quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Daar viel mijn oog ook op iddquote:Op maandag 21 september 2020 20:16 schreef NoCigar het volgende: Ik zou nee zeggen wegens die moedervlek op haar been. Dat wordt steeds erger.
In andere landen wel vaak. Verbaas me daarom over die attitude in NL. Blijkbaar willen mensen geen moeite doen en komen dan met excuses als te druk of de afstand etc. Terwijl we zo'n mini landje zijn. Zij kwamen ook ZO enthousiast over maar dan opeens 'te druk'. Apart.quote:Op maandag 21 september 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook nog nooit iets succesvol gebleken als het om (begin) twintigers gaat.
Jammer.
Volgens mij is er ook nog nooit iets succesvol gebleken als het om (begin) twintigers gaat.quote:Op maandag 21 september 2020 20:18 schreef RipCity het volgende:
Te drukJe woont 10 min van elkaar en hebt een elektrische fiets.... Typische Hollandse daters
ALT+PrintScreen?quote:Op maandag 21 september 2020 21:56 schreef KennyPowers het volgende:
Irritant dat je op npogemist geen screenshots/opnames kan maken
Weet iemand een work-around?
Ik krijg dan een zwart scherm in het deel waar de first dates aflevering staat. Is allemaal afgeschermd.quote:
3rd party software, zoals Greenshot, misschien?quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik krijg dan een zwart scherm in het deel waar de first dates aflevering staat. Is allemaal afgeschermd.
Jammer, nooit meer nieuwe plaatjes/gifjes voor in de OP.
And that's why they're single... beetje jammer inderdaad. Voor de camera een goede chemie en leuk tegen elkaar en achteraf 9 van de 10 keer geen interesse meer en ze hebben elkaar nooit meer gezien. Dat doet Lang leve de liefde een stuk beter.quote:Op maandag 21 september 2020 20:18 schreef RipCity het volgende:
Te drukJe woont 10 min van elkaar en hebt een elektrische fiets.... Typische Hollandse daters
Ga een pizza bij d'r bezorgen ofzo.
[..]
In andere landen wel vaak. Verbaas me daarom over die attitude in NL. Blijkbaar willen mensen geen moeite doen en komen dan met excuses als te druk of de afstand etc. Terwijl we zo'n mini landje zijn. Zij kwamen ook ZO enthousiast over maar dan opeens 'te druk'. Apart.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 13:57 schreef KennyPowers het volgende:
Ik krijg dan een zwart scherm in het deel waar de first dates aflevering staat. Is allemaal afgeschermd.
Jammer, nooit meer nieuwe plaatjes/gifjes voor in de OP.
Wanneer hij betaalt (en je hem daarna afwijst)quote:Op dinsdag 22 september 2020 14:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Onafhankelijk mang!quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:43 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wanneer hij betaalt (en je hem daarna afwijst)
[ afbeelding ]
Veel meer variatiequote:Op dinsdag 22 september 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
Deze week is nu al beter dan de rest van het seizoen tot nu toe. Wat een figuren.
Je girl is terug hoor!quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ene been op de kruk. Andere been languit
Beetje aan mn piemel trekkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
“Beetje fietsen beetje hardlopen”
“Ah ja“
quote:
geen zin om zelf koffie te zettenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Wat zoek je in een man"
"Ja niks, en zo te zien heb ik dat gevonden."
quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:44 schreef KennyPowers het volgende:
Verschrikkelijk deze twee aaaaaaaaaaaaaaaah
Winnet Wennet Winner?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:47 schreef RickoKun het volgende:
zou haar wel schenken, maar die heeft niet veel hersencellen.
Ik herhaalquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
De looks van deze jongen verbergen nog een beetje dat ie een saaie geitenwollensok is
Ik vind die dame leukquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die 2 uit Raalte krijgen 10x zo weinig zendtijd als deze 2
Misschien is ze net zo gek in bed als nu aan tafel en ben je helemaaal in de Gloria.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:50 schreef RickoKun het volgende:
HOU OP
[..]
Idem maar daarna het raam uitspringen in een hek met puntige spijlen.
Wema in de gloria.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is ze net zo gek in bed als nu aan tafel en ben je helemaaal in de Gloria.
Niet drinken, verder saai, dus dus moet wel, anders is er weinig.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is ze net zo gek in bed als nu aan tafel en ben je helemaaal in de Gloria.
Ja of ze heeft echt hele rare fetisjesquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet drinken. Wel snuiven.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:52 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet drinken, verder saai, dus dus moet wel, anders is er weinig.
En dat is bloemistquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Strand geasfalteerd was.
Godsamme zeg. Ik zou weglopen
Nou deze ook nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Volgens mij mag hij niet binnen een straal van 500 meter bij een speeltuin komen
Eventjes Rickiequote:
Ze hebben 'm allebei al 20 jaar niet meer gezien gok ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:54 schreef RickoKun het volgende:
Robert ouwe bourgondiër! Lekker man die 69 positie bij deze boys. Robert on top!
Ik kijk nu pas en zie nu dat barshotquote:
unne horeca spoiler jonguh !!quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft gewoon een brommerhelm ingeslikt
niet qua humor iig......quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij lijkt een beetje op Theo maassen
Dat denk i'kokquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
Hij kan toch wel een rustige kok baan vinden? In plaats van chauffeur
Instellingskeuken. Pauze ftw!quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:57 schreef KennyPowers het volgende:
Hij kan toch wel een rustige kok baan vinden? In plaats van chauffeur
Rennen nu het nog kan zonder een zak zoutzuur boven je hoofd bungelendquote:
Hahaha ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die prikt gaatjes in de condooms
Wil ik net typenquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die bakt het zaad op, verkruimeld het en snuift het daarna op.quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
En als je naar een andere vrouw kijkt bewerkt ze je auto met een sleutelbosquote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Is toch ook een leuke meid om te zienquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:01 schreef KREEFTx het volgende:
Wat een heerlijke meid zeg, waarom doen jullie zo negatief
Hij is er dan ook eentje die nog bedankt zegt als je over m heen pistquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:01 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daar komt ze dan nog goed mee weg.
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mwa denk dat hij wel stevig in z'n schoenen staat
Is hij dat niet dan?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:04 schreef RipCity het volgende:
Quinten krijgt vaak te horen of ie allochtoon is ben ik bang.
Zal wel meevallen als ze hem horen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:04 schreef RipCity het volgende:
Quinten krijgt vaak te horen of ie allochtoon is ben ik bang.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:05 schreef Poefbank het volgende:
Niet alleen zijn hond heeft veel beweging nodig
Ook echt de vermelding waard.quote:
vast een Labrador..........met overgewichtquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaan we doen.
Aaiiiii wat een afknapper.
Ik maak er wel een voor je. Bij jou thuis of bij mij?quote:Op dinsdag 22 september 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog steeds nooit een gin tonic op. Hoeveel seizoenen nog.
Zijn behoorlijk wat lesbische dates geweestquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:08 schreef RipCity het volgende:
Die vrouwen altijd expres heel lang wachten en afwachtend kijken
Er is toch maar ooit EEN vrouwelijk iemand geweest die alles heeft betaald?
Hij is het toetjequote:
Wc-pot toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:10 schreef KennyPowers het volgende:
Bloempot op zijn rug
Klinkt als Kees & Co
rip Ben
Die homo’s of de jonkiesquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Die gaan echt heerlijk elkaar masturberen!
Zij is een jaar te jong om dat door te hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet er goed uit had ik dat al gezegd
Hij schreeuwt echt in alles friendzone jongen.
Maar ze is al afgeknaptquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zij is een jaar te jong om dat door te hebben
hij kijkt zo serieusquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Adriaan heeft echt niks te bieden
Dat zijn wel foutjes idd, eigelijk moet hij ervoor zorgen dat zij hem leuker vind dan hij haar zeg maarquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Je ziet er goed uit had ik dat al gezegd
Hij schreeuwt echt in alles friendzone jongen.
"Lieve jongen en oprecht"quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar heb je denk ik wel gelijk in.
Maar ik zal bij mijn standpunt blijven.
Altijd Rickie.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
"Lieve jongen en oprecht"
Kakzooi je hebt gelijk.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:16 schreef RickoKun het volgende:
NEE IK HAD GELIJK HOOR PISCES IK LUISTER NOOIT MEER NAAR JE GR GR OMA RICK
Dominique heeft een straatverbodquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hij date een ander meisje
Ook dat heeft hij doorgegeven aan de regie
Er is geen meisje.
Ik doe geen Fok!kers. Maar je kunt je foto altijd in de DM sliden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik maak er wel een voor je. Bij jou thuis of bij mij?
quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe geen Fok!kers. Maar je kunt je foto altijd in de DM sliden.
Okay ik verwijder m'n account wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe geen Fok!kers. Maar je kunt je foto altijd in de DM sliden.
Tien minuten nodig gehad om dit te begrijpenquote:
serieus?? Is niet de 1e keer dat deze opmerking voorbij komt...quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tien minuten nodig gehad om dit te begrijpen
Ik heb echt heel lang niet meegelezen hier. (En ken die man net een half jaar ofzo.quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
serieus?? Is niet de 1e keer dat deze opmerking voorbij komt...
Legend die manquote:Op dinsdag 22 september 2020 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tien minuten nodig gehad om dit te begrijpen
Oh, dan ben je wel heel lang weg geweest......quote:Op dinsdag 22 september 2020 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb echt heel lang niet meegelezen hier. (En ken die man net een half jaar ofzo.)
Nooit in een fatsoenlijke wasstraat geweest?! Je hebt zelfs disco-car washes met dj’s en alles... normaliter is er een om betaling te doen. Daarna een die het voorspuiten en antenne afnemen doet. En tegenwoordig ook personeel die de binnenkant helemaal voor je schoonmaken op lopende band en alles.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben een aflevering van gisteren te kijken en daar is iemand bedrijfsleider wasstraatSinds wanneer heeft een wasstraat personeel? Daar gooi je toch geld in de rest gebeurd vanzelf?
Oh serieusquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nooit in een fatsoenlijke wasstraat geweest?! Je hebt zelfs disco-car washes met dj’s en alles... normaliter is er een om betaling te doen. Daarna een die het voorspuiten en antenne afnemen doet. En tegenwoordig ook personeel die de binnenkant helemaal voor je schoonmaken op lopende band en alles.
Een auto met antenne.quote:Op dinsdag 22 september 2020 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nooit in een fatsoenlijke wasstraat geweest?! Je hebt zelfs disco-car washes met dj’s en alles... normaliter is er een om betaling te doen. Daarna een die het voorspuiten en antenne afnemen doet. En tegenwoordig ook personeel die de binnenkant helemaal voor je schoonmaken op lopende band en alles.
Het zal je verbazenquote:Op dinsdag 22 september 2020 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een auto met antenne.
1996 belt.
Het is toch ironisch dat je bij elke neger tegenwoordig zoiets denkt.quote:
triest maar waarquote:Op woensdag 23 september 2020 19:32 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Het is toch ironisch dat je bij elke neger tegenwoordig zoiets denkt.
Snorlaxquote:Op woensdag 23 september 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Niemand wil dikke cosplayers zien
13 in een dozijn man... raise your standards.quote:
Rustig vriend, je hoeft hier niet alles te vertellen.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je verkleden als film/game/comic-figuur
Oh dat. Och hemel.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je verkleden als film/game/comic-figuur
Ik wilde eigenlijk voorbeeldpics postenquote:Op woensdag 23 september 2020 19:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Rustig vriend, je hoeft hier niet alles te vertellen.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 23 september 2020 19:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
13 in een dozijn man... raise your standards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |