Wat heb je te besteden?quote:Op zondag 20 september 2020 19:13 schreef osodevo het volgende:
Ik zit sinds februari 2020 op mijn kamer en sindsdien eigenlijk nauwelijks sociale interacties gehad. Dit gaat mij psychisch opbreken.
Ik ben opzoek naar een goedkope bestemming waar ik even een weekje eruit kan.
Sorry, ik moest lachenquote:Op zondag 20 september 2020 19:13 schreef Hamzoef het volgende:
Laat me raden, dan ga je daar een weekje alleen in een kamer zitten?
Als je in ZH of NH woont kom je waarschijnlijk nergens meer binnen.quote:Op zondag 20 september 2020 19:13 schreef osodevo het volgende:
Ik zit sinds februari 2020 op mijn kamer en sindsdien eigenlijk nauwelijks sociale interacties gehad. Dit gaat mij psychisch opbreken.
Ik ben opzoek naar een goedkope bestemming waar ik even een weekje eruit kan.
Als ik jou was zou ik even flink gaan bellen. Misschien zijn er nog jeugdherbergen. Of allergoedkoopste BenBs?quote:
ja, in buitenland.quote:Op zondag 20 september 2020 20:05 schreef Hexagon het volgende:
Van die 200 euro kun je vast bij de tandarts weer wat laten fixen
Dan ga je daar naartoe op reisquote:Op zondag 20 september 2020 20:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
ja, in buitenland.
2 vliegen in 1 klap
Antwerpen ofzo, kost je v.a. 45 euro per nacht.quote:Op zondag 20 september 2020 20:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
ja, in buitenland.
2 vliegen in 1 klap
instinker is dat het vooral gesloten landen zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 20:49 schreef eragon2890 het volgende:
Has Ryanair geen aanbiedingen voor bijna niets?
Op vakantie met alle kosten die daarbij komen kijken + dan daar naar de tandarts, voor minder dan 200 euro in totaal? Lijkt me heel moeilijk worden.quote:Op zondag 20 september 2020 20:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
ja, in buitenland.
2 vliegen in 1 klap
Je bedoelt oranje? is toch allemaal alleen maar advies, mag toch gewoon?quote:Op zondag 20 september 2020 20:57 schreef osodevo het volgende:
[..]
instinker is dat het vooral gesloten landen zijn.
Daarbij zit ts alleen maar op zijn kamer dus wat boeit het dat hij twee weken in quarantaine moet. Same old same old.quote:Op zondag 20 september 2020 21:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Je bedoelt oranje? is toch allemaal alleen maar advies, mag toch gewoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |