Zijn lekker hoorquote:Op maandag 21 september 2020 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kapucijners. Dat hoor ik niet vaak.
Er zitten stoffen in kapucijners die ervoor zorgen dat je 's nachts lastig in slaap komt.quote:
Serieus ja? Anti-melatonine zeg maar.quote:Op maandag 21 september 2020 18:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er zitten stoffen in kapucijners die ervoor zorgen dat je 's nachts lastig in slaap komt.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen morgenochtend!
Ja serieus ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus ja? Anti-melatonine zeg maar.
Ben je er vanavond bij met Viquote:Op maandag 21 september 2020 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer als cadeau kunnen we René een potje kapucijners geven
misschienquote:Op maandag 21 september 2020 18:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je er vanavond bij met Vi
Is het niet heerlijk af en toe eens iets te doen met dat zaagsel in je hoofd?quote:Op maandag 21 september 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
Nadat ik eerder van @:trein2000 leerde dat covid weet of iemand zit of staat leert Niek mij nu dat je slechter slaapt van kapucijners
Wat een geweldige maandag is dit
Briefstukquote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet net het eten op het vuur.
kapucijners, jus, aardappel, briefstuk @:drizzt
Heb hier geen powerquote:Op maandag 21 september 2020 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch mod
Pas die zooi gewoon aan
omgquote:Op maandag 21 september 2020 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat was een grapje destijds
Ik zal het even rechtzetten
Kan gebeuren maat, iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op maandag 21 september 2020 19:03 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm sorry van mijn uitspraken gisteren over kudus
Ik ging veel te ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |