abonnement Unibet Coolblue
pi_195145048
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:46 schreef Dullahan het volgende:

[..]

slim wel waar koop je die?
https://hulptroepen.nu/

Ik heb ze hier vandaan, maar daar zijn ze vrij prijzig. Ze zijn vast al goedkoper.
pi_195145080
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 11:53 schreef Nikonlover het volgende:
Tering man, vanmorgen wat boodschappen gedaan :')

Bij de vleeswaren kwam er iemand vlak naast mij staan en duwde mij weg toen hij iets wilde pakken. Op een boze toon vroeg ik of hij van mij af wilde blijven, of hij wel van de 1,5 meter regel heeft gehoord en waar hij dit soort asociale gedrag geleerd heeft. De gast begon vervolgens te schreeuwen: "hou je bek man! Ga niet bijdehand lopen doen tegen mij! Ik bepaal zelf wel waar ik sta. Dit is niet jouw winkel dus je hebt niets te zeggen over de 1,5 meter."

Hebben jullie ook dit soort ervaringen gehad?

Ooh. En ik snap wel dat de 1,5 meter lastig kan zijn in de supermarkt. Maar vraag gewoon even of je er eventjes bij mag. Ga me niet lopen duwen. Ook buiten coronatijd vind ik dit aso gedrag.
In de supermarkt hier in het noorden nog nooit meegemaakt.

Iedereen is gewoon rustig normaal als je per abuis er fout maakt zeg je netjes sorry had het even niet gezien of ik lette even niet op, iedereen accepteert het netjes.
  zaterdag 19 september 2020 @ 12:54:42 #28
459164 Dullahan
Hoofdloze dwaler
pi_195145135
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

https://hulptroepen.nu/

Ik heb ze hier vandaan, maar daar zijn ze vrij prijzig. Ze zijn vast al goedkoper.
bedankt ik ga eens kijken op aliexpress of ze daar al in prijs gezakt zijn
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 19 september 2020 @ 12:55:33 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_195145140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het feit dat je iemand ridiculiseert die een mogelijke geweldadige situatie uit de weg gaat heeft alles met geweld te maken.
Dat spreekt voor zich. Duwende en slaande mensen zijn tokkies, laat zo'n gast lekker optiefen in plaats van jezelf ook als übertokkie te gedragen ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 19 september 2020 @ 12:57:29 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_195145163
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:55 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat spreekt voor zich.
Niet voor iedereen dus. Maargoed. Dat zijn dezelfde tokkies die het heft in eigen hand nemen als er iets met hun kinderen gebeurt waardoor ze net zo goed mogen brommen. En dan denken dat ze iets goeds hebben gedaan voor hun kind.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195145210
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Niet voor iedereen dus. Maargoed. Dat zijn dezelfde tokkies die het heft in eigen hand nemen als er iets met hun kinderen gebeurt waardoor ze net zo goed mogen brommen. En dan denken dat ze iets goeds hebben gedaan voor hun kind.
Dat heet "geheel onrechtmatig vastzitten". Wel bij de les blijven he...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2020 13:02:53 ]
pi_195145271
- Nee -

[ Bericht 90% gewijzigd door Tijger_m op 19-09-2020 13:46:56 ]
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_195145374
@vosss waar was je nou
pi_195145408
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:15 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:vosss waar was je nou
In de bajes. Lees nou het topic door, dan ben je ook weer op de hoogte. O ja, onrechtmatig natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2020 13:34:41 ]
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:22:02 #35
338319 ZarB
Piña colada
pi_195145441
Als je corona hebt of bang bent voor corona bestel je maar lekker online. Alsof je direct besmet bent omdat iemand op 50 cm afstand een pakje boter pakt :')
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 19 september 2020 @ 13:22:06 #36
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195145442
Thuis laten bezorgen, veel relaxter
pi_195145481
Zaterdagochtend is dan ook de hora marginalis in de supermarkt
pi_195145578
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:22 schreef ZarB het volgende:
Als je corona hebt of bang bent voor corona bestel je maar lekker online. Alsof je direct besmet bent omdat iemand op 50 cm afstand een pakje boter pakt :')
Online boodschappen bestellen is al een langere tijd moeilijk, teveel mensen willen dat doen en te weinig personeel kan dat doen.

Overigens is iemand duwen terwijl er 50cm afstand is best wel knap. Is het de luchtdruk dan die die persoon verplaatst of hoe zie je dat voor je?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2020 13:51:05 ]
pi_195145743
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:34 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Online boodschappen bestellen is al een langere tijd moeilijk, teveel mensen willen dat doen en te weinig personeel kan dat doen.

Overigens is iemand duwen terwijl er 50cm afstand is best wel knap. Is het de luchtdruk dan die die persoon verplaatst of hoe zie je dat voor je?
Als ik op AH kijk kan ik zonder problemen laten bezorgen vanaf maandag
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_195145781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]

Als ik op AH kijk kan ik zonder problemen laten bezorgen vanaf maandag
Hier niet zonder problemen maar ik zie dat er al wat ruimte is gaan ontstaan vergeleken met eerdere pogingen. Ik ben op een gegeven moment gestopt met proberen.
  Moderator zaterdag 19 september 2020 @ 13:57:14 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195145850
Even een berg puin geruimd, probeer gewoon normaal en zonder geweld of ruzie te posten hier?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195234603
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:57 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Even een berg puin geruimd, probeer gewoon normaal en zonder geweld of ruzie te posten hier?[/modbreak]
Topickiller _O-
pi_195236378
Laatst gehad stond in een supermarktpad, links mensen van me, rechts mensen van me. Ik kon geen kant op tenzij ik tot sluitingstijd zou wachten. Dus voorzichtig op zo groot mogelijke afstand een mevrouw gepasseerd. Zeg maar tegen het rek aan, terwijl zij aan de andere kant van het gangpad groenten stond te keuren. Overduidelijk dat ik mijn best deed om maximaal afstand te houden. Afstand zal iets van 1 m à 1,20 m geweest zijn, het kon binnen redelijke kaders gewoon niet anders. Begint ze me toch even te schelden.

Ik probeer echt zo goed mogelijk afstand te houden, maar soms kan het gewoon echt niet. Als je daar niet in redelijkheid mee om kunt gaan moet je of online bestellen of om 7:00 's ochtends boodschappen gaan doen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_195238048
Och, vorige week nog.

Ik sta netjes mijn mandje uit te laden, komt er direct naast me zo'n bontkraagje zijn energy drankjes op de band zetten. Pal naast me. Dus ik zeg, sorry, maar kan je een stukje opzij gaan ivm 1,5 meter?

Hij keek me aan met een vieze smile en ging verder. Ik werd geirriteerd en zei HE DROPLUL, 1,5 METER!! met harde stem. Zelfs de cassiere moest lachen en de anderen achter hem ook.

Pas toen deed hij 2 stappen naar achteren met een hoofd op onweer.

Is het nou echt zo fucking moeilijk om die 5 stappen afstand te houden? Ik snap die idioten niet, echt.....
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_195238061
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 13:22 schreef ZarB het volgende:
Als je corona hebt of bang bent voor corona bestel je maar lekker online. Alsof je direct besmet bent omdat iemand op 50 cm afstand een pakje boter pakt :')
Nee je hebt je er voor nu gewoon aan te houden, JIJ ook.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_195238090
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Geenszins, maar ik laat me niet zomaar ongevraagd een duw geven. Dan duw ik gewoon terug. Dat heeft niets met geweld te maken.
Oog om oog, I like.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_195238136
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2020 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ook dat, dus ze denken dat ik besmet ben heheh
Jezus ja.... Ohhh hij draagt een mondkapje, dus besmet, alsdus de tendens bij de lager opgeleide bevolkingsgroep.

NEE KUT! Ik draag het omdat ik je gerochel binnen de 1,5 meter niet hoef te hebben!!
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_195238158
Je mag jezelf best verdedigen in dit geval vind ik door iemand keihard knock-out te slaan
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195238160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 17:07 schreef stavromulabeta het volgende:
Laatst gehad stond in een supermarktpad, links mensen van me, rechts mensen van me. Ik kon geen kant op tenzij ik tot sluitingstijd zou wachten. Dus voorzichtig op zo groot mogelijke afstand een mevrouw gepasseerd. Zeg maar tegen het rek aan, terwijl zij aan de andere kant van het gangpad groenten stond te keuren. Overduidelijk dat ik mijn best deed om maximaal afstand te houden. Afstand zal iets van 1 m à 1,20 m geweest zijn, het kon binnen redelijke kaders gewoon niet anders. Begint ze me toch even te schelden.

Ik probeer echt zo goed mogelijk afstand te houden, maar soms kan het gewoon echt niet. Als je daar niet in redelijkheid mee om kunt gaan moet je of online bestellen of om 7:00 's ochtends boodschappen gaan doen.
Kwam ik zulken maar eens tegen. Even een goed excuus wat opgekropte coronafrustratie eruit te kunnen gooien.
I'll give you something to do
pi_195238581
Geen ruzie dat sowieso niet.
Maar wel eens wat van gezegd idd en eens een klacht ingediend omdat er gewoon geen enkele aandacht aan gegeven werd.

1e bv omdat iemand gewoon doodleuk de winkel aan het door wandelen was terwijl zijn winkelwagen aan de andere kant stond.
2e sinds de opening van de middelbare scholen vlakbij de winkels. Die gewoon met grote groepen binnen stormen, geen mandjes meenemen en nergens rekening mee houden.
Wordt helemaal niets mee gedaan dus daar had ik melding van gemaakt.

Ik ben zelf echt niet iemand die een mondkapje gaat dragen en ik ontsmet ook niets. Ik ga ook echt geen gang om als er iemand in staat en 1,5 meter is niet mogelijk. Maar hou je gewoon een beetje aan de regels, ga fatsoenlijk met elkaar om. Ik woon ook nog eens in een wat kleinere plaats (groot dorp/kleine stad) waar niet veel aan de hand is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')