Dan vraag je welke taal ze wel kunnen en dan doe je dat met Google Translate. Echtquote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.
Als dat een argument is kun je er gewoon rustig een keer eentje in elkaar slaan.quote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze kunnen geen Nederlands en slecht Engels.
Ja doei.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan vraag je welke taal ze wel kunnen en dan doe je dat met Google Translate. Echt
"KINDEREN ZIJN KUT" impliceert dat alle kinderen kut zijn. Hoe zou dat vooroordeel komen? Omdat er toevallig drie amper een dagje onhandelbaar zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze onhandelbaar zijnzeg gewoon dat ze nu kut zijn.
denk met slecht engels en en gebaren je wel duidelijk kan maken dat het jouw tuin is toch? Of tenminste die boomquote:
Dan tegen de mensen die er verantwoordelijk voor zijnquote:Op zondag 20 september 2020 14:56 schreef Amarantha het volgende:
En ik kan ook niet boos doen tegen mijn buurmeisje want ze is echt een peuter ofzo.
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?quote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan tegen de mensen die er verantwoordelijk voor zijn![]()
Ga je shit fiksen, op fok janken helpt niks.
jawelquote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?Ze zijn al weg nu.
Alle kinderen zijn ook kut.quote:Op zondag 20 september 2020 14:55 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
"KINDEREN ZIJN KUT" impliceert dat alle kinderen kut zijn. Hoe zou dat vooroordeel komen? Omdat er toevallig drie amper een dagje onhandelbaar zijn.
oh jawel hoor. Maar dan gaan wij pardoes allemaal proberen oplossingen voor jouw probleem te bedenken. Misschien doen we dat foutquote:Op zondag 20 september 2020 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou koekoek mag ik niet klagen ofzo?Ze zijn al weg nu.
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.quote:Op zondag 20 september 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dat een argument is kun je er gewoon rustig een keer eentje in elkaar slaan.
Ja dat is ook zo'n gedoe.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.
oh dan wel?quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dan krijg je de politie en die hele teringbende over je heen.
Ja ga ik volgend jaar ook fixen hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon een hek tussen tuin en tuin is beter.
Natuurlijk is dat beter.quote:Op zondag 20 september 2020 15:00 schreef Gruj0 het volgende:
Gewoon een hek tussen tuin en tuin is beter.
Goed, en waarom niet morgen dan?quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ga ik volgend jaar ook fixen hoor.
Genoeg redenen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed, en waarom niet morgen dan?
emmers water..quote:Op zondag 20 september 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
De buren hebben kinderen op bezoek dus nu klimmen er steeds 3 kinderen in mijn boompje (enige wat ik gvd wel wil houden in de tuin) en als ik ze wegstuur komen ze terug en ze kloppen nu de hele tijd op mijn raam. Ze luisteren ook gewoon voor geen meter en hun ouders spreken geen Nederlands. Vanochtend werd ik ook al wakker door hun pff.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens niet amarantha pesten omdat ze door overmatig cannabis gebruik geen geld heeft en haar leven niet op orde.
@RockNijntjequote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand of je op android een beveiligde map kan maken waar je apps in kan zetten?
Jongens niet amarantha pesten omdat ze door overmatig cannabis gebruik geen geld heeft en haar leven niet op orde.
klopt, maar dat krijgen die mensen toch niet aan de politie uitgelegd als ze de taal niet spreken.quote:
beveiligde map? nee.. je kan wel met rechten e.e.a. doen met verbieden van uitvoeren van apps afaikquote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
weet iemand of je op android een beveiligde map kan maken waar je apps in kan zetten?
Wedden van wel.quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat krijgen die mensen toch niet aan de politie uitgelegd als ze de taal niet spreken.
meh.. too obvious, helaas..quote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, maar dat krijgen die mensen toch niet aan de politie uitgelegd als ze de taal niet spreken.
hmm hij doet nu een veilige map makenquote:Op zondag 20 september 2020 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
beveiligde map? nee.. je kan wel met rechten e.e.a. doen met verbieden van uitvoeren van apps afaik
but you just didquote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]! Ik ga hier verder gewoon niet eens op in.
Ja dat is nog wel het meest irritante. Heb ook 2 baby's naast me wonen (tweeling) en die kunnen ook behoorlijk krijsen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
k haat kinderen ook hoor. vooral dat gegil
Waarom?quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef bitterbal het volgende:
Kom op zeg.quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
je weet wie het zegt he.quote:Op zondag 20 september 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]! Ik ga hier verder gewoon niet eens op in.
heb je samsung? dan kan het dus wel.., maar allemaal merk specifiek en dat soort zooi moet gewoon niet aan begonnen worden..quote:Op zondag 20 september 2020 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm hij doet nu een veilige map maken
Het is al weken vreselijk droog, hoge tijd om de tuin te sproeienquote:Op zondag 20 september 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar heb geen tuinhek tussen de buurvrouw en mij dus die kinderen gebruiken mijn tuin ook al de hele dag als speelplaats.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je samsung? dan kan het dus wel.., maar allemaal merk specifiek en dat soort zooi moet gewoon niet aan begonnen worden..
quote:For extra security you can hide the icon for the Secure Folder so that it doesn't appear on your home or apps screen.
From the home screen, swipe up to access your apps.
Tap Settings.
Tap Lock screen and security or Biometrics and security.
Tap Secure Folder.
Tap Show Secure Folder.
Tap HIDE or OK to confirm.
nou ja hij deed alsof. Dus heb de app van de ing verplaatst naar die veilige map. Als je dan de app opent in de veilige map denkt de app dat je dus een nieuw toestel registreert. Dus dat werkt neitquote:Op zondag 20 september 2020 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je samsung? dan kan het dus wel.., maar allemaal merk specifiek en dat soort zooi moet gewoon niet aan begonnen worden..
Maar wat heb je uberhaupt aan een veilige map?quote:
duh, een secure folder van samsung sandboxed alles, dus kan hij niet bij de rest van het systeem..quote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij deed alsof. Dus heb de app van de ing verplaatst naar die veilige map. Als je dan de app opent in de veilige map denkt de app dat je dus een nieuw toestel registreert. Dus dat werkt neit
nou ik wil eigenlijk de bank apps nog in een aparte map met een toegangscode voor als ik woensdag naar griekenland gaquote:Op zondag 20 september 2020 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar wat heb je uberhaupt aan een veilige map?
quote:Op zondag 20 september 2020 15:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het is al weken vreselijk droog, hoge tijd om de tuin te sproeien
dan heb je je pincode ergens laten slingeren..quote:Op zondag 20 september 2020 15:11 schreef friemelaar het volgende:
bank apps zijn en worden nooit veilig
nee want je kan via die apps ook geld overmakenquote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je je pincode ergens laten slingeren..
wat niet kan zonder pincode/wachtwoord..quote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want je kan via die apps ook geld overmaken
ja vinger heb ik en pincode apart ook maar toch :pquote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat niet kan zonder pincode/wachtwoord..
(of vinger, als je dat ingesteld hebt)
Het beste wat je kan doen is geen privacygevoelige info op je telefoon te hebben en geen betaalapps.quote:Op zondag 20 september 2020 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vinger heb ik en pincode apart ook maar toch :p
Maar als het niet kan haal ik die apps er maar beter gewoon af
ergo: geen telefoon nemenquote:Op zondag 20 september 2020 15:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is geen privacygevoelige info op je telefoon te hebben en geen betaalapps.
ja klopt.quote:Op zondag 20 september 2020 15:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het beste wat je kan doen is geen privacygevoelige info op je telefoon te hebben en geen betaalapps.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
dacht als ik straks op het strand ben en wil zwemmen ofzo dan is er kans natuurlijk dat ze die telefoon jatten
geen smartphone, maar een oude nokia.quote:
ouderwets telefoontje via MP scoren waar alleen mee gebeld kan worden..quote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
dacht als ik straks op het strand ben en wil zwemmen ofzo dan is er kans natuurlijk dat ze die telefoon jatten
jo baetsquote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
![]()
https://play.google.com/s(...)ies.AppLock_Security
Waterdicht hoesje kopen trouwens met neklusje.
nee, zelfs dat heeft privacygevoelige info (telefoonnummers); daarom geen telefoonquote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen smartphone, maar een oude nokia.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen smartphone, maar een oude nokia.
Er zijn nog meer applocker apps.quote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jo baets
4 mei 2019
16
toen ik app had geïnstalleerd kon ik mijn telefoon niet meer gebruiken reageerde niet meer. telefoon terug naar fabrieksinstellingen moeten zetten om van de app af te komen
Koop gewoon een simpel ding dat je gebruikt wanneer je op het strand bent.quote:Op zondag 20 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
maar stom eigenlijk dat het niet kan
een dubbele laag bescherming is niet afdoende?, de kans is groter dat ze je portemonnee stelen en dan een eventuele creditcard leegtrekkenquote:Op zondag 20 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
maar stom eigenlijk dat het niet kan
Het zal wel een refurbished van Ali zijn.quote:Op zondag 20 september 2020 15:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]Heb ik
Nokia 6300 brand new van ali
met gratis spyware?quote:Op zondag 20 september 2020 15:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Het zal wel een refurbished van Ali zijn.
ja maar dan heb je dus geen smartphone met internetquote:Op zondag 20 september 2020 15:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Koop gewoon een simpel ding dat je gebruikt wanneer je op het strand bent.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, zelfs dat heeft privacygevoelige info (telefoonnummers); daarom geen telefoon
alleen voor op het strand is dat toch prima?quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dus geen smartphone met internet
waarschijnlijk, uhhhh wat moeten ze spywarenquote:
ja maar dan ga je nog ff het dorpje in ofzoquote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor op het strand is dat toch prima?
Je hebt smartphones al voor 40 euro.quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan heb je dus geen smartphone met internet
Dit dusquote:Op zondag 20 september 2020 15:23 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt smartphones al voor 40 euro.Kan ook een oplossing zijn.
Snap je nu waarom die duitsers al die gaten gravenquote:Op zondag 20 september 2020 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt.
quote:Op zondag 20 september 2020 15:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Snap je nu waarom die duitsers al die gaten graven
Dit.quote:Op zondag 20 september 2020 15:24 schreef mschol het volgende:
imho gedoe om niks.. gemiddelde dief hjeeft 0 intresse in jou bankapps en wil de telefoon doorverkopen..
iets met kosten/baten enzo..
naar griekenland gaan is een groter risico dan wat?quote:Op zondag 20 september 2020 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit.
Oprecht, naar Griekenland reizen is een groter risico dan dit.
Nja ten eerste geven dieven zoals mschol al aangeeft niets om de inhoud van een telefoon. Ze gooien hem leeg en verkopen hem door. Ten tweede hebben alle bankapps eigen beveiliging ingebouwd waardoor je alleen in de app terecht kan komen met een toegangscode of beveiligingscode. Als ze al door de inhoud gaan neuzen zouden de dus hier op stuiten. Vervolgens zijn er ook nog altijd codes nodig om daadwerkelijk geld over te maken. En waarschijnlijk heb je op je telefoon zelf ook al een code zitten, waardoor ze hem niet kunnen ontgrendelen.quote:Op zondag 20 september 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar griekenland gaan is een groter risico dan wat?
Okequote:Op zondag 20 september 2020 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nja ten eerste geven dieven zoals mschol al aangeeft niets om de inhoud van een telefoon. Ze gooien hem leeg en verkopen hem door. Ten tweede hebben alle bankapps eigen beveiliging ingebouwd waardoor je alleen in de app terecht kan komen met een toegangscode of beveiligingscode. Als ze al door de inhoud gaan neuzen zouden de dus hier op stuiten. Vervolgens zijn er ook nog altijd codes nodig om daadwerkelijk geld over te maken. En waarschijnlijk heb je op je telefoon zelf ook al een code zitten, waardoor ze hem niet kunnen ontgrendelen.
Naar Griekenland reizen in tijden van corona is een groter risico dan het risico dat dieven door een driedubbele beveiliging op een telefoon heen breken, zo bedoelde ik hem. Die vierde laag is nutteloos en op Android (helaas) onmogelijk.
Ja sowieso doen wat voor jou het beste voeltquote:Op zondag 20 september 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Okenou toch he vertrouw ik het niet dus denk dat ik er ze er af al haal :p
quote:Op zondag 20 september 2020 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen voor op het strand is dat toch prima?
wat?quote:Op zondag 20 september 2020 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Apple heeft alle relevante dingen beveiligd met facescan.
Maar bitterbal heeft daar wel een oplossing voor natuurlijk
Bij het tankstation? Waarom?quote:Op zondag 20 september 2020 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens een bakkie koffie gaan halen bij de Turk aan de overkant van de straat?
een live verslag van hoe ze bruin wordt?quote:Op zondag 20 september 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan krijgen wij geen live-verslag vanaf het strand. Dat is geen reële optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |