Zijn lekker hoorquote:Op maandag 21 september 2020 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kapucijners. Dat hoor ik niet vaak.
Er zitten stoffen in kapucijners die ervoor zorgen dat je 's nachts lastig in slaap komt.quote:
Serieus ja? Anti-melatonine zeg maar.quote:Op maandag 21 september 2020 18:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Er zitten stoffen in kapucijners die ervoor zorgen dat je 's nachts lastig in slaap komt.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen morgenochtend!
Ja serieus ja.quote:Op maandag 21 september 2020 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Serieus ja? Anti-melatonine zeg maar.
Ben je er vanavond bij met Viquote:Op maandag 21 september 2020 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer als cadeau kunnen we René een potje kapucijners geven
misschienquote:Op maandag 21 september 2020 18:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben je er vanavond bij met Vi
Is het niet heerlijk af en toe eens iets te doen met dat zaagsel in je hoofd?quote:Op maandag 21 september 2020 18:57 schreef Caland het volgende:
Nadat ik eerder van @:trein2000 leerde dat covid weet of iemand zit of staat leert Niek mij nu dat je slechter slaapt van kapucijners
Wat een geweldige maandag is dit
Briefstukquote:Op maandag 21 september 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet net het eten op het vuur.
kapucijners, jus, aardappel, briefstuk @:drizzt
Heb hier geen powerquote:Op maandag 21 september 2020 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch mod
Pas die zooi gewoon aan
omgquote:Op maandag 21 september 2020 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat was een grapje destijds
Ik zal het even rechtzetten
Kan gebeuren maat, iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op maandag 21 september 2020 19:03 schreef Tjacka het volgende:
@:ggmm sorry van mijn uitspraken gisteren over kudus
Ik ging veel te ver
Zou hij nog fijn vinden ook.quote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Charrell het volgende:
Ik wou toch eens dat ik digitaal kon meppen met een negerlul tegen je bakkes
Over wie heb je hetquote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
Ja maar echt hard hard.... tegen je slapen zeg maar.
report betreffende deze post:quote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
--------quote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
Dus 2 tegelijkertijd?quote:Op maandag 21 september 2020 19:09 schreef Charrell het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus 2 tegelijkertijd?
Zou niet de eerste keer zijn dat je 2 lullen tegelijkertijd vasthoudt
@:maxi-mus check deze grap
Neem dan wel een flinke, met een kleine plezier je hem alleen maarquote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Charrell het volgende:
Heb nooit twee lullen vastgehad.quote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus 2 tegelijkertijd?
Zou niet de eerste keer zijn dat je 2 lullen tegelijkertijd vasthoudt
@:maxi-mus check deze grap
Ja maar als we dat niet doen dan zijn we tsja euh, racistisch. En dat zijn wij niet. Snapjequote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Iedereen met dat gezeik over dat ze tegen racisme zijn en dat continue roepen.
Het was een grapjequote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb nooit twee lullen vastgehad.
Als ik morgen zeg dat ik een broodje kaas eet.quote:Op maandag 21 september 2020 19:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar als we dat niet doen dan zijn we tsja euh, racistisch. En dat zijn wij niet. Snapje
GGMM dusquote:Op maandag 21 september 2020 19:10 schreef Charrell het volgende:
[..]
Iedereen met dat gezeik over dat ze tegen racisme zijn en dat continue roepen.
Dan heb ik een bruine tong, dat is pas racistisch.quote:Op maandag 21 september 2020 19:12 schreef Charrell het volgende:
[..]
Als ik morgen zeg dat ik een broodje kaas eet.
Dan reageren ze nog met: ik ben niet racistisch.
Lik mn reet.
Ik ben tegen racisme. Ook hier wat tegen doen graag @GGMMquote:Op maandag 21 september 2020 19:08 schreef Charrell het volgende:
Bedankt Mark.quote:Op maandag 21 september 2020 19:16 schreef Charrell het volgende:
Ga hier op zitten en hou je bek.
Bekijk All Black Zwarte XXL Buttplug voor fisting op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Hele goede deal dit koekoekquote:Op maandag 21 september 2020 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)6_17.18.ProductImage
Deze gekocht
@:KingRoland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |