Carbs!quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Weer geen ijshoorntjes voor Sylvie
Jaaa ik zag het ook op de foto's "vanuit de bosjes".quote:Op woensdag 23 september 2020 09:12 schreef tiki het volgende:
Damian begint steeds meer op zijn vader Rafael te lijken.
Goed te zien op de instagramfoto van Silvie samen met haar zoon.
(foto is te zien via de link in het vorige deel).
Meest oprechte foto die ik in jaren van haar heb gezien.quote:Op woensdag 23 september 2020 08:21 schreef potjecreme het volgende:
Pas bevallen liep ze wel in joggingbroek.![]()
[ instagram ]
Er is wat raars aan die foto; alsof er iets aan geshopt is?quote:Op woensdag 23 september 2020 08:21 schreef potjecreme het volgende:
Pas bevallen liep ze wel in joggingbroek.![]()
[ instagram ]
Dat zwarte bij het gezichtje bedoel je? Zal inderdaad wel iets op het shirt zijnquote:Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is wat raars aan die foto; alsof er iets aan geshopt is?
Tekst op het shirt misschien, want bij het gezicht van de baby tegen haar shirt ziet het er vreemd uit.
Kwaliteit van camera's is de laatste 15 jaar ook 'iets' verbeterd.quote:Op woensdag 23 september 2020 11:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is wat raars aan die foto; alsof er iets aan geshopt is?
Wel weer in een spierwit shirtjequote:Op woensdag 23 september 2020 09:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meest oprechte foto die ik in jaren van haar heb gezien.
Ja, maar wat zegt dat dan?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wel weer in een spierwit shirtje
Dat ze niet perse goed voorbereid is alles wat uit een baby komt projectielspuitenquote:
Misschien was dit al het 3e shirtje van de dag.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat ze niet perse goed voorbereid is alles wat uit een baby komt projectielspuiten
De allerbeste versie van mezelf zijn.quote:Op maandag 21 september 2020 15:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh het was trouwens geen glutenvrij kruimel maar:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat als ze ouder word. Ze is al geen tiener meer. Het gaat ooit wat zakken en minder worden.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
De allerbeste versie van mezelf zijn.
De allerbeste versie van jezelf zijn.
De allerbeste versie van haarzelf zijn
Ik trek zulke insta-bullshit gewoon niet meer. Ga godverdomme gewoon leven en zorg wat voor de mensen om je heen maar gtfo met dat stomme allerbeste versie van jezelf zijn. Gaat gewoon niet gebeuren want je bent een mens, een doornormaal mens in n versie dus succes ermee.
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:57 schreef Noek het volgende:
[..]
De allerbeste versie van mezelf zijn.
De allerbeste versie van jezelf zijn.
De allerbeste versie van haarzelf zijn
Ik trek zulke insta-bullshit gewoon niet meer. Ga godverdomme gewoon leven en zorg wat voor de mensen om je heen maar gtfo met dat stomme allerbeste versie van jezelf zijn. Gaat gewoon niet gebeuren want je bent een mens, een doornormaal mens in n versie dus succes ermee.
quote:Op woensdag 23 september 2020 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat gaat als ze ouder word. Ze is al geen tiener meer. Het gaat ooit wat zakken en minder worden.
Is al lang besproken hier spuit11.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef Idisrom het volgende:
Niemand hier die het was opgevallen ????
Volgens het AD ontbreekt het gezicht van Niclas op iedere trouwfoto
https://www.ad.nl/show/op(...)-houden-br~a964abb7/
Ik vind het nog steeds alsof het een bruidsreportage is voor jurken met een beroemd fotomodel ipv een echte trouwerij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef Idisrom het volgende:
Niemand hier die het was opgevallen ????
Volgens het AD ontbreekt het gezicht van Niclas op iedere trouwfoto
https://www.ad.nl/show/op(...)-houden-br~a964abb7/
Dat is ronduit asociaal en brutaal. Raar verhaal maar het zal wel. Zou dat trouwens voornamelijk Duitse pers zijn? Want ondanks dat ze een prima carrire heeft zou ik niet denken dat zij z belangrijk is dat dergelijke maatregelen en situaties bij haar zouden voorkomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:51 schreef F_r het volgende:
En dat ze de ceremonie wilde verstoren dmv geluid tja...
Same same!quote:Het was supermooi”, aldus mevrouw Costello. ,,Iedereen was mooi aangekleed, Niclas had echt alles tot in de puntjes georganiseerd. Hij heeft zo’n oog voor detail. Onze liefde kwam echt tot uiting in dit huwelijk.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |