Blij dat ik dan tenminste niet tegen me zelf zit te lullenquote:Op maandag 21 september 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Een is alles en alles is een, ik ben een dus ik ben alles.
ltvdk de ptvdkquote:Op maandag 21 september 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Een is alles en alles is een, ik ben een dus ik ben alles.
Vriendquote:
Ook goedemorgenquote:
Ja op zich wel goed..quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja alles goed hier, en daar?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja op zich wel goed..
Beetje kinderachtige politieke spelletjes aan de gang waar ik zijdelings in getrokken wordt :’)
Iemand moet bewijzen dat ie de langste heeft aan een ander. Ik houd me afzijdig maar wordt er toch weer bij betrokken.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Iemand moet bewijzen dat ie de langste heeft aan een ander. Ik houd me afzijdig maar wordt er toch weer bij betrokken.
Lekker aan het vissen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 05:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bakboord, pootjes op de console
Lekkahquote:Op dinsdag 22 september 2020 05:15 schreef FranticDJ het volgende:
Noordzee, morgenmiddag bij de loods.
Vast wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 05:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ach.. hopen dat die politieke spelletjes overgewaaid zijn tegen dan.
Goedemorgenquote:
Goedenacht ja. Ga zo een keer slapenquote:Op dinsdag 22 september 2020 06:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MogguhOf goedenacht voor jou?
Heey puzziequote:
Lekker, vrijwillig nachtbraken of nachtdienst?quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goedenacht ja. Ga zo een keer slapen
Nachtdienst gehad ja. Nu gewoon nog even wakker.quote:Op dinsdag 22 september 2020 06:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker, vrijwillig nachtbraken of nachtdienst?
geen koffie?quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al een kop thee voor me staan.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:19 schreef bitterbal het volgende:
koffie koffie koffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hmmm is toch gewoon 21.5 hier binnen. Zou ik ziek worden?quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen last van. En ik zit nog wel bij een open raam.
Of gewoon slecht geslapen? Vermoeidheid kan je interne thermostaat ook ontregelen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm is toch gewoon 21.5 hier binnen. Zou ik ziek worden?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:57 schreef bitterbal het volgende:
https://www.facebook.com/(...)91735851275103/?t=34
BITTERquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij die laatste met dat verf en zijn roze baard had ik het niet meer
vakantie gelukkigquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Of heb je een date?
Ja ze is nog vrij, jij playerquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Of heb je een date?
Hopen dat NL niet opeens naar 5000 nieuwe gevallen gaatquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hopen dat NL niet opeens naar 5000 nieuwe gevallen gaat
Lekker hoor. Fijne vakantie alvast.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ga morgen naar griekenland, voorverkennen voor @:liesje1979
thnxquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker hoor. Fijne vakantie alvast.
Het weer gaat ook nog eens omslaan dus iedereen verkouden thuis.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hopen dat NL niet opeens naar 5000 nieuwe gevallen gaat
Nog geen idee. Ik ga met de auto; denk max 8 uur rijden. Net waar het het mooiste weer is. Kan Frankrijk zijn, Italie, Duitsland, Zwitserland, Tsjechie, Denemarken (niet erg waarschijnlijk), ...quote:
hoop dat je een mooie plek vindt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik ga met de auto; denk max 8 uur rijden. Net waar het het mooiste weer is. Kan Frankrijk zijn, Italie, Duitsland, Zwitserland, Tsjechie, Denemarken (niet erg waarschijnlijk), ...
Vergeet niet je een Haags voor het leven kooptquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet ik nog over nadenken
Ja, maar elke avond een bordje macaroni en af en toe een kopje koffie is voldoende. Ze zijn makkelijk in het onderhoudquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet niet je een Haags voor het leven koopt
quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar elke avond een bordje macaroni en af en toe een kopje koffie is voldoende. Ze zijn makkelijk in het onderhoudEn eens per jaar ontwormen.
Af en toe een aai over het bolletje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar elke avond een bordje macaroni en af en toe een kopje koffie is voldoende. Ze zijn makkelijk in het onderhoudEn eens per jaar ontwormen.
Slecht voorbereid bod dan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar moet ik nog over nadenken
En je bent niet bang dat hij je de oren van de kop gaat lullen? Hij moet immers toch 500 posts per dag gaan compenseren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel liefde nodig budaquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schokband om, hoef je maar op het knopje te drukken en hij schijt zich leeg, scheelt een hoop drenteltijd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zeg ik elke dag: Haagsie!quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel liefde nodig buda
Eten is liefde.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze hebben wel liefde nodig buda
Dit ken ik, ik vraag me alleen nog af wie er steeds op het knopje drukt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schokband om, hoef je maar op het knopje te drukken en hij schijt zich leeg, scheelt een hoop drenteltijd.
* Noteert: schokband kopen. 220 volt.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schokband om, hoef je maar op het knopje te drukken en hij schijt zich leeg, scheelt een hoop drenteltijd.
Dat vind ik wel gezellig hoor. Het is toch maar een beetje stilletjes.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Slecht voorbereid bod dan.
[..]
En je bent niet bang dat hij je de oren van de kop gaat lullen? Hij moet immers toch 500 posts per dag gaan compenseren.
das toch niet genoeg. Zker een een uur per dag flinke wandeling en een krabpaalquote:Op dinsdag 22 september 2020 09:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zeg ik elke dag: Haagsie!
Een krabpaal?quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das toch niet genoeg. Zker een een uur per dag flinke wandeling en een krabpaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |