oude dataquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:03 schreef borisz het volgende:
12.11.2021
03:00 Peru 3-0 Bolivia
01:30 Brazil 1-0 Colombia
00:00 Paraguay 0-1 Chile
11.11.2021
22:00 Ecuador 1-0 Venezuela
Ja ik schakelde net in maar alles gemistquote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef KingRoland het volgende:
man man man @:chufi veel rode kaarten... welkom in zuid-amerika denk ik zo
Nu Chili - Argentini.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik schakelde net in maar alles gemist
Suarez.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:03 schreef borisz het volgende:
01:15 Chile 1-2 Argentina
00:00 Paraguay 0-1 Uruguay
Zeer verrassend: Colombia heeft niet gescoordquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
Het zal tussen Uruguay, Peru en Chili gaan voor plek 4 en 5
Colombia is wel klaar ongeveer
Het schema van Colombia is wel het makkelijkst. Als ze weer weten te scoren zouden ze het best nog kunnen flikken. Uruguay kan er in 2 rechtstreekse wedstrijden uitvliegen. Worden die laatste potjes nog ergens uitgezonden?quote:Uruguay v Peru
Colombia v Bolivia
Brazil v Chile
Paraguay v Ecuador
Argentina v Venezuela
Peru v Paraguay
Venezuela v Colombia
Bolivia v Brazil
Chile v Uruguay
Ecuador v Argentina
Nee daar doen 4 continenten aan mee. In wisselende lotingen per WK volgens mij (in de huidige opzet). De nummer 5 van CONMEBOL speelt tegen de winnaar van de wedstrijd tussen de nummers 3 van de twee poules van AFC (Azi). De andere play off is tussen OFC (Oceani) en CONCACAF (Noord-Amerika).quote:Op woensdag 2 februari 2022 17:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die intercontinentale play-off(s), tussen wie gaan die? Is dat weer tegen de winnaar van Oceani? (wat ongetwijfeld Nieuw Zeeland is/wordt).
Ah, okeequote:Op woensdag 2 februari 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee daar doen 4 continenten aan mee. In wisselende lotingen per WK volgens mij (in de huidige opzet). De nummer 5 van CONMEBOL speelt tegen de winnaar van de wedstrijd tussen de nummers 3 van de twee poules van AFC (Azi). De andere play off is tussen OFC (Oceani) en CONCACAF (Noord-Amerika).
Zal wel bij Ziggy zijn toch?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het schema van Colombia is wel het makkelijkst. Als ze weer weten te scoren zouden ze het best nog kunnen flikken. Uruguay kan er in 2 rechtstreekse wedstrijden uitvliegen. Worden die laatste potjes nog ergens uitgezonden?
Lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het schema van Colombia is wel het makkelijkst. Als ze weer weten te scoren zouden ze het best nog kunnen flikken. Uruguay kan er in 2 rechtstreekse wedstrijden uitvliegen. Worden die laatste potjes nog ergens uitgezonden?
Er moet veel de goede kant op vallen inderdaad. Chili mag eigenlijk niet van het al geplaatste Brazili winnen en Uruguay mag maximaal 1 punt pakken of Peru maximaal 2 punten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk.
Ik zie Peru nog wel meer dan 2 punten pakken. Denk dat die thuis gewoon winnen van Paraguay en dan onbereikbaar zijn voor Colombia.
Uruguay zal ook wel meer dan 'n punt pakken. Zie ze thuis niet van Peru verliezen.
Ja, ze zijn compleet afhankelijk van andere teams en dan ook nog eens van 3 teams. Dat gaat 'm niet worden. Zelf zullen ze wel zes punten pakken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet veel de goede kant op vallen inderdaad. Chili mag eigenlijk niet van het al geplaatste Brazili winnen en Uruguay mag maximaal 1 punt pakken of Peru maximaal 2 punten.
Het meest waarschijnlijke scenario lijkt me dan dat Chili verliest van Brazili maar wint van Uruguay en dat Peru - Uruguay gelijk of winst voor Peru wordt.
Je zou toch zeggen dat Colombia de op 2 na beste selectie van Zuid-Amerika heeft maar dat valt vies tegen blijkbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |