Dat ie beter is denk ik ook maar voorlopig moet hij de stap van niveau eredivisie naar internationaal niveau nog wel maken. Voor het EK zie ik nog geen toegevoegde waarde maar voor daarna zeker wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Gakpo is echt 4 klasses beter dan Babel
Verwacht ook wel dat Gakpo meegaat hoor
Die stap heeft Babel nooit gemaakt.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat ie beter is denk ik ook maar voorlopig moet hij de stap van niveau eredivisie naar internationaal niveau nog wel maken. Voor het EK zie ik nog geen toegevoegde waarde maar voor daarna zeker wel.
Nee, leuke momenten voetballer in zijn goede tijd maar meer ook niet. Daarom, zegt veel over het aanvallende niveau van de laatste pakweg 10 jaar (buiten de laatste jaren van Robben en v. Persie).quote:
Hij komt ook wel een beetje over als een watje, snap wel dat hij niet echt kon gedijen in het Amsterdamse.quote:
Accuraat. Zo voetbalt hij ook wel.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt ook wel een beetje over als een watje
Inderdaad. Hoewel de club zelf natuurlijk gek is op dit soort ideale schoonzonen met naakte enkel boven de loafers.quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij komt ook wel een beetje over als een watje, snap wel dat hij niet echt kon gedijen in het Amsterdamse.
Dit hoeven ze gewoon niet op TV te zetten, vind ik. Dat kwelerige dwepen met dit soort dingen zoals Robben2014 vind ik om te kotsen.quote:Op zondag 16 mei 2021 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
Dit soort toespraken kan ik niet serieus nemen.
Stuur maar een mailtje.quote:Op zondag 15 augustus 2021 09:56 schreef Caland het volgende:
Ik wilde net in feedback vragen of iemand dit topic kon kicken (zit mobiel)
Toptafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |