abonnement Unibet Coolblue
pi_195143050
Vanwege de aanschaf van een nieuwe telefoon bied ik mijn iPhone XR (64GB) te koop aan.

Ik heb de iPhone op 25 januari 2019 aangeschaft. Omdat deze altijd met een stevig hoesje en glazen screen protector is gebruikt zijn de behuizing en het scherm vrij van krassen. De originele batterij is nog in zeer goede staat, en houdt nog 95% van de maximumcapaciteit vast. Hier kom je gemakkelijk 1 à 2 dagen mee vooruit, afhankelijk van je gebruik.

Daarbovenop is de iPhone nog tot 25 januari 2021 gedekt onder AppleCare+, wat inhoudt dat je tot die tijd (1) voorrang geniet bij technische ondersteuning via Apple, (2) verzekerd bent tegen twee schadevoorvallen (bijvoorbeeld een kapot scherm) waarbij je voor ¤29 een schermvervanging bij Apple kunt aanvragen, en (3) de batterij gratis wordt vervangen als deze minder dan 80% van zijn capaciteit over heeft. Tot die tijd is de fabrieksgarantie ook van toepassing.

De originele factuur en verpakking is nog aanwezig, en de iPhone wordt daarnaast geleverd met de originele oplader, een stevig Tech21 hoesje en een voorgeïnstalleerde glazen screen protector.

De iPhone kan voor de vraagprijs van ¤350 worden opgehaald in Overijssel (omgeving Enschede) of Limburg (omgeving Sittard / Maastricht) maar verzenden is ook mogelijk met kosten en risico voor de koper. De iPhone wordt dan uiteraard zorgvuldig verpakt.

N.B. De foto hierbeneden laat een Samsung oplader zien, omdat ik de foto wel volledig wilde hebben, maar de 100% originele oplader ligt in Enschede. Die komt er gewoon bij :-)

SPOILER: Plaatjes bij het praatje:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door J.Appleseed op 19-09-2020 11:04:53 ]
pi_195160486
Verkocht voor de vraagprijs, dus kan dicht! :-)
  Moderator zondag 20 september 2020 @ 12:05:21 #3
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_195160961
en dicht :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')