Dat was inderdaad met Koeman nog redelijk te compenseren maar met Drank kun je het vergeten. Die sloopt het laatste beetje creativiteit dat er met deze spelers nog in zit er ook wel uit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 09:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, uiteraard hebben we niet de top voorin lopen maar dat is best te compenseren met onze verdediging en middenveld en een goede tactiek.
Frank is natuurlijk niet zo dom om De Jong te laten banken, dat U voetbal waar iedereen bang voor is heb je met hem natuurlijk veel minder dus ik verwacht niet zoveel verschil, beter nog als hij De Roon vervangt door Wijnaldum en vd Beek op 10 zet, afwachten of hij daar de ballen voor heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2020 11:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat was inderdaad met Koeman nog redelijk te compenseren maar met Drank kun je het vergeten. Die sloopt het laatste beetje creativiteit dat er met deze spelers nog in zit er ook wel uit.
Ten eerste ik heb superveel respect voor bondscoachesquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Frank de Boer nieuwe bondscoach
https://www.telegraaf.nl/(...)er-nieuwe-bondscoach
Superveel respect voor 2020.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ten eerste ik heb superveel respect voor bondscoaches
Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:32 schreef Kekster het volgende:
Jammer jongens. Dat wordt weer 0 punten op het EK en weer geen WK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:51 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan me wel een speler voorstellen die hier erg blij mee zal zijnSiem - Klaassen - De Roon middenveld, kan niet wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
En ook al geen zin in FEE. Het gaat niet goed met Haags @Zipportalquote:Op woensdag 23 september 2020 04:33 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb gelijk geen zin meer in dat hele EK.
quote:Op woensdag 23 september 2020 07:57 schreef De_Kraam het volgende:
Niet mijn Oranje. #ikdoenietmeermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |