Dan vraag je welke taal ze wel kunnen en dan doe je dat met Google Translate. Echtquote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.
Als dat een argument is kun je er gewoon rustig een keer eentje in elkaar slaan.quote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.
Ja doei.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan vraag je welke taal ze wel kunnen en dan doe je dat met Google Translate. Echt
"KINDEREN ZIJN KUT" impliceert dat alle kinderen kut zijn. Hoe zou dat vooroordeel komen? Omdat er toevallig drie amper een dagje onhandelbaar zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze onhandelbaar zijnzeg gewoon dat ze nu kut zijn.
denk met slecht engels en en gebaren je wel duidelijk kan maken dat het jouw tuin is toch? Of tenminste die boomquote:
Dan tegen de mensen die er verantwoordelijk voor zijnquote:Op zondag 20 september 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan ook niet boos doen tegen mijn buurmeisje want ze is echt een peuter ofzo.
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?quote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan tegen de mensen die er verantwoordelijk voor zijn![]()
Ga je shit fiksen, op fok janken helpt niks.
jawelquote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?Ze zijn al weg nu.
Alle kinderen zijn ook kut.quote:Op zondag 20 september 2020 14:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"KINDEREN ZIJN KUT" impliceert dat alle kinderen kut zijn. Hoe zou dat vooroordeel komen? Omdat er toevallig drie amper een dagje onhandelbaar zijn.
oh jawel hoor. Maar dan gaan wij pardoes allemaal proberen oplossingen voor jouw probleem te bedenken. Misschien doen we dat foutquote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?Ze zijn al weg nu.
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat een argument is kun je er gewoon rustig een keer eentje in elkaar slaan.
Ja dat is ook zo'n gedoe.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.
oh dan wel?quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.
Ja ga ik volgend jaar ook fixen hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon een hek tussen tuin en tuin is beter.
Natuurlijk is dat beter.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon een hek tussen tuin en tuin is beter.
Goed, en waarom niet morgen dan?quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik volgend jaar ook fixen hoor.
Genoeg redenen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed, en waarom niet morgen dan?
emmers water..quote:Op zondag 20 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
De buren hebben kinderen op bezoek dus nu klimmen er steeds 3 kinderen in mijn boompje (enige wat ik gvd wel wil houden in de tuin) en als ik ze wegstuur komen ze terug en ze kloppen nu de hele tijd op mijn raam. Ze luisteren ook gewoon voor geen meter en hun ouders spreken geen Nederlands. Vanochtend werd ik ook al wakker door hun pff.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens niet amarantha pesten omdat ze door overmatig cannabis gebruik geen geld heeft en haar leven niet op orde.
@RockNijntjequote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand of je op android een beveiligde map kan maken waar je apps in kan zetten?
Jongens niet amarantha pesten omdat ze door overmatig cannabis gebruik geen geld heeft en haar leven niet op orde.
klopt, maar dat krijgen die mensen toch niet aan de politie uitgelegd als ze de taal niet spreken.quote:
beveiligde map? nee.. je kan wel met rechten e.e.a. doen met verbieden van uitvoeren van apps afaikquote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand of je op android een beveiligde map kan maken waar je apps in kan zetten?
Wedden van wel.quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat krijgen die mensen toch niet aan de politie uitgelegd als ze de taal niet spreken.
meh.. too obvious, helaas..quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat krijgen die mensen toch niet aan de politie uitgelegd als ze de taal niet spreken.
hmm hij doet nu een veilige map makenquote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
beveiligde map? nee.. je kan wel met rechten e.e.a. doen met verbieden van uitvoeren van apps afaik
but you just didquote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]! Ik ga hier verder gewoon niet eens op in.
Ja dat is nog wel het meest irritante. Heb ook 2 baby's naast me wonen (tweeling) en die kunnen ook behoorlijk krijsen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
k haat kinderen ook hoor. vooral dat gegil
Waarom?quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Kom op zeg.quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
je weet wie het zegt he.quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]! Ik ga hier verder gewoon niet eens op in.
heb je samsung? dan kan het dus wel.., maar allemaal merk specifiek en dat soort zooi moet gewoon niet aan begonnen worden..quote:Op zondag 20 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm hij doet nu een veilige map maken
Het is al weken vreselijk droog, hoge tijd om de tuin te sproeienquote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb geen tuinhek tussen de buurvrouw en mij dus die kinderen gebruiken mijn tuin ook al de hele dag als speelplaats.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je samsung? dan kan het dus wel.., maar allemaal merk specifiek en dat soort zooi moet gewoon niet aan begonnen worden..
quote:For extra security you can hide the icon for the Secure Folder so that it doesn't appear on your home or apps screen.
From the home screen, swipe up to access your apps.
Tap Settings.
Tap Lock screen and security or Biometrics and security.
Tap Secure Folder.
Tap Show Secure Folder.
Tap HIDE or OK to confirm.
nou ja hij deed alsof. Dus heb de app van de ing verplaatst naar die veilige map. Als je dan de app opent in de veilige map denkt de app dat je dus een nieuw toestel registreert. Dus dat werkt neitquote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je samsung? dan kan het dus wel.., maar allemaal merk specifiek en dat soort zooi moet gewoon niet aan begonnen worden..
Maar wat heb je uberhaupt aan een veilige map?quote:
duh, een secure folder van samsung sandboxed alles, dus kan hij niet bij de rest van het systeem..quote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij deed alsof. Dus heb de app van de ing verplaatst naar die veilige map. Als je dan de app opent in de veilige map denkt de app dat je dus een nieuw toestel registreert. Dus dat werkt neit
nou ik wil eigenlijk de bank apps nog in een aparte map met een toegangscode voor als ik woensdag naar griekenland gaquote:Op zondag 20 september 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar wat heb je uberhaupt aan een veilige map?
quote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het is al weken vreselijk droog, hoge tijd om de tuin te sproeien
dan heb je je pincode ergens laten slingeren..quote:Op zondag 20 september 2020 15:11 schreef friemelaar het volgende:
bank apps zijn en worden nooit veilig
nee want je kan via die apps ook geld overmakenquote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je je pincode ergens laten slingeren..
wat niet kan zonder pincode/wachtwoord..quote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want je kan via die apps ook geld overmaken
ja vinger heb ik en pincode apart ook maar toch :pquote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat niet kan zonder pincode/wachtwoord..
(of vinger, als je dat ingesteld hebt)
Het beste wat je kan doen is geen privacygevoelige info op je telefoon te hebben en geen betaalapps.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vinger heb ik en pincode apart ook maar toch :p
Maar als het niet kan haal ik die apps er maar beter gewoon af
ergo: geen telefoon nemenquote:Op zondag 20 september 2020 15:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is geen privacygevoelige info op je telefoon te hebben en geen betaalapps.
ja klopt.quote:Op zondag 20 september 2020 15:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is geen privacygevoelige info op je telefoon te hebben en geen betaalapps.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
dacht als ik straks op het strand ben en wil zwemmen ofzo dan is er kans natuurlijk dat ze die telefoon jatten
geen smartphone, maar een oude nokia.quote:
ouderwets telefoontje via MP scoren waar alleen mee gebeld kan worden..quote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
dacht als ik straks op het strand ben en wil zwemmen ofzo dan is er kans natuurlijk dat ze die telefoon jatten
jo baetsquote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
![]()
https://play.google.com/s(...)ies.AppLock_Security
Waterdicht hoesje kopen trouwens met neklusje.
nee, zelfs dat heeft privacygevoelige info (telefoonnummers); daarom geen telefoonquote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen smartphone, maar een oude nokia.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen smartphone, maar een oude nokia.
Er zijn nog meer applocker apps.quote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jo baets
4 mei 2019
16
toen ik app had geīnstalleerd kon ik mijn telefoon niet meer gebruiken reageerde niet meer. telefoon terug naar fabrieksinstellingen moeten zetten om van de app af te komen
Koop gewoon een simpel ding dat je gebruikt wanneer je op het strand bent.quote:Op zondag 20 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
maar stom eigenlijk dat het niet kan
een dubbele laag bescherming is niet afdoende?, de kans is groter dat ze je portemonnee stelen en dan een eventuele creditcard leegtrekkenquote:Op zondag 20 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
maar stom eigenlijk dat het niet kan
Het zal wel een refurbished van Ali zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 15:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]Heb ik
Nokia 6300 brand new van ali
met gratis spyware?quote:Op zondag 20 september 2020 15:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het zal wel een refurbished van Ali zijn.
ja maar dan heb je dus geen smartphone met internetquote:Op zondag 20 september 2020 15:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Koop gewoon een simpel ding dat je gebruikt wanneer je op het strand bent.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zelfs dat heeft privacygevoelige info (telefoonnummers); daarom geen telefoon
alleen voor op het strand is dat toch prima?quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dus geen smartphone met internet
waarschijnlijk, uhhhh wat moeten ze spywarenquote:
ja maar dan ga je nog ff het dorpje in ofzoquote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor op het strand is dat toch prima?
Je hebt smartphones al voor 40 euro.quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dus geen smartphone met internet
Dit dusquote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt smartphones al voor 40 euro.Kan ook een oplossing zijn.
Snap je nu waarom die duitsers al die gaten gravenquote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Snap je nu waarom die duitsers al die gaten graven
Dit.quote:Op zondag 20 september 2020 15:24 schreef mschol het volgende:
imho gedoe om niks.. gemiddelde dief hjeeft 0 intresse in jou bankapps en wil de telefoon doorverkopen..
iets met kosten/baten enzo..
naar griekenland gaan is een groter risico dan wat?quote:Op zondag 20 september 2020 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit.
Oprecht, naar Griekenland reizen is een groter risico dan dit.
Nja ten eerste geven dieven zoals mschol al aangeeft niets om de inhoud van een telefoon. Ze gooien hem leeg en verkopen hem door. Ten tweede hebben alle bankapps eigen beveiliging ingebouwd waardoor je alleen in de app terecht kan komen met een toegangscode of beveiligingscode. Als ze al door de inhoud gaan neuzen zouden de dus hier op stuiten. Vervolgens zijn er ook nog altijd codes nodig om daadwerkelijk geld over te maken. En waarschijnlijk heb je op je telefoon zelf ook al een code zitten, waardoor ze hem niet kunnen ontgrendelen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar griekenland gaan is een groter risico dan wat?
Okequote:Op zondag 20 september 2020 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja ten eerste geven dieven zoals mschol al aangeeft niets om de inhoud van een telefoon. Ze gooien hem leeg en verkopen hem door. Ten tweede hebben alle bankapps eigen beveiliging ingebouwd waardoor je alleen in de app terecht kan komen met een toegangscode of beveiligingscode. Als ze al door de inhoud gaan neuzen zouden de dus hier op stuiten. Vervolgens zijn er ook nog altijd codes nodig om daadwerkelijk geld over te maken. En waarschijnlijk heb je op je telefoon zelf ook al een code zitten, waardoor ze hem niet kunnen ontgrendelen.
Naar Griekenland reizen in tijden van corona is een groter risico dan het risico dat dieven door een driedubbele beveiliging op een telefoon heen breken, zo bedoelde ik hem. Die vierde laag is nutteloos en op Android (helaas) onmogelijk.
Ja sowieso doen wat voor jou het beste voeltquote:Op zondag 20 september 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Okenou toch he vertrouw ik het niet dus denk dat ik er ze er af al haal :p
quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor op het strand is dat toch prima?
wat?quote:Op zondag 20 september 2020 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Apple heeft alle relevante dingen beveiligd met facescan.
Maar bitterbal heeft daar wel een oplossing voor natuurlijk
Bij het tankstation? Waarom?quote:Op zondag 20 september 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens een bakkie koffie gaan halen bij de Turk aan de overkant van de straat?
een live verslag van hoe ze bruin wordt?quote:Op zondag 20 september 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan krijgen wij geen live-verslag vanaf het strand. Dat is geen reële optie.
Nee want dacht dat het een stuk koeler was, dus in rokje en hemdje. Maar bikini had ook prima gekund.quote:
was zeker druk?quote:Op zondag 20 september 2020 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want dacht dat het een stuk koeler was, dus in rokje en hemdje. Maar bikini had ook prima gekund.
Was er rond half 1 ofzo toen was het echt super rustig, toen ik wegging was het wat drukker maar nog niet heel druk. Sowieso is het daar tussen Staat en Fuut eigenlijk nooit waanzinnig druk.quote:
oh daar, waar je eerst van die gevaarlijke fluffy koeien tegen komtquote:Op zondag 20 september 2020 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was er rond half 1 ofzo toen was het echt super rustig, toen ik wegging was het wat drukker maar nog niet heel druk. Sowieso is het daar tussen Staat en Fuut eigenlijk nooit waanzinnig druk.
Hahaha hadden we het al eens eerder over gehad, gelukkig nog nooit gezien daar maar jij wel he? Ben ze wel eens elders in de duinen tegen gekomen, ze zijn groot en eng.quote:Op zondag 20 september 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar, waar je eerst van die gevaarlijke fluffy koeien tegen komt
quote:Op zondag 20 september 2020 16:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hahaha hadden we het al eens eerder over gehad, gelukkig nog nooit gezien daar maar jij wel he? Ben ze wel eens elders in de duinen tegen gekomen, ze zijn groot en eng.
Vind het wel leuk dat die beesten daar vrij rond kunnen lopen verder hoor, is volgens mij ook goed voor de natuur enzo. Maar ik hoef ze niet per se te zien zeg maar.quote:
nee is niet waar. er raken soms mensen gewond door een aanval . Mensen komen dan ook te dichtbijquote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Schotse Hooglanders. Vage beesten. Waarschijnlijk doen ze niks, maar die horens, hmm. Kweenie. Brrr.
Gevaarlijke fluffy koeienquote:
Oh nou, zie. Uit de buurt blijven dus.quote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is niet waar. er raken soms mensen gewond door een aanval . Mensen komen dan ook te dichtbij
Zon is hier nu weg en dan is het wel best fris. Fikte vanmiddag nog van het balkon.quote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nu al in het zonnetje, nog een uurtje wachten tot de zon om de boom heen komt
als ze weer eens paden blokkeren zeker?quote:Op zondag 20 september 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is niet waar. er raken soms mensen gewond door een aanval . Mensen komen dan ook te dichtbij
oh dat volgens mij niet alleen. denk dat er genoeg mensen zijn die denken dat je ze wel kunt aanraken en zoquote:Op zondag 20 september 2020 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze weer eens paden blokkeren zeker?
Hoop idioten ook in Engeland.quote:Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
In Engeland heb je veel van die wandelpaden door weilanden. Daar komt het ook regelmatig voor dat mensen vertrappeld worden door koeien
Lekker.quote:Op zondag 20 september 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik lamlendig vandaag. Heb boodschappen gedaan en verder alleen maar gelezen.
Lekker toch somsquote:Op zondag 20 september 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Jezus wat ben ik lamlendig vandaag. Heb boodschappen gedaan en verder alleen maar gelezen.
Op afstand blijven.quote:
Smeksmek.quote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
awwww
https://www.facebook.com/dailybuzznl/videos/322343272379436/?t=8
In Nederland heb je ze blijkbaar ook. Tijd geleden in Zuid-Limburg en rondom Nijmegen gelopen en daar kun je ze ook tegenkomen. Alleen in Engeland zijn ze wel iets meer gemeengoed.quote:Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
In Engeland heb je veel van die wandelpaden door weilanden. Daar komt het ook regelmatig voor dat mensen vertrappeld worden door koeien
1,5 meter?quote:
Hier hebben ze in de bermen langs de wegen schapen staan als groene snoeimethode. Normaal staan daar of alleen mannetjes of alleen vrouwtjes, maar nu was het schijnbaar paarseizoen, was 1 mannetje tussen een stuk of 100 vrouwtjes en hij was ze stuk voor stuk aan het afwerkenquote:Op zondag 20 september 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Smeksmeksmeksmeksmeksmekquote:Op zondag 20 september 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
awwww
https://www.facebook.com/dailybuzznl/videos/322343272379436/?t=8
zodat half het land voor kerst aan de beademing ligt?quote:Op zondag 20 september 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
16:37
Het zou beter zijn om te wachten met hele strenge maatregelen tegen het coronavirus tot de Kerst. Dat zegt de Britse professor Carl Heneghan. Volgens Heneghan is het eerst tijd om rustig aan te doen, omdat de besmettingen met het coronavirus min of meer de seizoenen volgen, zoals infecties van de luchtwegen dat ook doen. De professor verwacht dan ook een piek aan het einde van het jaar. Dat zou dan ook het moment zijn om bijvoorbeeld een lockdown in te voeren of iets dat daar op lijkt.
Je hebt het over jezelfquote:Op zondag 20 september 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een wielrenfiets met kort rokje wel denk ik
bahbah vies jongetjequote:Op zondag 20 september 2020 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een wielrenfiets met kort rokje wel denk ik
hup 1000 stappen erafquote:Op zondag 20 september 2020 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeej stappentellert over de 10.000. Biertje verdiend
Kun je als familie lekker samen zijn op je eigen medische zaalquote:Op zondag 20 september 2020 16:59 schreef mschol het volgende:
[..]
zodat half het land voor kerst aan de beademing ligt?
amerquote:Op zondag 20 september 2020 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je als familie lekker samen zijn op je eigen medische zaal
waarom denk je vrouwen wel? Je hebt toch zoveel vrouwen gehad?quote:Op zondag 20 september 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek toch niet vacuum op een fietszadel gekkie
Die fietsten nooit zoveelquote:Op zondag 20 september 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom denk je vrouwen wel? Je hebt toch zoveel vrouwen gehad?
komt dit je bekend voorquote:Op zondag 20 september 2020 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel eentje die klapklapklapklapklapklapklap kon doe met haar billen met in de lucht springen.
quote:Op zondag 20 september 2020 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt dit je bekend voor![]()
[ afbeelding ]
Helga is meer een Stiflers mom type die je met huid en haar verslindquote:Op zondag 20 september 2020 17:22 schreef Modus het volgende:
Toch net ff anders dan Helga van Leur.
[ afbeelding ]
Tjonge wat een kutweerquote:Op zondag 20 september 2020 17:22 schreef Modus het volgende:
Toch net ff anders dan Helga van Leur.
[ afbeelding ]
Leuk baantjequote:Op zondag 20 september 2020 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze in de bermen langs de wegen schapen staan als groene snoeimethode. Normaal staan daar of alleen mannetjes of alleen vrouwtjes, maar nu was het schijnbaar paarseizoen, was 1 mannetje tussen een stuk of 100 vrouwtjes en hij was ze stuk voor stuk aan het afwerken
Wat heb je te snacken dan vanavond?quote:Op zondag 20 september 2020 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En ik heb nog een portie voor morgen
Niksquote:Op zondag 20 september 2020 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb je te snacken dan vanavond?
okequote:Op zondag 20 september 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik probeer niet te snacken
nou ja geloof dat die superpower nu ook op isquote:Op zondag 20 september 2020 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal jouw slanke genen
quote:Op zondag 20 september 2020 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja geloof dat die superpower nu ook op is
ja dat denk ik wel jaquote:Op zondag 20 september 2020 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Drieduizend keer op en neer lopen met een dienblad zal in het verleden wel geholpen hebben
En mensen vonden het wat raar als je hardop liep te tellenquote:Op zondag 20 september 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik zo actief was bestonden er nog geen stappentellers
Sowieso wel beetje matig als je hardop tot 10.000 moet tellen.quote:Op zondag 20 september 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En mensen vonden het wat raar als je hardop liep te tellen
Zeker als je de tel kwijtraakt en je je wandeling opnieuw moet doenquote:Op zondag 20 september 2020 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso wel beetje matig als je hardop tot 10.000 moet tellen.
Nee destijds was ik geobsedeerd door andere dingenquote:Op zondag 20 september 2020 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En mensen vonden het wat raar als je hardop liep te tellen
ik een bbqquote:Op zondag 20 september 2020 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu ruik ik pannenkoeken trouwens
UitStraling ruikt nog steeds seks.
Hoe houdt je dat vol, heel de avond niet etenquote:Op zondag 20 september 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks![]()
Ik probeer niet te snacken
oim half 8 naar bed :pquote:Op zondag 20 september 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe houdt je dat vol, heel de avond niet eten
Er stonden weer 37 virgin diplomatendochters voor de deur natuurlijk. Die allemaal in een peperdure klassieker waren kwamen aanrijden. Vanuit Montreux.quote:
In het begin toen ik ging lopen deed ik dat wel, nou ja in mijn hoofd dan en niet hardopquote:Op zondag 20 september 2020 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso wel beetje matig als je hardop tot 10.000 moet tellen.
Ja wij eten meestal pas om half 8 en alsnog heb ik vaak 's avonds hongerquote:
bakkie yoghurt nemen ofzo..quote:Op zondag 20 september 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wij eten meestal pas om half 8 en alsnog heb ik vaak 's avonds honger
Als ik 's avonds nog wat eet dan moet het hartig zijnquote:
Whut?quote:Op zondag 20 september 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe houdt je dat vol, heel de avond niet eten
Nou als jij om 18.00 uur al klaar bent met eten en pas om 00.00 uur naar bed toe gaat ...quote:
Ja jij loopt 14 marathons per dag DUH heb je honger.quote:Op zondag 20 september 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie is wijquote:Op zondag 20 september 2020 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanavond was ik wat vroeger dan normaal, maar snacken doe ik sowieso heel zelden. Al tien jaar niet. En als je maag daar aan gewend is, vraagt hij ook niet meer om eten.quote:Op zondag 20 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als jij om 18.00 uur al klaar bent met eten en pas om 00.00 uur naar bed toe gaat ...
Precies ik eet vrijwe nooit savonds behalve als het ergens gezellig is.quote:Op zondag 20 september 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond was ik wat vroeger dan normaal, maar snacken doe ik sowieso heel zelden. Al tien jaar niet. En als je maag daar aan gewend is, vraagt hij ook niet meer om eten.
Ja das ook wel weer zo, ik ben gewend aan 6/7 eetmomenten op een dag, maar zullen dan wel kleinere porties zijnquote:Op zondag 20 september 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond was ik wat vroeger dan normaal, maar snacken doe ik sowieso heel zelden. Al tien jaar niet. En als je maag daar aan gewend is, vraagt hij ook niet meer om eten.
Zo heel veel eet ik niet, want ik beweeg ook niet zo heel veel. Dat moet wel een beetje in balans blijven.quote:Op zondag 20 september 2020 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das ook wel weer zo, ik ben gewend aan 6/7 eetmomenten op een dag, maar zullen dan wel kleinere porties zijn
Mja ik beweeg veel om juist niet zo op te hoeven letten wat ik eet, behalve dan dat ik genoeg vitaminen en eiwitten binnen krijgquote:Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo heel veel eet ik niet, want ik beweeg ook niet zo heel veel. Dat moet wel een beetje in balans blijven.
Hou je dat ook vol als je straks weer een baan hebt?quote:Op zondag 20 september 2020 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik beweeg veel om juist niet zo op te hoeven letten wat ik eet, behalve dan dat ik genoeg vitaminen en eiwitten binnen krijg
Denk het wel, lukte me in het begin van het jaar ook, maar waarschijnlijk dan doordeweeks wat minder stappen per dag en dan in het weekend wat meerquote:Op zondag 20 september 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je dat ook vol als je straks weer een baan hebt?
Meer dan 20k per dag?quote:Op zondag 20 september 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, lukte me in het begin van het jaar ook, maar waarschijnlijk dan doordeweeks wat minder stappen per dag en dan in het weekend wat meer
Als je lange werkdagen hebt vergt het wel meer discipline savonds nog actief te bewegen. Vind ik.quote:Op zondag 20 september 2020 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het wel, lukte me in het begin van het jaar ook, maar waarschijnlijk dan doordeweeks wat minder stappen per dag en dan in het weekend wat meer
Toen zat ik nog niet aan die cijfers, toen was ik nog aan het opbouwenquote:
Ik heb er nog 15 te gaan dus ik moet nog even doorbikkelenquote:Op zondag 20 september 2020 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet zo sportief en dat weet ik ook van mezelf. Dus ik moet gewoon echt heel goed letten op wat ik eet. Maar dat gaat al tien jaar prima. De 40 overtollige kilo’s zijn weg en blijven weg.
Hoeveel ben je dan kwijt?quote:Op zondag 20 september 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er nog 15 te gaan dus ik moet nog even doorbikkelen
25 ongeveer.quote:
Ik zat gisteren op bijna 7700 stappen. Dat is dus op een niet werkdag.quote:Op zondag 20 september 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Klopt wel ja. Op een gemiddelde thuiswerkdag is 2500 stappen al veel.
Terwijl je dat ook al kunt hebben met een ochtendrondje van een half uur.
Ik nog een stuk of 8. maar het snacken laten is heel moeilijk...quote:Op zondag 20 september 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er nog 15 te gaan dus ik moet nog even doorbikkelen
De man van 30.000 stappenquote:Op zondag 20 september 2020 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zat gisteren op bijna 7700 stappen. Dat is dus op een niet werkdag.
[..]
Ik nog een stuk of 8. maar het snacken laten is heel moeilijk...![]()
![]()
![]()
Ongeveer de helft daarvan is afgelopen half jaar omdat ik daarvoor niet te snel mocht afvallen ivm open wonden en herstelquote:
met hontquote:Op zondag 20 september 2020 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Met een hond of persoon is het wel leuk.
Ik deed vrijdag een oefening van 12 minuten, gericht op buikspieren, die al zwaarder aanvoelde dan de zwaarste wandelingquote:Op zondag 20 september 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Probleem met wandelen is dat het relatief veel tijd kost om te verbranden en je geen naverbranding hebt.
Als je met zware gewichten in de weer gaat met hoge harstslag kun je in een uurtje zo 3-4 uur wandelen halen.
Ook krijg je een sterkere core en meer mannelijke hormonen wat een verhoging van je potentie en een enorme verlaging van welvaartsziekten oplevert.
UitStraling schrijft mee.quote:Op zondag 20 september 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook krijg je een sterkere core en meer mannelijke hormonen wat een verhoging van je potentie
ik haal beaglemans gewoon op wanneer het me uit komtquote:Op zondag 20 september 2020 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet en ik wil dat nu ook niet.
Dat heeft ie al tijdens zijn studie Geneeskunde gehad hoor...quote:
Ik ben nu bij de fysio bezig met buikspier training, probleem is alleen dat ik niks voel in mijn buik en de helft van de spieren niet meer werktquote:Op zondag 20 september 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deed vrijdag een oefening van 12 minuten, gericht op buikspieren, die al zwaarder aanvoelde dan de zwaarste wandeling
Ja dat is wel chill.quote:Op zondag 20 september 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik haal beaglemans gewoon op wanneer het me uit komt
Ik vind dat heerlijk, gewoon even lekker wegdwalen in je gedachtenquote:Op zondag 20 september 2020 18:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind alleen wandelen echt zo saai.
Ja buikspieren is een lastige spiergroep als je nog ongetraind bent. Die kan je heel lang spierpijn opleveren.quote:Op zondag 20 september 2020 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deed vrijdag een oefening van 12 minuten, gericht op buikspieren, die al zwaarder aanvoelde dan de zwaarste wandeling
Ik voelde spieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze hadquote:Op zondag 20 september 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben nu bij de fysio bezig met buikspier training, probleem is alleen dat ik niks voel in mijn buik en de helft van de spieren niet meer werkt
Mweh ik loop niet zo snel en dan vind ik het allemaal zo snel te lang duren.quote:Op zondag 20 september 2020 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk, gewoon even lekker wegdwalen in je gedachten
Dan moet ik naar een sportschool en dat vind ik geen prettige omgevingquote:Op zondag 20 september 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja buikspieren is een lastige spiergroep als je nog ongetraind bent. Die kan je heel lang spierpijn opleveren.
Ga anders eens crossfit achtige oefeningen doen, met muziek met gewichten raggen op hoge hartslag, beginnen met echt lichte gewichten en focus op het goed uitvoeren van de oefening.
Daarna uitbouwen. Das fijn en je bent in een uur klaar.
Bootcampen dan??quote:Op zondag 20 september 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik naar een sportschool en dat vind ik geen prettige omgeving
Ik dus alleen een wazig soort spanning en een beetje trekkend gevoel aan de kant waar er nog een beetje gevoel in de spieren zitquote:Op zondag 20 september 2020 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voelde spieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze had
Dat lijkt me raarquote:Op zondag 20 september 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dus alleen een wazig soort spanning en een beetje trekkend gevoel aan de kant waar er nog een beetje gevoel in de spieren zit
Er zullen vast wel op internet thuisoefeningen staan voor je buikspieren...quote:
roeitrainer halenquote:Op zondag 20 september 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2020 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel op internet thuisoefeningen staan voor je buikspieren...
Ja is het ook, bij de fysio staan ook van die machines waar je buik op kan trainen, maar daar kan ik gewoon op door blijven gaan zonder wat te merken, behalve dan na een tijdje in mijn rugquote:
Ja, die zou ik best willen, maar ik ben bang dat ik daar de buren geen plezier mee doe.quote:Op zondag 20 september 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
roeitrainer halen
ben hier aan boord weer fanatiek aan het roeien geslagen. elke dag 20 minuten.
dat + overige beweging hier en ben nu 2.5kg kwijt
f de burenquote:Op zondag 20 september 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zou ik best willen, maar ik ben bang dat ik daar de buren geen plezier mee doe.
Dan kan een crossfit box toch heel anders uitpakken.quote:Op zondag 20 september 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan kan een crossfit box toch heel anders uitpakken.
Ikzelf ga naar een club waar ik alles voor mij alleen heb, gewoon met pas naar binnen. Een training op video starten en beginnen. Relaxt hoor.
Wil ik eigenlijk ook nog wel hebben, maar die dingen zijn vrij prijzigquote:Op zondag 20 september 2020 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
roeitrainer halen
ben hier aan boord weer fanatiek aan het roeien geslagen. elke dag 20 minuten.
dat + overige beweging hier en ben nu 2.5kg kwijt
quote:Op zondag 20 september 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook nog wel hebben, maar die dingen zijn vrij prijzig
Ah bij de lidl hebben ze een redelijk goedkopequote:Op zondag 20 september 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en bijna niet te krijgen toen ik thuis was
zou dan eerder een opblaasboot kopen..quote:Op zondag 20 september 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah bij de lidl hebben ze een redelijk goedkopehttps://www.lidl-shop.nl/search?query=roeimachine
Geen idee, dat lijkt hier ook al heel lang niet goed te werken.quote:Op zondag 20 september 2020 19:03 schreef CherryLips het volgende:
Hoe kom je mobiel nou bij het laatst geplaatste bericht in een topic? Het vliegt echt alle kanten op de laatste paar dagen.
Ik heb helaas geen open meer op mijn landgoed waar ik die kan gebruiken.quote:Op zondag 20 september 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou dan eerder een opblaasboot kopen..
Ja nu ik er hier over klaag doet ie het ineens weer goed.quote:Op zondag 20 september 2020 19:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Geen idee, dat lijkt hier ook al heel lang niet goed te werken.
ik ook nietquote:Op zondag 20 september 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen open meer op mijn landgoed waar ik die kan gebruiken.
Nee jij zit al op de open oceaanquote:
quote:Op zondag 20 september 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vond op youtube een video met een paar oefeningen gericht op je buikspieren en core. Die wil ik elke dag gaan doen.
Nou dat kun jij ook, gewoon een fitness club waarbij je de zalen reserveert. Of zoals ik weet dat er niemand is.quote:Op zondag 20 september 2020 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een eigen ruimte? Dat is wel cool
Vaak fitgirls.quote:Op zondag 20 september 2020 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou nooit vragen of ik mee mag doen. Serieus wie bedenkt dat?
Oh dat moet wel bijzonder interessante materie zijn danquote:Op zondag 20 september 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben er na 12u studeren vandaag wel weer even klaar mee. Nu lekker ontspannen met een boek
Harde werkerquote:Op zondag 20 september 2020 19:23 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben er na 12u studeren vandaag wel weer even klaar mee. Nu lekker ontspannen met een boek
O ja, die had ik ook gezien in een filmpje. Ik wil elke dag een paar oefenmomentjes inbouwen in mijn werkdag. Deze oefening is een goede kandidaatquote:Op zondag 20 september 2020 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet echt voor je buikspieren, maar ik vind de Burpee een leuke oefening om zelf te doen...
Ik ben ook aan de wandel. Bijna 11.000 stappen vandaagquote:Op zondag 20 september 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet vandaag nog 499 stappen om het daggemiddelde sinds eind februari naar een nieuw record te stuwendat zou dan 5519 worden. Schoenen zijn alweer aan
Poffedikkie daar moet ik heenquote:Op zondag 20 september 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
jongens
https://9gag.com/gag/aj9WnA8
Ik sta op 11.027quote:Op zondag 20 september 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de wandel. Bijna 11.000 stappen vandaag
Ziet er vrij nep uit.quote:Op zondag 20 september 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
jongens
https://9gag.com/gag/aj9WnA8
het bestaatquote:Op zondag 20 september 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nope
[ afbeelding ]
Alpin Panorama Hotel Hubertus heet het.
Ja en was best makkelijk te vinden.quote:
Ohquote:Op zondag 20 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
is maar 1200 per nacht volgend jaar juni
Dus dan even een weekje of 3 daar bijkomenquote:Op zondag 20 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
https://9gag.com/gag/aeD7g9Qquote:Op zondag 20 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nope
[ afbeelding ]
Alpin Panorama Hotel Hubertus heet het.
Als in: dat de afbeelding er gemaakt uit ziet, als een 3D render.quote:
uhuhuhuhuhuhquote:Op zondag 20 september 2020 20:04 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Als in: dat de afbeelding er gemaakt uit ziet, als een 3D render.
De bovenste van deze 2 ook, de tweede al een stuk minder.
quote:Op zondag 20 september 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
hahahahaha @:modus had het fout hahahahah
quote:Op zondag 20 september 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, die had ik ook gezien in een filmpje. Ik wil elke dag een paar oefenmomentjes inbouwen in mijn werkdag. Deze oefening is een goede kandidaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |