Test?quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:50 schreef puzziepie het volgende:
Gaat weer lekker met die test, kan ik mooi boodschappen gaan doen zo
Je mag niet op de weg lopen!quote:
Sterkte en succes!quote:Op dinsdag 22 september 2020 07:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Test![]()
Gaat nog wel ff duren
Boodschappen doen zo
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:02 schreef puzziepie het volgende:
Boodschappen doen is niet zo heel moeilijk
Ik bedoel met die testquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:02 schreef puzziepie het volgende:
Boodschappen doen is niet zo heel moeilijk
Ze doet de test zelf niet. Ze zit te kijkenquote:
Maar zij krijgt toch de test en die test is toch niet omdat je niets mankeert?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze doet de test zelf niet. Ze zit te kijken
Volgens mij ging het om de test in Amerika van space X waar ze naar zat te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Maar zij krijgt toch de test en die test is toch niet omdat je niets mankeert?
Hoe groot moet dat eiland wel niet zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:08 schreef Amee het volgende:
Wat zijn sommige Nederlanders verschrikkelijk dom. #ikdoenietmeermee
![]()
![]()
![]()
Alsof het een keuze is. We moeten ze allemaal naar een onbewoond eiland sturen zodat ze daar elkaar kunnen besmetten.
Hoe dom en egoïstisch kan een mens zijn?
Ooooooowwww! Whahahahaaaa!quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om de test in Amerika van space X waar ze naar zat te kijken
Nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 08:08 schreef Amee het volgende:
Hoe werken hun hersens, vraag ik me af.
Zo klein mogelijk. Geen 1,5 m meer.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe groot moet dat eiland wel niet zijn?
Hersens van raketten ?quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:08 schreef Amee het volgende:
Hoe werken hun hersens, vraag ik me af.
Nee maar met 2000 besmettingen per dag zit zo'n eiland snel vol.quote:Op dinsdag 22 september 2020 08:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Zo klein mogelijk. Geen 1,5 m meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |