quote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Wout vanaf dag 1 in het geel, red uwen kinders.
En dag 2 meteen Mur de Bretagne, leuk begin welquote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Moet nog alle profielen aanzien maar in eerste instantie ook geen bol broekje, nee.quote:
De rit naar Andorra is een misdaad tegen de menselijkheid.quote:Op zondag 1 november 2020 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet nog alle profielen aanzien maar in eerste instantie ook geen bol broekje, nee.
En de tijdritkilometers zijn ook ontzettend laf. En ik vind een Ventoux-afdaling eigenlijk ook helemaal niet leuk maar misschien is dat watervrees en blijkt het allemaal mee te vallen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De rit naar Andorra is een misdaad tegen de menselijkheid.
58 is in principe een uitstekend aantal. Het is niet teveel, het is niet te weinig. Ze maken het Vegni alleen net wat te makkelijk om Hem te kinderlokken.quote:Op zondag 1 november 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de tijdritkilometers zijn ook ontzettend laf. En ik vind een Ventoux-afdaling eigenlijk ook helemaal niet leuk maar misschien is dat watervrees en blijkt het allemaal mee te vallen.
Ik trap er nooit meer in.quote:
Je had er nog meer willen hebben?quote:Op zondag 1 november 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En de tijdritkilometers zijn ook ontzettend laf.
Het is super logisch om dan juist de Pailheres mee te pakken, maar dan maak je er zo'n gedrocht vanquote:Op zondag 1 november 2020 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De rit naar Andorra is een misdaad tegen de menselijkheid.
Dat zie je toch?quote:Op zondag 1 november 2020 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze de Ventoux van verschillende kanten oprijden ?
quote:Op zondag 1 november 2020 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan ze de Ventoux van verschillende kanten oprijden ?
Ik zie alleen het profiel en kijk de presentatie niet dus ik vraag het voor de zekerheid aan de volgers hier.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:37 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Maar het profiel is overduidelijk.quote:Op zondag 1 november 2020 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik zie alleen het profiel en kijk de presentatie niet dus ik vraag het voor de zekerheid aan de volgers hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |