dit is toch serieus om te janken.....quote:Op zondag 20 september 2020 23:59 schreef Tijn het volgende:
Goed item vanavond bij Zondag Met Lubach over de gebrekkige testcapaciteit.
Ik las net dat de politie ook graag voorrang wil bij testen. En zo zullen er nog wel meer beroepsgroepen bij komen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:23 schreef Ven1972 het volgende:
Ik neem aan dat de GGD bijzonder erg druk heeft met coronatesten, vooral de zorgmedewerkers en het onderwijspersoneel voorrang heeft. Vind je dat voor andere beroepsgroepen discriminerend dat ze geen voorrang hebben voor snelle coronatest?
Zolang het een tijdelijke maatregel is kan iedereen daar nog wel inkomen. Vraag me wel af of die voorrangslijn in de praktijk dus ook gaat werken. Als het nu al overbelast is allemaal..quote:Op maandag 21 september 2020 12:23 schreef Ven1972 het volgende:
Ik neem aan dat de GGD bijzonder erg druk heeft met coronatesten, vooral de zorgmedewerkers en het onderwijspersoneel voorrang heeft. Vind je dat voor andere beroepsgroepen discriminerend dat ze geen voorrang hebben voor snelle coronatest?
Dan is er een kans dat de GGD's hierdoor overbelast raakt als er meer beroepsgroepen voorrang krijgen van de minister de Jonge.quote:Op maandag 21 september 2020 12:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik las net dat de politie ook graag voorrang wil bij testen. En zo zullen er nog wel meer beroepsgroepen bij komen.
Ze zijn al overbelast, dit maakt het allemaal niet beter.quote:Op maandag 21 september 2020 12:26 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan is er een kans dat de GGD's hierdoor overbelast raakt als er meer beroepsgroepen voorrang krijgen van de minister de Jonge.
Ik denk dat het niet gaat werken,@Jor_Dii. Want de testuitslagen zullen echt niet zo snel komen als je als verpleegster in de ochtend getest bent....quote:Op maandag 21 september 2020 12:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zolang het een tijdelijke maatregel is kan iedereen daar nog wel inkomen. Vraag me wel af of die voorrangslijn in de praktijk dus ook gaat werken. Als het nu al overbelast is allemaal..
Terwijl de capaciteit er wel gewoon is bij privelabs etc. Het geld speelt ook geen rol zo zegt Rutte..quote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ze zijn al overbelast, dit maakt het allemaal niet beter.
De testcapaciteit moet gewoon gruwelijk omhoog, wil je nog enige controle kunnen uitoefenen op de verspreiding. Helaas lopen we al te lang achter te feiten aan op dat vlak.
alweerquote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
De testcapaciteit moet gewoon gruwelijk omhoog, wil je nog enige controle kunnen uitoefenen op de verspreiding. Helaas lopen we al te lang achter te feiten aan op dat vlak.
Ik denk dat het een illusie is dat je nog echt significant controle kunt uitoefenen op de verspreiding door testen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Iedereen met een cruciaal beroepzpu mijn inziens getest moeten worden. De rest gewoon twee weken thuis(werken).quote:Op maandag 21 september 2020 12:23 schreef Ven1972 het volgende:
Ze willen dat wel: 's ochtends testen, 's avonds uitslag.quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gaat werken,@:Jor_Dii. Want de testuitslagen zullen echt niet zo snel komen als je als verpleegster in de ochtend getest bent....
bureaucratie .....quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Terwijl de capaciteit er wel gewoon is bij privelabs etc. Het geld speelt ook geen rol zo zegt Rutte..
Juist, want er zullen echt veel problemen komen dat het ook leiden tot ontslag van de minister de Jonge/quote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mismanagementquote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Terwijl de capaciteit er wel gewoon is bij privelabs etc. Het geld speelt ook geen rol zo zegt Rutte..
Op mijn werk gaan ze die niet gebruiken hoorde ik gisteren.quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Noek het volgende:
Ze zijn toch bezig met het testen van de snelle testen.
Hoe lang duurt zoiets eigenlijk voordat we daar iets aan hebben?
Ik denk pas over vele maanden, voorjaar 2021 ofzo voordat ze dat 98% afgedekt krijgen qua betrouwbaarheid.quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Noek het volgende:
De Jonge dacht in november.quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Noek het volgende:
Zonder teveel in detail te gaan. Wat is je werk dan?quote:Op maandag 21 september 2020 12:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Op mijn werk gaan ze die niet gebruiken hoorde ik gisteren.
Schijnt niet betrouwbaar genoeg te zijn
Dus is er wel verhoogde druk bij de laboratoriums dat ze snel moeten handelen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze willen dat wel: 's ochtends testen, 's avonds uitslag.
Eens met het laatste. In het voorjaar was het nog: hoesten, benauwdheid en koorts zijn de belangrijkste symptomen. Toen kwam daar ineens zo'n beetje het volledige spectrum aan standaard verkoudheidsklachten bij. Tja... dan weet je dat dus iedereen en zijn moeder zich gaat laten testen.quote:Op maandag 21 september 2020 12:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Iedereen met een cruciaal beroepzpu mijn inziens getest moeten worden. De rest gewoon twee weken thuis(werken).
Denk verkeerde insteek gemaakt door hugo met iedereen testen bij milde klachten
Beetje lastig als we de gronstoffen niet hebben daarvoor.quote:Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |