Toch niet Katwijk he.quote:Op maandag 21 september 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Goh, verrassend. De gemeente met de meeste gevallen in mijn regio is een badplaats.
Geen idee hoe het met Katwijk is, die zit niet in mijn regio.quote:
Oké even niet meer naar AirBNB's in Egmond kijken.quote:Op maandag 21 september 2020 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Katwijk is, die zit niet in mijn regio.Bergen.
quote:Op maandag 21 september 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE DUITSERS.
Mwah valt mee hoor.quote:Op maandag 21 september 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Bange mensen overkomt vaak exact waar ze bang voor zijn
Die valt onder gemeente Castricum, die is lang zo erg niet.quote:Op maandag 21 september 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké even niet meer naar AirBNB's in Egmond kijken.
Mensen vergeten dat soort dingen erg snel.quote:Op maandag 21 september 2020 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me werkt in de ouderenzorg, heeft de ellende met eigen ogen gezien tijdens de eerste golf, maar die doet ook dingen waarbij ik denk 'ja maar jij werkt met zwakkeren, hou je even in'.
Net zoals bevallingen zeker.quote:Op maandag 21 september 2020 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen vergeten dat soort dingen erg snel.
Zou daar nou nog een verschil in geweest zijn toen de "was goed je handen" nog nieuw ende indrukwekkend was?quote:Op maandag 21 september 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En 45.000/100.000 hebben een poepbacterie aan hun handen, denk daar maar eens over na.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 21 september 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar krijg je ook iets moois voor terug.
Ja afname van eeeuhm rond de 50 procent (nou ja dat weet ik niet meer zeker maar erg veel) van andere besmettelijke ziektes las ik een keer.quote:Op maandag 21 september 2020 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou daar nou nog een verschil in geweest zijn toen de "was goed je handen" nog nieuw ende indrukwekkend was?
Kinderbijslagquote:Op maandag 21 september 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een uitgescheurde doosquote:Op maandag 21 september 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een uitgeknipte.quote:
Buren?quote:Op maandag 21 september 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetsenbord hapert weer. Wat is dat toch met Bluetooth hier in huis, het stoort soms als een gek.
K heb dat ook. Gelezen dat het aan Windows ligtquote:Op maandag 21 september 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetsenbord hapert weer. Wat is dat toch met Bluetooth hier in huis, het stoort soms als een gek.
Geen idee. Ik heb het al sinds ik hier woon. Kan ook geen Bluetoothspeaker gebruiken, maar de muis doet het wel gewoon.quote:Op maandag 21 september 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buren?
Ik merk het als ik met bluetoothkoptelefoon op langs bepaalde huizen loop, dan stoort 'ie ineens eventjes.
Nee Bluetoothspeakers doen het hier ook niet, heb nu eentje met Wifi.quote:Op maandag 21 september 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb dat ook. Gelezen dat het aan Windows ligt
Mja, kan dat muis minder gevoelig is door storingen op de frequentie. Ik lees net dat bluetooth ook op 2.4GHz gaat, dus met veel buren en allemaal hun eigen draadloze netwerk op diezelfde frequentie is storing niet heel gek.quote:Op maandag 21 september 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb het al sinds ik hier woon. Kan ook geen Bluetoothspeaker gebruiken, maar de muis doet het wel gewoon.
quote:Op maandag 21 september 2020 13:14 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)02_,searchweb201603_
Deze achterlaten op fijne openbare toiletten.
Laatst ook een bericht dat in Zandvoort een nieuwe brandhaard leek te ontstaan, maar het was onduidelijk waarom. Dat was dus in de week na de hittegolfquote:
Verrassend wel.quote:Op maandag 21 september 2020 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laatst ook een bericht dat in Zandvoort een nieuwe brandhaard leek te ontstaan, maar het was onduidelijk waarom. Dat was dus in de week na de hittegolf.
Nee, dat verwacht je toch niet als half Nederland tegen de corona-adviezen in op het strand gaat liggen bakkenquote:
Het is denk ik meer het probleem dat ze dat allemaal in vriendengroepjes doen van wie ze geen afstand houden en het ook in de winkeltjes en restaurants drukker wordt.quote:Op maandag 21 september 2020 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht je toch niet als half Nederland tegen de corona-adviezen in op het strand gaat liggen bakken.
Naar het strand gaan is niet tegen de corona adviezen in he? Wel dat je drukke plekken moet vermijden. Hier was het tijdens de hittegolf prima geregeld.quote:Op maandag 21 september 2020 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht je toch niet als half Nederland tegen de corona-adviezen in op het strand gaat liggen bakken.
Nou, als het bij alleen op het strand liggen was gebleven, was het niet zo'n punt. Meer wat CL zegt, als iedereen dan vervolgens bij elkaar gaat zitten, is dat niet zo handig.quote:Op maandag 21 september 2020 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 21 september 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is denk ik meer het probleem dat ze dat allemaal in vriendengroepjes doen van wie ze geen afstand houden en het ook in de winkeltjes en restaurants drukker wordt.
Klopt, je mag naar het strand. Alleen die anderhalve meter zal daar eerder niet dan wel gehaald worden lijkt me en mensen gaan toch wat te eten/drinken halen bij de strandtenten etc. Tijdens de hittegolf was het strand dus ook wel een drukke plek... en verder eens met CL.quote:Op maandag 21 september 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar het strand gaan is niet tegen de corona adviezen in he? Wel dat je drukke plekken moet vermijden. Hier was het tijdens de hittegolf prima geregeld.
Hier werd dus de 1,5 meter vaker wel gehaald. Ik nam gewoon eigen eten en drinken mee. Er waren looprichtingen bij de strandopgangen en daar werd ook toezicht gehouden. Ging prima allemaal. Maar goed, dat zal in Zandvoort dan anders gegaan zijn.quote:Op maandag 21 september 2020 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, je mag naar het strand. Alleen die anderhalve meter zal daar eerder niet dan wel gehaald worden lijkt me en mensen gaan toch wat te eten/drinken halen bij de strandtenten etc. Tijdens de hittegolf was het strand dus ook wel een drukke plek... en verder eens met CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |