je moest wel even glimlachen
Spannond levenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me denken aan Joop. Die was nog niet erg wakker tijdens het brood maken, voor 'ie het wist had 'ie alleen maar broodjes kaas.(En nee, dat was niet de bedoeling)
Eh, matcht prima bij de spannende posts over brood met kipfilet of kaas hier.quote:
Half comateus persevererenquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me denken aan Joop. Die was nog niet erg wakker tijdens het brood maken, voor 'ie het wist had 'ie alleen maar broodjes kaas.(En nee, dat was niet de bedoeling)
Broodjes kaasquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geef maar toe, je moest wel even glimlachen
[..]
Broodjes kaas![]()
Witte puntjes?
Net mijn teennagels geknipt tijdens een telefoongesprek hierquote:Op dinsdag 22 september 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, matcht prima bij de spannende posts over brood met kipfilet of kaas hier.
Nog steeds trek @buda?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Net mijn teennagels geknipt tijdens een telefoongesprek hier
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zitten nog steeds op het thema kaas
Op een gegeven moment lees je automatisch over simplisme en het totale gebrek aan diepgang heen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, matcht prima bij de spannende posts over brood met kipfilet of kaas hier.
En dan niet over die van mij heen kunnen lezen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lees je automatisch over simplisme en het totale gebrek aan diepang heen.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een gegeven moment lees je automatisch over simplisme en het totale gebrek aan diepang heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |